بازدید 2580
۶

بشار اسد: استفاده آمریکا از اوکراین برای تضعیف روسیه

رئیس جمهور سوریه گفت: آمریکا و غرب با هدف تضعیف موقعیت و حضور بین المللی روسیه، باعث ایجاد بحران سیاسی و اقتصادی و بی ثباتی در جهان شدند و از اوکراین به عنوان ابزاری برای این منظور استفاده کردند.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 26 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ از شبکه تلویزیونی المیادین، رئیس جمهور سوریه گفت: آمریکا و غرب با هدف تضعیف موقعیت و حضور بین المللی روسیه، باعث ایجاد بحران سیاسی و اقتصادی و بی ثباتی در جهان شدند و از اوکراین به عنوان ابزاری برای این منظور استفاده کردند. بشار اسد افزود: با این حال، تأثیرات این بحران در کشور‌های آن‌ها از نظر معیشتی، اجتماعی و اقتصادی عمیق‌تر شد.

بشار اسد و "الکساندر لاورنتیف" فرستاده ویژه روسیه در امور سوریه و هیئت همراه او در دمشق، درباره پرونده‌های بازگشت آوارگان سوری به کشورشان و خودداری ترکیه از عقب نشینی از خاک سوریه رایزنی کردند.

لاورنتیف به نقل از ولادیمیر پوتین بر تداوم حمایت روسیه از سوریه تأکید کرد و افزود: روسیه و سوریه به بُعد انسانی پرونده پناهندگان سوری پایبند هستند و تمام تلاش‌ها برای سیاسی کردن آن را قاطعانه رد می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
خوب میخواست روسیه به اوکراین تجاوز نکنه که حالا شما مدعی بشی که روسیه داره داغون میشه
دفاع جانانه نوکر از ارباب. تو به فکر ملتی باش که نابودشان کردی
همه دنیا میدونند که این روسیه بود که به اوکراین تجاوز کرد و جنگ را آغاز کرد ...تضعیف شدن و منزوی شدن حق روسیه است و اگر آمریکا نیتش این باشه کارش درسته...
دو کلمه هم از مادر عروس بشنوید !
نوکر وفادار ارباب پوتین
بشار اسد: استفاده آمریکا از اوکراین برای تضعیف روسیه
نهههههه تا الان فکر میکردم برای تقویت روسیه هست که ارتش روسیه رو با یک جنگ واقعی تمرین بده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست