بازدید 1618

رونمایی کتاب "از پی وی سی تا پنجره" به قلم جواد جوادی

رونمایی کتاب از پی وی سی تا پنجره چهارشنبه ۲۶ مهر با حضور دکتر حمیدیه و مدیران ارشد گروه صنعتی هافمن، کارکنان و همچنین نمایندگان فروش هافمن در سراسر کشور، در سالن همایش های ساختمان مرکزی هافمن در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 28 October 2023
رونمایی کتاب
 
 
جواد جوادی، مدیر امور مشتریان گروه صنعتی هافمن و نویسنده‌ی این کتاب انگیزه‌ی خود درخصوص تألیف کتاب را عدم وجود یک مجموعه کامل که از صنعت پی وی سی تا ساخت پنجره‌های استاندارد چند جداره را به زبان ساده توضیح دهد را عنوان نموده و اینگونه گفت:
 
دکتر حمیدیه، مدیریت گروه صنعتی هافمن در پی ارائه خدمتی جدید به فعالان صنعت در و پنجره پی وی سی بودند و پیشنهاد گردآوری و انتشار کتاب و مجموعه‌ای شامل مطالب علمی و فنی مربوط به فرایند کامل تولید در و پنجره‌های یو پی‌ وی‌ سی از تولید پروفیل تا مونتاژ و نصب در و پنجره را دادند که علاقمندان این حوزه بتوانند اطلاعات جامع و کلی در مورد صنعت پی وی سی تا ساخت پنجره های چند جداره را مطالعه نموده و بر اطلاعات و معلومات خود بیفزایند. این کتاب که با زبانی ساده و روان نگاشته شده هم برای علاقه‌مندانی که آشنایی و آگاهی زیادی به این مباحث ندارند هم برای فعالان و دست‌اندرکاران این صنعت می‌تواند مفید باشد.
 
کتاب "از پی‌وی‌سی تا پنجره" در چهارده فصل با عناوین: " تاریخچه پیدایش پی‌وی‌سی و فرآیند تولید، بسته‌بندی و بارگیری پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی، استانداردهای پروفیل یو‌پی‌وی‌سی صنعت در و پنجره، اجزای تشکیل‌دهنده یک پنجره یا در یوپی‌وی‌سی (پروفیل و شیشه)، یراق‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی، پروفیل‌های تقویتی گالوانیزه و پیچ‌ها، فرآینده اندازه‌گیری، طراحی، تولید، نصب، مزایا و ویژگی‌های پنجره‌های یوپی‌وی‌سی، مقایسه پنجره یوپی‌وی‌سی با پنجره آلومینیومی، محاسبه فرمول‌های ساخت در و پنجره با پروفیل هافمن" نگارش شده است.
 
رونمایی کتاب
 
جواد جوادی در ادامه گفتگوی خود، افزود: صنعت یوپی‌وی‌سی، صنعت نوپایی است و مجموعه‌ای که بتواند همه اطلاعات موجود در این صنعت را در قالب یک کتاب گردآوری کند، خالی بود. لذا با توجه به اطلاعات و تجاربی که طی سالیان سال با شرکت در همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، بازدید از شرکت‌های مختلف، مطالعه مقالات و دانش روز کشورهای خارجی کسب کرده بودم، طبق وظیفه‌ای به رشته تحریر در آورده و درنهایت مجموعه حاضر بدست آمد.
 
این کتاب با تیراژ ۱۰۰۰ جلد منتشر شده و در آینده با اصلاح نواقص احتمالی و اضافه‌کردن اطلاعات روز، مجدداً چاپ خواهد شد. 
 
همچنین کتاب دیگری دردست تحریر داریم که شامل اطلاعات تخصصی‌تر مخصوص مونتاژکارها و کسانی است که در این صنعت مشغول به فعالیت هستند.
 
پیشنهاد ما این است که سازمان‌های فنی و حرفه‌ای، دانشگاه‌های علمی و کاربردی، انجمن‌های مربوطه و ...، این کتاب را تهیه، توزیع و تدریس کنند و همین طور شرکت‌ها به مونتاژکارها آموزش دهند در رسانه‌های اجتماعی خود بسط دهند تا اطلاعات عموم افزایش یابد و موجب پیشرفت این صنعت گردد.
 
رونمایی کتاب
 
باعث افتخار و خوشحالی اینجانب است که مجموعه بزرگ هافمن و شخص آقای دکتر حمیدیه برای این امر مهم، اهمیت و ارزش قائل شدند و این کتاب را با حمایت‌های همه جانبه‌ی خود و با این کیفیت بالا به چاپ رسانده و برای رونمایی از آن مراسمی تدارک دیده شده است. 
 
لازم به‌ذکر است که گروه صنعتی هافمن همیشه در انجام رسالت‌های اجتماعی پیشگام بوده و اقدامات فراوانی از جمله کمک‌های بسیار در امور خیریه، آزادسازی زندانیان، بهسازی خانه‌‌های روستایی، رسیدگی به مناطق محروم، ارائه پروفیل‌های خود بصورت کاملا رایگان به مراکز فنی‌حرفه‌ای برای بحث آموزش، ارائه خدمات به کارمندان و کارگران خود و .... انجام داده است.‌
 
ثبت جملات و امضاهای حضار روی بوم رونمایی کتاب و عکس های یادگاری و جشن امضای کتاب از حواشی این برنامه بود.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی