بازدید 2159
۴

چهار واحد آلاینده در غرب استان تهران تعطیل شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از جمع آوری و تعطیلی چهار واحد آلاینده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 11 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، شیدا آکار روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی بررسی های کارشناسی و گشت و پایش زیست محیطی و پس از تشخیص آلایندگی و صدور اخطاریه یک واحد تفکیک ضایعات، یک واحد قالکاری فلزات و یک واحد تولید مصنوعات چوبی در محدوده شهریار به دلیل فعالیت غیر مجاز و آلاینده هوا جمع آوری و فعالیت آنها متوقف شد.

وی افزود: یک واحد رنگرزی پارچه نیز پس از اخذ اخطاریه آلایندگی ناشی از تخلیه فاضلاب و معرفی به مرجع قضایی جمع آوری و ادامه فعالیت غیر مجاز و آلاینده آن متوقف شد.

آکار خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت واحدهای غیرمجاز و آلاینده محیط زیست مورد تایید نبوده و در صورت بی توجهی به اخطاریه های صادره مبنی بر توقف فعالیت آلاینده، این واحدها به مرجع قضایی معرفی می شوند.

شهرستان شهریار با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب پایتخت واقع شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کلا تمام شهرک ها و واحدهای صنعتی غرب تهران (از سیمان آبیک تا ابتدای تهران) باید منتقل بشه به جنوب یا شرق تهران!!! بستن 4 تا واحد که قطره ای در اقیانوسه آلودگی بیش نیست!!!
باغ کشی و بلندمرتبه سازی و شرکتهای متعدد معدن و سیمان در شهریار بلای این شهر که تنفسگاه پایتخت محسوب میشود گردیده است !!!!!
خودشون مازوت میسوزونن و لاپوشانی میکنن بعد میان برای شواف و تبلیغات، کسب و کار مردم رو تعطیل میکنن
بارها و بارها و بارها و بارها با شهرداری تماس گرفته شد در مورد پیگیری سوزاندن برگ و چوب درختان ناحیه دره فرحزاد خیابان بهشت و متاسفانه صدای اهالی به هیچ کجا نرسید، در هوای بسیار آلوده تهران که نفسی برای کشیدن نداریم قطع درختان در سه ماه تابستان و سوزاندن آنها یا هر چیز دیگری در ده روز متوالی، که همچنان ادامه داره، نیاز به رسیدگی مسئولین خواب آلو داره.لطفا بیدار شوید شاید به فریاد مردم برسید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی