بازدید 5290

این افراد اجازه اقامت در هتل اسپیناس تهران را ندارند!

کد خبر: ۱۲۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ 04 March 2024

این افراد اجازه اقامت در هتل اسپیناس تهران را ندارند!

از دیرباز، رقابت سنگینی میان هتل‌های مختلف برای جذب مشتری وجود داشت. امروزه نیز این رقابت جریان دارد. حتی می‌توانیم بگوییم که به دلیل افزایش تکنولوژی‌ها و سطح رفاه زندگی اجتماعی و فردی، این رقابت بسیار شدیدتر از پیش ادامه دارد. هتل‌های مختلف برای پیروزی بر رقبای خود، از انواع و اقسام روش‌های ممکن استفاده می‌کنند.

در این میان، برای اینکه رقابت عادلانه باشه ، قوانین داخلی هتل‌ها بسیار اهمیت دارند. همه هتل‌ها موظف اند که از قوانین کشوری هتل‌داری پیروی کنند. علاوه برا این قوانین، بعضی وقت‌ها قوانین دیگری نیز وجود دارند که توسط هیئت مدیره یک هتل تصویب می‌شوند. درصورتی که شما می‌خواهید در هتل اسپیناس تهران یا هر هتل دیگری اقامت داشته باشید، ناچارید که به قوانین هتل احترام بگذارید و در مدت اقامت خود حتما آن‌ها را رعایت کنید.

با ما همراه باشید تا چند مورد از قوانین هتل اسپیناس تهران را بررسی کنیم. اگر این قوانین را رعایت نکنید، اجازه اقامت در هتل اسپیناس تهران را ندارید.                                                                                                                                                                                  

حتما نظم هتل را رعایت کنید

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در اعتبار یک هتل، امنیت و نظم آن هتل است. همه هتل‌ها (از نمونه‌های کوچک و کم ستاره بگیرید تا نمونه‌های معروف پنج ستاره) در حفظ نظم داخلی خود بسیار جدی عمل می‌کنند. درصورتی که می‌خواهید در هتل اسپیناس تهران یا هر هتل دیگری اقامت داشته باشید، حتما در هنگام ورود درمورد قوانین هتل از مسئول پذیرش پرس‌و‌جو کنید.

البته، راه‌های دیگری برای اطلاع از این قوانین نیز وجود دارند. شما می‌توانید قبل از رزرو هتل، با مراجعه به وب‌سایت آن، قوانین هتل را دریافت کنید. همچنین، معمولا هتل‌ها خدمات پشتیبانی تلفنی نیز دارند. شما می‌توانید به وسیله تماس با پشتیبانی تلفنی هتل اسپیناس تهران (یا هتل‌های دیگر) درمورد قوانین آن هتل آگاه شوید. پس از اینکه به صورت کامل درمورد قوانین هتل اسپیناس تهران آگاه شدید، حتما به صورت کامل آن‌ها را رعایت کنید. یکی از مهم‌ترین این قانون‌ها، نظم و آرامش محیط داخلی هتل است.

این افراد اجازه اقامت در هتل اسپیناس تهران را ندارند!

به هیچ وجه نباید نظم یا آرامش فضای داخلی هتل را به هم بریزید. درصورتی که اتفاقی افتاد که سبب عصبانیت شما شد، آرام بمانید و سعی کنید که از ایجاد جنجال و شلوغی بپرهیزید. درصورتی که شما به این هشدارها توجه نکنید و آرامش هتل را به هم بریزید، مامورین محترم حراست هتل با شما برخورد خواهند کرد. حتی ممکن است که هتل بتواند بنابر قوانین داخلی خود، شما را از ادامه اقامت در آن‌جا منع کند. در برخی موارد، هتل‌ها نام شما را در پرونده‌های انضباطی خود نیز ثبت می‌کنند و در مراجعه‌های بعد نیز به شما حق اقامت در هتل را نمی‌دهند. همانطور که متوجه شده‌اید، رعایت نظم و آرامش در همه هتل‌ها اعم از هتل اسپیناس تهران اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است که درصورت بروز عصبانیت و ...، در اتاق خود باقی بمانید یا برای مدتی هتل اسپیناس تهران را ترک کنید تا آرام شوید.

اگر انتقادی داشتید، خیلی محترمانه به مسئول پذیرش یا فرد مربوطه اعلام کنید

بسیاری از اوقات، پیش می‌آید که مشکلی برای مسافران و مشتریان هتل پیش بیاید. بعضی از این مشکلات، به دلیل حواس‌پرتی خدمه هتل و به صورت سهوی ایجاد می‌شوند. عده ای دیگر، به دلیل نواقص فنی وسایل هستند. علاوه بر مشکلات ذکر شده، انواع دیگری از مشکلات نیز ممکن است برای شما ایجاد شوند. درصورتی که برای شما نیز مشکلی در طول اقامت خود پیش آمد، در قدم اول کاملا خونسردی خود را حفظ کنید. نیازی به عصبانیت نیست. شاید مشکلی که برای شما پیش آمده است، بسیار جزئی باشد و بتوانید خودتان آن را حل کنید. پس نیازی نیست که در همان مرحله اول به خدمه هتل مراجعه کنید. درصورتی که مشکل جزئی و ناچیز است، توصیه می‌کنیم که خود آن را حل کرده و سپس به خدمه هتل اطلاع دهید.

گاهی از اوقات، مشکل به وجود آمده بزرگ‌تر از آن است که توسط خود شما حل شود. مثلا یک نقص فنی در لوازم الکترونیکی یا کالای خواب یا ... می‌تواند مشکلی باشد که شما از حل آن به صورت شخصی عاجز بمانید. در این موارد، باز هم در گام اول خونسردی خود را حفظ کنید. سپس به مسئول مربوطه مراجعه کرده و مشکل خود را با او در میان بگذارید. شما می‌توانید از هتل اسپیناس تهران یا هتل‌های دیگر به مسئول پذیرش یا ... انتقاد کنید. اما توجه داشته باشید که انتقاد شما باید کاملا در چارچوب ادب و نزاکت باشد و از این دایره خارج نشود. درصورتی که نتوانید خود را کنترل کنید و به صورت توهین‌آمیز انتقاد خود را بیان کنید، ممکن است که از طرف حراست هتل با شما برخورد شود.

این افراد اجازه اقامت در هتل اسپیناس تهران را ندارند!

به ساعت تحویل اتاق پایبند باشید

وقتی که شما اتاقی در هتل اسپیناس تهران رزرو کردید، ساعت تحویل اتاق به شما اعلام می‌شود. سعی کنید طوری در هتل حاضر شوید که راس ساعت تحویل اتاق آنجا باشید. درصورتی که از این ساعت تاخیر داشته باشید مشکل زیادی ایجاد نمی‌شود، ولی سعی کنید که به هیچ وجه از این ساعت زودتر در هتل حاضر نشوید. در نهایت، ده دقیقه یا یک ربع قبل از ساعت تحویل به هتل مراجعه کنید. بدین صورت، می‌توانید به هتل کمک کنید که دچار ازدحام بیش از حد و بی‌دلیل در لابی و ... نشود. از طرف دیگر، برای شما ساعتی مشخص می‌شود که موظف هستید در آن ساعت اتاق را به هتل تحویل بدهید. حتما مانند بقیه موارد، به این ساعت نیز پایبند باشید. زودتر تحویل دادن اتاق موردی ندارد، اما به هیچ وجه نباید در تحویل اتاق تاخیر داشته باشید. تاخیر در تحویل اتاق، می‌تواند برنامه هتل را به هم بریزد و مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
این چیزایی که نوشتین ربطی به هتل اسپیناس نداشت. یه چیز عمومیه. چه ربطی داشت اسم هتل اسپیناس بیاد این وسط؟
حیف شد اقامتم را کنسل می کنم. چون قوانینش سخت است. وگرنه قیمت هاش که بسیار مناسب جیب ما است و مشکلی ندارد.
ناچارید که به قوانین هتل احترام بگذارید
مامورین محترم حراست هتل با شما برخورد خواهند کرد
نام شما را در پرونده‌های انضباطی خود نیز ثبت می‌کنند

این تبلیغ هتل یا زندان؟ جدی گرفتید خودتون رو ، در حد هتلهای 3 ستاره ترکیه و دوبی هم نیستید و از اون مهمتر احترام مشتری رو تو تبلیغ رعایت نمی کنید وای به حال حضوری
خوشبختانه نیازی به رفتن به این هتل ندارم
اما در همه جای دنیا لغیر از ایران همواره خق با مشتری هست
اما گویا صاحب این هتل به واسطه ارتباط با افراد خاص و مشتری های خاص تر به خودش اجازه میدهد برای مسافر که از خدمات دهی ناراضی هست و حق اعتراض دارد ، تعیین نکلیف کند
حتما هم سازمان گردشگری از ایشان دفاع خواهد کرد که بجای بردن سرمایه به خارج کشور آمده جایی بسازد برای بیزینسی خاص در پوشش هتل داری و باید از او دفاع گردد
ببخشید تابناک مگه هتل اسپیناس کیه که ما باید وقتی عصبانی هستیم اتاق رو ترک نکنیم تا آروم بشیم . پول گرفتن موظف هستن خدمات عالی و در حد 5 ستاره ارایه بدن . وضمنا اگه کسی از هتلی ناراضی باشه خودش دیگه اونجا نمیره نیاز نیست هتل واسش پرونده انظباطی تشکیل بده و بهش اتاق نده . لطفا الکی به جایی پر و بال ندین
همه چیزمون برعکسه در کشور ما: بجای اینکه بگوییم پرسنل پذیرش هتل باید و بدون تردید با مشتریان و مسافرین مودبانه رفتار نمایند که بخشی از پروتکل هر هتل با دیسیپلین است، اینجا اعلام میکند که مشتریان هتل باید با پذیرش محترمانه صحبت کنند!!!
خ,,???
حالا این حرف ها چه ربطی به اسپیناس داشت؟ همه ی هتل ها همین قوانین را دارند
امثال این هتلها در حد هتلهای 3 ستاره تاپ ترکیه هم نیستند . ضمنا احترام به حقوق مشتری را هم باید از آنها یاد بگیرند . هیچی نیستند هیچیییی . فقط ادا و پز فقط
به روی چشم. قوانین را رعایت می کنیم.
آخر متن نوشته رپرتاژ آکهی یعنی تبلیغ هتل اسپیناس که توسط مدیریت با شعور این هتل ارسال شده برای تابناک

محض اطلاع دوستانی که میگن چه ربطی به اسپیناس داره و ....
این مقررات در همه هتل ها جاری است و در تمامی هتل ها کاربرد دارد شما نحوه تبلیغ خودتان را نمیدانید و شما هم مقررات در حیطه شهروندی را لطف کنید و بنویسید
همه این موارد رو رعایت کنم میتونم برم؟ (پول ندارم)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی