بازدید 2681

دستگیری اراذل و اوباش مسلح منطقه تهرانپارس

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد رعب و وحشت با تیراندازی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 27 February 2024


به گزارش تابناک، سرگرد محمد زیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران اظهار داشت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی ۲ مرد جوان که با سلاح گرم اقدام به برهم زدن آرامش و رعب و وحشت و همچنین قدرت نمایی محله تهرانپارس شده بودند، دریافت که به محض وصول این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد عاملان این قدرت نمایی از اراذل و اوباش شرور منطقه بوده که دارای سوابق درگیری و شرارت متعددی هستند.

زیدی خاطر نشان کرد: با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ شرور در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد و همچنین سلاح جنگی به همراه فشنگ کشف شد تصریح کرد: هر ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی