بازدید 3103

پایان خاموشی‌های برق در میامی سمنان با دستگیری سارق!

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان سیم و کابل برق هوایی در شهرستان میامی با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 13 January 2024

به گزارش «تابناک»، سردار «جلیل موقوفه‌ئی» شامگاه جمعه ۲۲ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی سرقت سیم و کابل برق در میامی ماموران انتظامی شهرستان با برنامه ریزی و استفاده از توان اطلاعاتی تمام تلاش خود را برای دستگیری سارق یا بکار گرفتند.

 وی با اشاره به افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و تلاش های شبانه روزی پلیس گفت: ماموران در نیمه های شب حین گشت‌زنی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی متوجه قطع برق شدند و با حضور چند گشت خودرویی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و اقدام به تعقیب و مراقبت آن کردند.

سردار موقوفه‌ئی ادامه داد: سرنشینان خودروی متواری به هشدارهای ماموران توجهی نکردند و در نهایت کارکنان انتظامی با شلیک گلوله به سمت لاستیک خودرو راننده را مجبور به توقف کردند و ۳ سرنشین آن با توجه به تاریکی شب و موقعیت منطقه از محل متواری شدند. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس جستجوی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرد افزود: در پی تلاشهای ماموران یکی از سارقان دستگیر و همراه وی دو عدد قیچی بزرگ و مقادیر زیادی سیم و کابل برق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد اضافه کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری ۲ همدست سارق دستگیر شده و مالخر همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست