بازدید 2423

تأکید عباس بر توقف نسل کشی فلسطینیان در غزه

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سفری به رام‌الله با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و درباره تحولات غزه گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۱ 16 December 2023

 
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز جمعه در رام‌الله با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد. 

عباس بر ضرورت توقف تجاوزات مستمر علیه ملت فلسطین، برقراری آتش‌بس و توقف نسل‌کشی به ویژه در نوار غزه تأکید کرد. 

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، عباس همچنین بر ضرورت بازگشایی همه گذرگاه‌ها، افزایش واردات مواد کمکی، پزشکی و غذایی، تأمین آب، برق و سوخت در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد و مداخله دولت آمریکا برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزات علیه فلسطینیان در کرانه باختری از جمله در قدس اشغالی را ضروری خواند. 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر مخالفت با کوچاندن اجباری فلسطینیان از نوار غزه یا کرانه باختری از جمله قدس اشغالی تأکید کرد و گفت که دولت آمریکا برای ممانعت از چنین سیاست‌هایی که بر خلاف قطعنامه‌های بین‌المللی و حقوق بین‌الملل است، دست به اقدام جدی بزند. 

عباس تصریح کرد که نوار غزه بخش جدایی‌ناپذیر کشور فلسطین است و جداسازی آن از دیگر بخش‌های فلسطین پذیرفتنی نیست. 

سالیوان که روز پنج شنبه به اراضی اشغالی سفر کرده و با مقامات رژیم صهیونیستی از جمله وزیر جنگ این رژیم دیدار کرد گفته که حاکمیت کرانه باختری و نوار غزه باید تحت یک «تشکیلات خودگردان فلسطینی ترمیم شده» به هم متصل شوند.

یک رسانه نزدیک به منابع اسرائیلی و آمریکایی گزارش داده مشاور امنیت ملی کاخ سفید در جلسه روز پنج شنبه خود با کابینه جنگی اسرائیل خواستار اتمام «مرحله شدید جنگ» در غزه طی چند هفته آینده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست