بازدید 1776

زلنسکی در دیدار با نتانیاهو: انتظارات زیادی داریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور اوکراین وعده داد که کمک‌های غیرمرگبار به کی‌یف از جمله پاکسازی مین‌ها از اراضی این کشور ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 20 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «ولودیمر زلنسکی»‌ رئیس جمهور اوکراین بامداد چهارشنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کرد.

زلنسکی در ابتدای این نشست، که اولین دیدار چهره به چهره با نتانیاهو از زمان بازگشت به نخست‌وزیری است، گفت که انتظارات زیادی از او و کابینه‌اش برای کمک به اوکراین در جنگ با روسیه دارد.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست»، وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چه انتظاری از دیدار با هیأت رژیم صهیونیستی دارد، ضمن تلاش برای طفره‌رفتن از جواب کامل، به گفتن اینکه انتظارات زیادی دارد، بسنده کرد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای گفت که نتانیاهو در دیدار با زلنسکی به او نسبت به تداوم کمک‌های غیرمرگبار به اوکراین در جنگ با روسیه اطمینان داده است.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: «نتانیاهو تصریح کرد که اسرائیل به کمک کردن به اوکراین برای حل مسائل انسانی از جمله پاکسازی مین‌های ضد نفر از سرزمین‌هایش ادامه خواهد داد».

این در حالی است که رئیس جمهور اوکراین پیشتر با انتقاد تند از پایین بودن میزان کمک‌های رژیم صهیونیستی به کشورش، گفته بود که نتانیاهو بدون ارسال سامانه گنبدآهنین به کی‌یف، انتظار دارد ما از یهودیان حفاظت کنیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست