بازدید 5843
۸

جزئیات درگیری خانوادگی دشت روم با پنج کشته

شامگاه جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲یک درگیری خانوادگی و ملکی در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد رخ داد و منجر به قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده شد؛ در پی این حادثه برخی مسئولان و اعضای شورای تامین شهرستان در صحنه حادثه حاضر شدند.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 21 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تشریح جزئیات این حادثه دلخراش گفت: این درگیری به دلیل اختلافات گذشته و خانوادگی در روستای چشمه پهن دهستان دشت روم رخ داد .

هاشمی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قاتل که شخصی جوان و مجرد است؛ به تازگی از زندان آزاد شده بود و با توجه به دامنه اختلافات و کینه های گذشته اقدام به قتل هولناک این پنج عضو خانواده خود می کند.

وی تصریح کرد: قاتل با حضور به درب منزل برادر خود ۶ تن از اعضای خانواده را با اسلحه کمری زخمی می کند.

هاشمی یادآور شد: پنج تن شامل ۲ برادر، همسر برادر و ۲ دختر برادر در دم جان باختند و خواهر قاتل نیز زخمی می شود و برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال یافت.

وی یادآور شد: قاتل نیز پس از ساعتی توسط پلیس دستگیر شد.

هاشمی تصریح کرد: آرامش هم اینک بر منطقه و محل وقوع حادثه حاکم است و شب گذشته به محض وقوع این حادثه دلخراش فرماندار شهرستان بویراحمد و برخی اعضای شورای تامین در منطقه حاضر شدند.

روستای چشمه پهن دهستان دشت روم از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد و در فاصله ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
اسلحه گرم, آزاد شدن از زندان( مثل مال مهرجویی) این است امنیت!
"آرامش هم اینک بر منطقه و محل وقوع حادثه حاکم است"
آقایان مسئولین. این عبارات کلیشه ای دردی را دوا نمی کند.قتل عام رخ داده و تمام شده. جنگ نبوده که با دخالت شما به آرامش منجر شده باشد. متاسفانه زیاد شاهد این قبیل قتل عام های خانوادگی هستیم.
مهم این است که الان آرامش بر منطقه حاکم است قبلش آرامش نباشه مهم نیست الان مهمه
ارامش همیشه بعد از جنایت بر منطقه حاکمه???
آرامش بعد طوفان!۵نفرکشته شده،آرامش کجاست
آقا خانم مسئول محترم کشور
در این مملکت چه خبر است
چه کار داریم می کنیم ؟؟
"هاشمی تصریح کرد: آرامش هم اینک بر منطقه و محل وقوع حادثه حاکم است"

اقای هاشمی. کسی نمونده. اونری ها همه مردن و اینوری هم که دستگیر کردین. نکنه انتظار دارین خیابون به سمت ساختمون تیراندازی کنه؟؟
قابل توجه آقایانی که طرفدار فرزندآوری بی حد وحساب بقول معروف یلخی هستند اول سطح فرهنگ قرون وسطی این ملت عجیب وقریب را بالا ببرید بعد بفکر فرزند آوری زیاد برای خانواده ها باشید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی