بازدید 2841

مدودف: فقط تا دو ماه دیگر برای اوکراین پول مانده است

رئیس‌جمهوری پیشین روسیه امروز چهارشنبه در مطلبی پیش‌بینی کرد که صرفا تا دو ماه دیگر برای اوکراین پول مانده است.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 04 October 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: «دیمیتری مدودف» رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر پیشین روسیه که در حال حاضر معاون شورای امنیت این کشور است، در پیامی تلگرامی نوشت: دو خبر خوب برای رژیم کی‌یف هست!

مدودف گفت: اول اینکه، شارل میشل، رئیس شورای اروپا اعتراف کرد که اوکراین تا سال ۲۰۳۰ به اتحادیه اروپا خواهد پیوست. این بدان معناست که اتحادیه اروپا بر این باور است که کشور فعلی «باندرا» تا آن زمان دوام خواهد آورد.

این سیاستمدار روس افزود: خبر دوم اینکه، برای اولین بار در تاریخ آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان برکنار شد. و دقیقا برکناری او به دلیل عشق به مقامات کی‌یف و مصالحه بودجه برای تأمین مالی حامیان باندرا بود. بی‌شک دلیلی برای غرور و افتخار وجود دارد، زیرا انتخاب میان حل بسیاری از مشکلات داخلی خود ایالت‌ها و تغذیه بیشتر نئونازی‌ها بود.

مدودف در پایان نوشت: درست است، فقط به اندازه دو ماه دیگر پول باقی مانده است.

اظهارات این مقام روس در شرایطی مطرح می‌شود که اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در رویدادی تاریخی، «کوین مک‌کارتی» جمهوری‌خواه را از ریاست این مجلس برکنار کردند. این اولین بار در تاریخ آمریکاست که قانون‌گذاران آمریکایی به برکنار کردن رئیس‌ خود رای می‌دهند. مک‌کارتی کوتاه‌ترین دوره خدمت به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را از سال ۱۸۷۶ داشته است.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، گروهی از جمهوری‌خواهان تندرو از همکاری مک‌کارتی با دموکرات‌ها برای جلوگیری از تعطیلی دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا خشمگین بودند و به همین دلیل برکناری او را کلید زدند. بودجه موقت دولت فدرال آمریکا روز شنبه در آخرین لحظات و به‌رغم مخالفت ۹۰ نماینده جمهوری‌خواه تصویب شد. بسیاری از صرفه‌جویی‌های مالی جمهوری‌خواهان در این بودجه در نظر گرفته نشده ولی برخلاف خواسته کاخ‌سفید بودجه‌ای هم برای کمک به اوکراین اختصاص داده نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست