بازدید 3384

دستگیری عامل تیراندازی به ماموران پلیس هیرمند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مجروحیت دو نفر از ماموران شهرستان هیرمند، توسط ماموران پلیس شهرستان زابل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 09 August 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: در پی حمله مسلحانه و ناجوانمردانه به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند در تاریخ ۲۷ تیرماه امسال که منجر به مجروحیت دو نفر از ماموران شده بود، شناسایی و دستگیری عاملان این حمله مسلحانه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یک نفر از عاملان اصلی این حمله مسلحانه را در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل شناسایی و در عملیاتی منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب ۱۵ تیری که به طور بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند، بدانند پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست