بازدید 1682
۸

رئیسی : موانع ورزش بانوان برچیده شود

رئیسی : بانوان هم برای ورزش ایران و هم در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی افتخارات فراوان آفریدند. باید موانع ورزش بانوان برچیده شود و بیش از این به ورزش بانوان بها داده شود. تجهیزات ورزشی نیز باید در همه ابعاد تامین شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 11 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، رئیس‌جمهور گفت: باید موانع ورزش بانوان برچیده شود و بیش از این به ورزش بانوان بها داده شود. تجهیزات ورزشی نیز باید در همه ابعاد تامین شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
 
سیدابراهیم رئیسی در مراسم «تجلیل از قهرمانان مدال‌آور ورزش کشور» با بیان این‌که «برای همه قهرمانان و نام‌آوران نام امام علی (ع) الهام‌بخش است»، اظهار کرد: این‌که چگونه امام علی (ع) از ایمان، ارزش‌ها، انسانیت و حق دفاع می‌کند؛ امروز به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در جهان به اهتزاز درآوردن پرچم حق‌خواهی و عدالت‌طلبی است. این نظام امروز خار چشم سلطه‌طلبان و مستکبران عالم است.
 
وی افزود: موضوع ورزش بسیار مهم است و امری است که باید همواره به آن تأکید کرد؛ چراکه حفظ هویت و همبستگی اجتماعی و ایجاد امید و نشاط در جامعه را پدید می‌آورد. باید برای گسترش ورزش همگانی تلاش کرد.
 
رئیسی ادامه داد: بانوان هم برای ورزش ایران و هم در حوزه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی افتخارات فراوان آفریدند. باید موانع ورزش بانوان برچیده شود و بیش از این به ورزش بانوان بها داده شود. تجهیزات ورزشی نیز باید در همه ابعاد تامین شود و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
مزایایی ورزشکاران المپیکی برای ورزشکاران پارالمپیکی هم باشد
رئیس‌جمهور گفت: همه مزایایی که برای ورزشکاران المپیکی وجود دارد باید برای ورزشکاران پارالمپیکی ما هم وجود داشته باشد و این به تحقق عدالت در ورزش کشور کمک می‌کند. من با این موضوع بسیار موافق و همراهم و بر تحقق آن تاکید دارم.
 
رئیس دولت سیزدهم با تاکید بر تقویت روحیه اخلاق پهلوانی در ورزش کشور، اظهار کرد: پهلوانی و جوانمردی که غلامرضا تختی را برای ما به عنوان الگو مطرح کرده است به تقویت این فتوت و جوانمردی در ورزش توجه دارد. موضوع توجه به اخلاق چه در ورزش و چه در سایر ابعاد زندگی اجتماعی اهمیت دارد.
به اقتصاد ورزش هم توجه شود
وی با تاکید بر ضرورت تسهیل مقرارت ورزش، تصریح کرد: در کنار تسهیل مقررات ورزش باید به اقتصاد ورزش هم توجه داشت و اجازه نداد اقتصاد ورزش به دست جریان سوداگری و دلالی بیفتد. نباید به اقتصاد ورزش بی‌توجه بود.
 
رئیسی یادآور شد: در حوزه‌هایی که می‌توان برای بروزرسانی تسهیلات ورزشی از امکانات دانش‌بنیان‌ها استفاده کرد، باید به این امر توجه ویژه داشته باشیم و از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای تأمین نیازها استفاده کنیم.


یک مجموعه ورزشی در تهران در شأن جایگاه ورزش ایران داشته باشیم
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «در دو سال گذشته نزدیک به ۲ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی به نتیجه رسیده است»، تأکید کرد: مابقی این پروژه‌ها هم باید در سال‌های پیش‌رو به نتیجه برسد. ما صرفا به دنبال کلنگ‌زنی پروژه تازه ورزشی نیستیم هرچند لازم است یک مجموعه ورزشی در همین تهران وجود داشته باشد که در شأن جایگاه ورزش ایران باشد و میزبان مهمانان خارجی ما شود.
 
رئیس دولت سیزدهم تصریح کرد: من به شکل‌گیری چنین مجموعه ورزشی در تهران هرچند هزینه فراوان هم داشته باشد تاکید دارم و با آن موافقم. این کار را آقای کیومرث هاشمی و آقای منظور پیگیری کنند. ضرورت دارد که چنین مجموعه ورزشی در تهران وجود داشته باشد. در کنار این کار باید کار پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی هم تکمیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
جناب رییسی دو صد متر با مانع نیست که مانع ها رو بردارن مشکلات بسیار است بسیار
دل خوشی داری مگر به حرف تو هستند که بخواهند برچیده کنند یا نکنند
چشم
نظر علم الهدی در مورد این دستور دامادش چیست؟
موانع را خودتان ایجاد کردید
خودتان هم بردارید
کسی را هم مقصر نکنید
زود تند سریع انقلابی ؟
موانع برچیده شود . ورزشگاه مدرن ساخته شود و..... چه کسی باید انجام دهد و برنامه ریزی کند؟ دستور پشت دستور . خدای دستور .بابا رییس جمهور شما هستی ها . دوصد گفته چون نیم کردار نیست
مهمترین مانع ورزش خانمها در خراسان اقای علم الهدی هست دستور بده حلش کنن . . .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی