بازدید 2553
۱

دیدار لاوروف با دبیرکل اتحادیه عرب درباره تنش‌ها در غزه

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب (LAS) در مسکو دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴ 09 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، زاخارووا اظهار کرد: دیدار و مذاکرات وزیر خارجه روسیه و دبیرکل اتحادیه عرب در مسکو انجام خواهد شد.

وی افزود: ما دستور کار شلوغی داریم اما با توجه به تشدید چشمگیر درگیری اعراب و (رژیم) اسرائیل، این موضوع در اولویت قرار خواهد گرفت.

پیشتر اتحادیه کشورهای عرب در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرده بود: دبیرکل اتحادیه عرب به دعوت لاوروف وزیر خارجه روسیه به مسکو رفته و انتظار دارد با وی درباره تشدید تنش در نوار غزه گفت وگو کند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
عرب ها بمیرند بهتر است تا سکوت مرگبار در مقابل کشتار و تجاوز اسراییل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار