بازدید 1674

دیدار سفیر ایران در ویتنام و کامبوج با وزرای اقتصادی

وزیر صنعت کامبوج؛ فعالان اقتصادی ایران می توانند از مزایای متعدد مناطق ویژه اقتصادی کامبوج از جمله مالکیت صد در صد بهره ببرند.
کد خبر: ۱۲۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 17 January 2024

به گزارش تابناک، آقای نظری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ویتنام و کامبوج روز چهارشنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه ۱۴۰۲ با آقای  هم وندی (HEM Vanndy ) وزیر صنعت کامبوج دیدار نمود. آقای وندی طی این ملاقات گفت که کامبوج در قلب منطقه جنوب شرق آسیا واقع شده و می‌تواند به منزله گذرگاهی برای ورود به بازار بزرگ این منطقه باشد . وی اعلام نمود مشتاقانه از حضور شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران ایرانی جهت حضور در مناطق ویژه اقتصادی و بهره مندی از مزایای متعدد آن از جمله مالکیت صد در صدی در راستای منافع مشترک استقبال می‌کنیم.

 
وزیر گردشگری کامبوج: از امضای یادداشت تفاهم گردشگری به منظور توسعه گردشگری بین ایران و کامبوج و گسترش روابط مردم -مردم استقبال می کنیم.

همچنین،  آقای نظری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ویتنام و کامبوج روز چهارشنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه ۱۴۰۲ با آقای  سوک سوکن (sok soken ) وزیر گردشگری کامبوج دیدار نمود. آقای سوکن طی این دیدار با استقبال از امضا یادداشت تفاهم همکاری پیرامون توسعه گردشگری بین دو کشور گفت ما خواهان حضور بیشتر گردشگران ایرانی در کامبوج هستیم و توسعه این حوزه جدای از منافع دو طرفه باعث تعمیق شناخت دو ملت از یکدیگر و کشف ظرفیت های جدید برای همکاری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار