بازدید 4618
۵

قتل پیرمرد به دست همسر دومش در اصفهان

قاتل انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 23 December 2023

به گزارش تابناک، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اصفهان از شناسایی عامل قتل پیرمردی ۷۰ ساله خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۷ روز از وقوع جنایت دستگیر شد.
 
سرهنگ علی اصغر محمدی در گفت و گو با  مهر اظهار کرد: در پی اعلام خبر قتل پیرمردی ۷۰ ساله در منزلش در یکی از محلات شهرستان، بلافاصله اقدامات مأموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری عامل این قتل آغاز شد.
 
وی گفت: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی و مشخص شد قاتل همسردوم مقتول بوده که در نهایت با انجام اقدامات تخصصی، عامل این جنایت کمتر از ۷ روز در عملیاتی هماهنگ دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: قاتل انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فمنیست ها و مردستیز ها که با مظلوم نمایی کاراشون رو پیش می برن نمیخوان چیزی بگن؟؟
هنگامی که برای یک زن یا دختر، قتل و کشت خوانوادگی اتفاق میوفته ، یک مشت فمنیست مرد ستیز و هول شروع به ناله و آه و فغان می کنن که تو ایران زن و دختر تو خونه امنیت ندارن و کشته میشن.
قتل های خونوادگی رو جنسیت زده نکنید.
تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
،،،?یه لیوان آب سرد بخور که سکته نزنی
مردمومن قضاوت نکن
تودادگاه معلوم میشه آیابلایی سررنش آورده که مستحق مرگ بوده یاحیر
سلام در ایران متاسفانه تحت تاثیر جنبش ها و تبلیغات فمینستی غرب و عوامل داخلی شان با هدف نابودی خانواده " زنان و دختران ما را دچار اشتباهات مهلک میکنند . این موضوع باید در دستور رسیدگی نهاد های اموزشی و اجتماعی مربوطه قرار گیرد . هر اختلافی که نباید به قتل بیانجامد . دادگاه ها هم باید با اگاهی کامل از حقوق طزفین بر مبنای قوانین شرع اسلام و بی طرفی جکم صادر کنند . نهاد های اجتماعی هم باید با اموزش انتظارات را در حد معقول و نرمال تعدیل کنند . مهریه های نجومی به دعوای بی پایان و نا بودی یکی از زوجین خنم خواهد شد .
آفرین تیم تخصصی که با انجام عملیاتی هماهنگ در کمتر از 7 روز قاتل را که عقل جن هم نمی توانست آن را شناسایی کند را شناسایی و دستگیر کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست