بازدید 3005
۳

پیونگ‌یانگ: سرباز آمریکایی به دنبال پناهندگی است

خبرگزاری کره شمالی اعلام کرد که سرباز آمریکایی که اواخر تیرماه وارد مرز این کشور شده بود، به دنبال پناهندگی است.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ 16 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روسیا الیوم، خبرگزاری مرکزی کره شمالی گزارش داد، «تراویس کینگ» سرباز آمریکایی که از مرز این کشور عبور کرده، می‌خواهد از پیونگ یانگ یا کشور ثالثی پناهندگی سیاسی بگیرد.

بر اساس این گزارش، کینگ اعتراف کرده است که تصمیم گرفته به جمهوری دموکراتیک خلق کره پناه ببرد زیرا نسبت به رفتار غیرانسانی و تبعیض نژادی در ارتش آمریکا احساس بدی داشته است.

خبرگزاری کره شمالی افزوده است که این سرباز آمریکایی تمایل خود را برای پناهندگی در جمهوری دموکراتیک خلق کره یا یک کشور ثالث ابراز کرده و از ناامیدی خود در جامعه نابرابر آمریکا گفته است.

کینگ سرباز ۲۳ ساله آمریکایی، ۱۸ ژوئیه (۲۷ تیر) و در حالی که مشغول بازدید از منطقه غیرنظامی مرزی بود، به کره شمالی فرار و بلافاصله بازداشت شد.

پیش تر چهار مقام آمریکایی به رویترز گفته بودند که این کشور هنوز تراویس کینگ ۲۳ ساله را که ماه گذشته میلادی از مرز دو کره عبور کرد و در کره شمالی دستگیر شد، اسیر جنگی نمی‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ببینی چه غلطی کرده که این کار به فکرش رسیده .
کمی تفکر
یک سرباز آمریکایی رفته کره شمالی پناهنده شده ولی تا الان یک سرباز آمریکایی به ایران پناهنده نشده ولی تا دلتون بخواهد ایرانی دکتر و ورزشکار و عادی و فرزندان مسوولین و .. رفته آمریکا قانونی و پناهندگی
انسان از روی شکم سیری خیلی کارا میکنه، گشنه که شد به غلط کردن میفته!...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی