بازدید 22430

نتایج نهایی آزمون ارشد ۱۴۰۲ کی اعلام می‌شود؟

صدر تصریح کرد: منتظر دریافت اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، پس از دریافت این اطلاعات و بررسی آن در صورتی که نیاز به اصلاح نداشته باشد، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد را اعلام خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 01 September 2023

به گزارش تابناک، سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در هفته پیش رو خبر داد.

دکتر علی صدر در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در هفته پیش رو بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: منتظر دریافت اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، پس از دریافت این اطلاعات و بررسی آن در صورتی که نیاز به اصلاح نداشته باشد، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تعداد ۴۷۰ هزار و ۵۲۸ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی به رقابت پرداختند.

صدر ادامه داد: داوطلبان زن آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲، ۲۵۵ هزار نفر بودند که ۵۴ درصد کل داوطلبان را تشکیل می‌دادند. مردان نیز با ۲۱۶ هزار داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه سال گذشته طی دو روز برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست