بازدید 2548

رفع موانع تولید و افزایش 48 درصدی مقدارتولید شرکت نفت ایرانول

با اجرای موفقیت آمیز عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه روغنسازی شرکت نفت ایرانول که با هدف افزایش راندمان تولید، بالا بردن کیفیت محصولات و جلوگیری از اتلاف منابع، در فصل بهار صورت گرفت، افزایش 48 درصدی در میزان تولید این شرکت در سه ماهه دوم سال رقم خورد.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 29 October 2023

رفع موانع تولید و افزایش 48 درصدی مقدارتولید شرکت نفت ایرانول

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، میزان تولید شرکت نفت ایرانول در سه ماهه دوم سال، در مقایسه با سه ماهه اول رشد چشمگیر 48 درصدی داشته است. شایان ذکر است میزان تولیدات شرانل در فصل تابستان سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 106 درصد تحقق داشته که نشان از عزم جهادی این شرکت در تحقق شعار سال " مهار تورم، رشد تولید" دارد.

بر اساس این گزارش، انتظار میرفت با اجرای عملیات تعمیرات اساسی که یک فرآیند پیشگیرانه هدفمند، برای جلوگیری از توقف تولید و تعمیرات اساسی مکرر و همچنین افزایش ظرفیت تولید واحدهای عملیاتی و بالابردن کیفیت محصولات است، شاهد کاهش هزینه‌های تعمیراتی در بلندمدت، کاهش تعمیرات اضطراری تجهیزات واحدها، افزایش عمر مفید قطعات و تجهیزات، و افزایش بهره‌وری فرآیندها باشیم. که با تلاش شبانه­ روزی مدیریت و کارکنان تلاشگر و متخصص ایرانول این اهداف محقق شد.

ذکر این نکته ضروری است که به علت تعمیرات اساسی انجام گرفته در فصل بهار فروش ایرانول در این فصل، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته که امری طبیعی و قابل پیش بینی است.

بر این اساس مقایسه سه ماهه تابستان در 1402 بیشترین مقدار تولید فصلی ایرانول، طی هفت سال گذشته می باشد.

رفع موانع تولید و افزایش 48 درصدی مقدارتولید شرکت نفت ایرانول

گفتی است، با پیگیری و بهره برداری از پروژه های توسعه ای در حال اجرای ایرانول از جمله پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری و پروژه یوتیلیتی پالایشگاه روغن سازی تهران در سال جاری، این شرکت خواهد توانست گامی موثر در راستای افزایش سود آوری، صیانت از حقوق سهامداران و ذینفعان و حفظ ارزش دارایی‌های شرکت بردارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست