بازدید 2059

دعوت از وزیر دفاع عربستان برای سفر به تهران

جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهاى مسلح کشورمان در دیدار با رییس ستاد کل عربستان ضمن تسلیم پیام وزیر دفاع کشورمان به وزیر دفاع عربستان، از طرف سعودی برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 05 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ بهمن بهمرد، جانشین معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که به ریاض سفر کرده با ارتشبد فیاض بن حامد الرویلی، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عربستان سعودی دیدار کرد.

در دیدار جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهاى مسلح کشورمان با رییس ستاد کل عربستان، روابط دو کشور در حوزه‌هاى مختلف امنیتى و دفاعى دوجانبه و منطقه‌اى مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیر بهمرد در این دیدار با تاکید بر توانایی‌ها وتوانمندی‌هاى دفاعی و نظامی کشورمان آمادگی ایران را برای گسترش مناسبات فیمابین اعلام کرد و ضمن تسلیم پیام وزیر دفاع کشورمان به وزیر دفاع عربستان، از طرف سعودی برای سفر به ایران دعوت بعمل آورد.

ارتشبد الرویلی نیز ضمن خیرمقدم به هیات ایرانی و قدردانی از پذیرش دعوت جهت حضور در نمایشگاه دفاعى ریاض، بر توسعه همکاری‌ها دو کشور در حوزه نظامی و دفاعی تاکید کرد.

لازم بذکر است دومین نمایشگاه بین المللی دفاعی سعودی با حضور بیش از ۸۵ کشور دنیا و درقالب ۶۰۰ شرکت و غرفه در ریاض در حال برگزاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی