بازدید 4944

پیشنهاد هزار میلیارد تومانی تیم عربی به ستاره ایرانی

سردار آزمون می‌گوید پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی می‌تواند او را هم وسوسه کند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 24 July 2023

به گزارش تابناک، ورزش سه نوشت: یکی از موضوعاتی که در گفتگوی مفصل سردار آزمون مورد بحث قرار گرفت، پیشنهادات نجومی باشگاه‌های عربستانی به ستارگان فوتبال اروپا و همچنین شرایط مالی که فوتبال برای سردار رقم زده است، بود که سردار پاسخ‌های جالبی به سوالاتی که پیرامون این موضوع مطرح شد، داشت.

او در ابتدا در پاسخ به این سوال که از نظر مالی چقدر به اهداف خودش نزدیک شده است، گفت: اوایل که می‌خواستم کار کنم، اصلا مسائل مالی برایم مهم نبود ولی رفته رفته و زمانی که جا میفتی و تا حدی درباره فوتبال می‌فهمی، دوست داری کارها را خودت انجام بدهی و خودت درباره پیشنهاداتی که می‌آید، تصمیم بگیری و در مورد مسائل مالی هم خودت با باشگاه صحبت کنی و خودت به عنوان نفر اول و آخر خودت باشی.

سردار تاکید کرد: من می‌توانستم از تیم اماراتی ۲۰ میلیون دلار در یک سال بگیرم اما نگرفتم و به لورکوزن رفتم و خیلی کمتر گرفتم. خیلی برای من مهم نبود و تا الان هم نیست اما قطعا بعد از یک سنی مسائل مالی هم خیلی مهم می‌شود. با این حال من هیچوقت دوست نداشتم خودم را با قیمت خیلی پایین به باشگاه‌ها تحمیل کنم و سعی کردم به اندازه خودم بگیرم، نه بیشتر و نه کمتر.

او سپس درباره عملکرد باشگاه‌های عربستانی و در واکنش به اینکه برخی معتقد هستند رونالدو با توجه به وضعیت مالی خوبی که داشت، نباید به این کشور می‌رفت، گفت: رونالدو الان گران‌ترین و ثروتمندترین است، درست اما در سنی هم هست که پول‌هایی که در این یک سال درآورده می‌تواند برایش خیلی مهم باشد. صد درصد این پیشنهادات وسوسه‌کننده است. ببینید چه بازیکنانی به آنجا رفتند. الان هم کیفیت لیگ در عربستان خیلی بهتر شد و هم از نظر مالی برای بازیکنان بزرگ دنیا خیلی هزینه کردند. خیلی‌ها به عربستان رفتند و من هم پیشنهاداتی دارم اما حقیقتا در حد حرف است و هیچ خبری نیست.

سردار در پاسخ به اینکه آیا اگر از الهلال پیشنهاد داشته باشد وسوسه می‌شود، گفت: همه بازیکنان وسوسه می‌شوند، چون باید همه چیز را در نظر بگیری‌. اینهمه بازیکن بزرگ رفته‌اند و کیفیت لیگ‌شان بالا رفته و یک بازیکن از همه لحاظ وسوسه می‌شود. امکانش هست؛ چرا که نه؟ هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اینکه در حال حاضر پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی به یک بازیکن، نشانگر سطح بالای او است، گفت: بله، به نظرم قطعا برنامه‌ریزی شده بوده است. همیشه بین عرب‌ها رقابت وجود دارد که من این بازیکن یا آن بازیکن را گرفتم؛ البته این موضوع فقط در عربستان نیست و در امارات و قطر و ... هست و می‌خواهند به رخ یکدیگر بکشند که ما چه بازیکنانی گرفتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست