بازدید 2127

مسافر کشی اینترنتی یک دزد با گوشی و خودروی سرقتی!

کد خبر: ۱۲۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 22 January 2024

سارق سابقه داری که با ربودن یک پراید از شهرستان شیروان ، به مسافرکشی اینترنتی در مشهد  روی آورده بود،پس از ورود به حوزه استحفاظی کلانتری شفا،در دام نیروهای انتظامی گرفتار شد و راز سرقت های دیگر را  هم فاش کرد.

به گزارش خراسان، نیمه شب چهارم دی گذشته ماموران کلانتری شفای مشهد که به فرماندهی مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری)مشغول گشت‎زنی و مراقبت از اموال مردم بودند، ناگهان به دو سرنشین یک دستگاه پراید در بولوار ابوطالب مشکوک شدند که پلاک آن توجه افسر گشت را به خود جلب کرده بود. استعلام از مرکز فرماندهی پلیس، بیانگر آن بود که شماره پلاک مربوط به یک دستگاه پیکان وانت است .

دیگر جای تردیدی باقی نماند که خودروی پراید سرقتی است. بنابراین آن ها در یک عملیات هماهنگ در حالی راننده 32 ساله را دستگیر کردند که سرنشین پراید با استفاده از تاریکی شب گریخت. در بازرسی از خودرو یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد و متهم به کلانتری انتقال یافت. ماموران انتظامی که از مدتی قبل با دستورات ویژه سرهنگ احمدنگهبان(رئیس پلیس مشهد)تحقیقات گسترده ای را برای مقابله با سارقان و مالخران آغاز کرده اند،بلافاصله به بازجویی از جوان مذکور پرداختند و او را درتنگنای سوالات فنی خود قرار دادند.

این سارق جوان که دیگر راهی جز اعتراف نمی دید، لب به سخن گشود و گفت:پراید را در آخرین روز آبان از شهرستان شیروان سرقت کردم و در حالی که به مشهد می آمدم در چناران توقف کردم و از داخل یک فروشگاه یک دستگاه گوشی تلفن هم به سرقت بردم. وقتی به مشهد رسیدم، فهمیدم که گوشی مربوط به راننده یکی از تاکسی های اینترنتی است بنابراین آن را روشن کردم و به مسافرکشی پرداختم ولی چند روز بعد تماس ها قطع و گوشی هم خاموش شد. به همین خاطر به پاتوق یک از دوستانم در منطقه اسماعیل آباد مشهد رفتم و ماجرای سرقت پراید را بازگو کردم ،سپس با هم تصمیم گرفتیم تا به محتویات خودروهای پارک شده دستبرد بزنیم.

این بود که به بولوار ابوطالب آمدیم اما نمی دانستم که این جا در قرق نیروهای انتظامی است. همین که وارد بولوار ابوطالب شدیم ناگهان پلیس را پشت سر خودمان دیدیم که دوستم بلافاصله بیرون پرید و فرار کرد اما من دستگیر شدم.

در پی اعترافات این سارق سابقه دار ، بی درنگ نیروهای عملیاتی به سرپرستی رئیس کلانتری شفا وارد عمل شدند و شبانه همدست دیگر وی را نیز در مخفیگاهش دستگیر کردند. تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با سارقان مذکور ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست