بازدید 2627
۱

۱۸ کشته و مصدوم در حوادث رانندگی امروز خوزستان

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان حوادث رانندگی امروز در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 06 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، عارف اصل شرهانی  گفت: بر اثر برخورد خودروهای سمند و اتوبوس، پنج کیلومتر بعد از عبدالخان به سمت چذابه در ساعت ۴:۰۵ دقیقه بامداد امروز ۱۵ شهریورماه، پنج نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

وی افزود: سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و فوتی ها شامل: سه نفر مرد و ۲ زن با هویت نامشخص در رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و مصدوم یک مرد ۴۲ ساله می باشد.

اصل شرهانی ادامه داد: در حادثه ای دیگر، به علت واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت ۷:۱۵ دقیقه امروز در خروجی هندیجان یک پسر ۱۹ ساله مصدوم گردید که توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شد.

وی در خصوص حادثه ای دیگر، توضیح داد: تصادف خودروهای پژو ۲۰۷ با مینی بوس نیز، ساعت ۵:۳۰ دقیقه در روستای بردیه دشت آزادگان رخ داد و ۶ نفر مجروح به جا گذاشت که شامل یک دختر بچه سه ساله و چهار زن ۳۵ تا ۵۵ ساله و یک مرد ۴۸ ساله گزارش شده است که مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد اعزام شدند.

اصل شرهانی افزود: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده قدیم اندیمشک به پل دختر در شامگاه روز سه شنبه پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان شامل: سه نفر زن و ۲ نفر مرد اعلام شد که توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وامشون کی میده؟ بدهکار ملت شدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار