بازدید 7454
۱

نظر کارشناس داوری درباره قضاوت نساجی-استقلال

کد خبر: ۱۲۳۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ 24 May 2024

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که هیچ خطای پنالتی برای تیم استقلال در دیدار با نساجی رخ نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نادر جعفری درباره عملکرد بیژن حیدری داور دیدار تیم‌های استقلال و نساجی اظهار داشت: حیدری از داوران بین‌المللی فوتبال ایران است و با سه مولفه تمرکز، آرامش و اعتمادبه‌نفس به خوبی توانست بازی را کنترل کند، آنهم در شرایطی که دیدار حساسی بود.

وی ادامه داد: اخطارهایی که داور در این بازی داد، کاملاً درست بود. شاید تنها ایرادی که بتوان به او گرفت، در هنگام ضربات ایستگاهی پشت محوطه جریمه بود که حیدری می‌توانست مدیریت بهتری در دیوار دفاعی داشته باشد و بهتر عمل کند.

این کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک در نیمه دوم که استقلالی‌ها اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند، گفت: آن صحنه خطا نبود، ضمن اینکه داور به صحنه نزدیک بود و تصمیم درستی گرفت.

وی درباره همرنگ بودن پیراهن کادر فنی هر دو تیم و داور گفت: در قانون آمده است که پیراهن بازیکنان داخل زمین باید با داور متفاوت باشد. در مورد افراد حاضر روی نیمکت ذخیره‌ها نیز باید پیراهن‌ها به شکلی باشد که نزدیک به کمک داور نباشد.

منبع:تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
استقلال قهرمان میشه
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری