بازدید 15311

برد تاریخی کاپیتان پینگ‌پنگ ایران بر نفر سوم المپیک

کد خبر: ۱۱۹۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 09 September 2023

افشین نوروزی، کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ ایران، در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد در دیداری تاریخی در مقابل توموکازو هاریموتو، دارنده مدال برنز المپیک به پیروزی دست یابد.

هاریموتو ۲۰ ساله که در سالهای اخیر به یکی از نامدارترین بازیکنان پینگ‌پنگ تبدیل شده و در حال حاضر رنک ۴ فدراسیون جهانی این رشته ورزشی است، در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال برنز دست یافته بود.

با این حال افشین نوروزی ۳۸ ساله در مسابقه‌ای دیدنی موفق شد با نتیجه ۳-۱ حریف قدرتمند خود را شکست دهد. البته هاریموتو کمی از مصدومیت دست رنج می‌برد و پیش از مسابقه پزشکان تیم ژاپن، چندین بار دست او را پانسمان کردند. نوروزی ست‌های اول، سوم را با نتیجه ۱۱-۴ پیروز شد و در ست چهارم هم حریف خود را ۱۱-۹ شکست داد. هاریموتو تنها در ست دوم موفق بود و توانست با نتیجه ۱۱-۷ نوروزی را شکست دهد.

برد تاریخی کاپیتان پینگ‌پنگ ایران بر نفر سوم المپیک

هاریموتو یکی از بازیکنان صاحب سبک پینگ پنگ جهان است و شرکت باترفلای که اصلی‌ترین تولیدکننده محصولات رشته ورزشی پینگ‌پنگ است، یکی از پرفروش‌ترین راکت‌های خود را به افتخار این بازیکن با نام هاریموتو راهی بازار کرده است.

نوروزی که رنک ۵۳۲ فدراسیون جهانی پینگ پنگ است پس از این مسابقه هم موفق شد حریف ازبک خود را شکست دهد تا به جمع ۱۶ پینگ پنگ باز برتر قاره آسیا برسد اما در مقابل مقابل چوآنگ چی یوآن از چین تایپه دارنده رنکینگ ۲۶ دنیا شکست خورد و از راهیابی به جمع ۸ بازیکن برتر بازماند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست