بازدید 16633
تیمی که دیگر به هیچ حریفی نه نمی‌گوید و بردن را فراموش کرده

لیگ ملت‌های والیبال؛ به بلغار قعرنشین هم باختیم / حذف ایران قطعی شد

ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 07 July 2023

تیم ملی ایران در ادامه نتایج بسیار ضعیف خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال، این بار مقابل قعرنشین مسابقات شکستی دیگر را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها در آناهایم آمریکا مقابل بلغارستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱ به سود بلغارها تمام شد.

لیگ ملتهای والیبال؛ به بلغار قعرنشین هم باختیم/ حذف ایران قطعی شد

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا موذن برابر بلغارستان صف آرایی کرد و روی نیمکت در غیاب بهروز عطایی سرمربی تیم که ویزای آمریکا نگرفت و از سفر جا ماند، امیر طلوع کیان هدایت تیم را بر عهده داشت.

در ست نخست این دیدار، ایران عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست با دفاع خوب روی تور سید محمد موسوی، کار را برای حریف دشوار کند تا این ست برای ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پایان برسد.

در ست دوم، بلغارستان توانست امتیازات نخست را به نام خود کند. این تیم در ادامه مسابقه بهتر از ایران بود و موفق شد، با اشتباهات ملی پوشان والیبال ایران در توپ‌گیری و دریافت، این ست را به نام خود کند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد.

در ست سوم باز هم بلغارستان بازی را بهتر شروع کرد و در امتیازات ابتدایی از ایران پیش افتاد؛ اما ایران در اواسط این ست موفق شد به بازی برگردد و در آخر با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا ایران در ست شماری ۲ بر ۱ از حریف خود پیش باشد.

در ست چهارم و در امتیازات ابتدایی، ایران بار دیگر از حریف خود عقب بود؛ اما ملی پوشان موفق شدند مقابل قعرنشین لیگ ملت‌ها کامبک زده و به بازی برگردند تا نتیجه ۱۳ بر ۱۳ برابر شود، ولی در ادامه نتوانست این تساوی امتیازات و روحیه جنگندگی را حفظ کند و با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ از بلغارستان عقب افتاد. در ادامه بازی، بلغارستان تیم برتر پشت تور بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی برسد تا تکلیف تیم برنده به ست پنجم این دیدار کشیده شود.

در ست پنجم این دیدار، ایران اولین امتیاز را کسب کرد. در اواسط ست پنجم، دو تیم پایاپای کار کردند، به طوری که نتیجه برابر ۵ شد. از اینجا بلغارستان باز هم بهتر ظاهر شد، طوری که نتیجه ۸ بر ۶ به سود حریف ایران شد. ایران با دفاع خوب خود توانست اختلاف را کم کند تا دو تیم برابر ۱۱ شوند. بلغارستان در ادامه این بازی، تیم برتر بود و توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ پیروز میدان شود تا ایران با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به قعرنشین لیگ ملت‌ها واگذار کند؛ باختی که قطعا باید برای آن از فدراسیون والیبال و محمدرضا داورزنی توضیح خواست.

لیگ ملتهای والیبال؛ به بلغار قعرنشین هم باختیم/ حذف ایران قطعی شد

 با توجه به اینکه هفت تیم برتر این مسابقات به علاوه لهستان میزبان به دور بعدی این رقابت ها صعود خواهند کرد، تیم ملی والیبال ایران با این شکست به کل شانس صعود به مرحله بعدی را از دست داد.

ایران با ثبت این نتیجه از دو پیروزی و هشت شکست، صاحب ۹ امتیاز شد و شانس صعود خود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. بلغارستان پیش از این برد، تنها اسلوونی را شکست داده بود و حتی مقابل چین و آلمان که به ایران باخته بودند هم تسلیم شده بود.

در پایان این بازی، علی حاجی پور با کسب ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن ایران نام گرفت. پس از آن سید محمد موسوی با کسب ۱۳ امتیاز، بهترین بازیکن ایران از نظر امتیازآوری بود.

 

تساوی ایران و بلغارستان در مصاف‌های رو در رو 

این دو تیم برای دهمین بار در تاریخ مقابل همدیگر قرار گرفتند. در مسابقات پیشین، پنج بار ایران پیروز میدان بود و در چهار دیدار نیز بلغارستان برنده از زمین خارج شد.

آخرین شکست ایران مربوط به سال گذشته و لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ بود که ملی‌پوشان کشورمان سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند. شاگردان بهروز عطایی در دیدار آناهایم به دنبال انتقام از حریف بودند تا با کسب یک پیروزی دیگر، ششمین برد خود را برابر بلغارستان در مسابقات رسمی رقم بزنند.

تیم ملی والیبال بلغارستان سابقه هشت دوره حضور در بازی‌های المپیک را در پرونده کاری خود دارد و در سال ۱۹۸۰ در مسکو موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره شده است. البته بلغارستان در دو هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ عملکرد چندان خوبی نداشت و با یک پیروزی و ۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفت. در رده‌بندی فدراسیون جهانی هم این تیم با ۱۴۶.۸۴ امتیاز رتبه ۲۵ را از آن خود کرد؛ اما بلغارستان در نخستین مسابقه خود در هفته سوم نیز مغلوب آلمان شد و در جایگاه شانزدهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ قرار گرفت. بلغارستان تنها تیمی بود که اصلا امیدی برای صعود به مرحله نهایی نداشت.

تیم ملی ایران در دو بازی پایانی تشریفاتی خود از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز یکشنبه ۱۸ تیر به مصاف آرژانتین می‌رود و از ساعت ۲۴ همان شب با کوبا روبه‌رو می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۹
تيم و مربي و رييس فدراسيون در پي..نتيجه اي بهتر از اين نخواهد گرفت ! مطمئن باشين داورزني با رانت و پارتي از جاش تكون نميخوره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
رفتن به ترکیه و تقاضای ویزا کردن، بعد فرستادن تیم با 40 نفر همراه اضافی که معلوم نیست چه کاره هستند، بدون سرمربی که بهش ویزا نداده اند و باختهای مفتضانه پیاپی ، فقط و فقط سر افکندگی برای این مملکت و ملت است. والله عقب افتاده ترین کشورهای دنیا هم به این شکل عمل نمی کنند.
احتمالاً مانند تیم فوتبال با آن گندی گه در جام جهانی قطر زد، به این ها هم پاداشهای میلیاردی خواهند داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
تقصیر استکبار جهانیه
آریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
با یک کادر تماما انقلابی، عجب حماسه ای آفریدیم
ناشناس
| France |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
این آقای بهروز عطایی اینکاره نیست و فقط شومن خوبی است و با قیافه عصبانی ضعف مربی گری خود را می پوشاند.در انتخاب بازیکن خیلی بد عمل می کند و بازیکنان با ارزش را در تیم قرار نداد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
بخشی از مردم در هر برهه ای نظراتشون را از تلویزیون می گیرن و منتشر میکنن. حالا یه روز رسانه ملی یه روز شبکه های ماهواره ای. بابا لااقل یه کلمه اش رو تغییر بده. 40 نفر همراه اضافه ویزا ندادن....
مربی خارجی با دانش بین المللی. حمایت بی منطق از تولید داخلی! همین چیزها رو هم داره خب. مربی که هیچ جا به غیر از لیگ ایران مربیگری نکرده نمینونه حرفی داشته باشه تو چرخه روز دانش حرفه ای. بپذیرید و کمتر شعار بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
مربی والیبال هم مثل خودرو سازیمون بومی هستند!!!
واقعا مشخص نیست چه اصراری به استفاده از مربی داخلی هست وقتی که دانش کافی ندارند خیلی از کشورهای صاحب قدرت در والیبال مثل لهستان و فرانسه از مربی خارجی استفاده میکنند . با این شیوه یک نسل طلایی را فدا میکنیم وهمانطور که مربی تیم گفته حس برتری جویی وبردن در تیم از بین رفته واین اصلا خوب نیست . باید به جای شعارهای صد من یک غاز اصولی کار کرد
پاسخ ها
عطا بهروزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
چوبیشه تهی مانداز نره شیر شغالان به بیشه دراینددلیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
شعار زده شدیم و فقط دنبال تولید داخلی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
البته مشکل فقط مربی نیست دوست عزیز
بسیار خوشحال شدیم
با ارزوی باخت در مسابقات بعدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
تو ایرانی نیستی.
این تیم نامی از ایران ندارد.
اینهم لجاجت برای اینکه مربی حتما باید ایرانی باشد.یادش بخیر با ولاسکو ایتالیا وبرزیل زاهم شکست دادیم. نتایج امروز والیبال چند ماه دیگر در فوتبال جام ملتها با جناب امیرقلعه تکرار خواهدشد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
با سومبن مربی گران دنیا کجا رو گرفتیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
نه پس کیروش خوب بود با اون آبروریزی مقابل انگلستان
تمام عرصه های این مملکت تحت اختیار روحانیان و نظامیان قرار گرفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
چرا منفی میدهید؟ مگر دروغ گفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
چه ربطی داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
جنبش فواحش دوس داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
ناشناس|Iran
|۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶

اینها که رای منفی دادند ، سایبری هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
اشتباها منفي دادم
دیگر با این تیم های ورزشی ضعیف فوتبال، والیبال، کشتی .... و نتایج مفتضحشان نمی توانند سر مردم را گرم کنند.
اخه این چه ترکیب مسخره ای بود؟ موذن کی لیبرو ملی بوده؟
این همان وضعیتی است که کشور داره پسرفت با سرعت سرسام اور
تسلیت به همه والیبال دوستان.
سرانجام استفاده از سرمربی داخلی همین میشه
پاسخگو باشن؟ شما تا خالا دیدین اینا به کسی پاسخگو باشن؟ یک قشون همراه تیم پاشدن رفتن آمریکا.. کشور استکبار و کافر و جنایتکار!
هدف اصلا تیم والیبال نیست هدف فقط گردش و خرید و تفریح از استکباره و زدن مشت محکم به دهن أمریکا
جدی نگیرید بازی مسخره بازیه دیگه زیاد هم پول خرج این بچه ها بازی ها نکنید
حذف نتیجه غلو در مربیگری یک نفر برای تیم ملی است
بدرک که باختیم
من می خواهم در بازی به همه ببازیم اما صاحب یک کشور مترقی با اقتصاد مترقی باشیم
صاحب یک کشور با فرهنگ مترقی و مدرن باشیم
داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخگویی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب خواسته عجیبی ! جوابشان معلوم است شیطان بزرگ ، آمریکا با ما دشمنی کرد روحیه بچه ها از بین رفت !
بدون اینکه آب از آب تکان بخورد دوباره دورهمی رفقا ، دوباره سفر ، دوباره دلار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما والیبال رو به لطف انتخاب غلط سرمربی توسط آقای داورزنی سیاست زده از دست دادیم، آقایان لطفا تا این نتایج فاجعه در جام ملته های آسیا برای فوتبال نیافتاده، فكري به حال تيم ملي فوتبال بكنيد.
آقاي عطايي از زحمات مربيان خارجي قبل از خودش تا اينجا استفاده كرد ولي چون خودش چيزي در چنته نداشت تيم در ادامه با اين نتايج افتضاح مواجه شد.
يكي نيست بگه ژاپن اندازه شما نمي فهمه كه رفته مربي بادانش خارجي آورده؟!
آقايون اينقدر با اعصاب و روان مردم بازي نكنيد.
به تمام معنا در كليه عرصه هاي كشور داريم به قهقرا ميريم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
داورزني رو بايد به دو قسمت قبل از رفتن به وزارت ورزش و بعد از رفتن به وزارت ورزش تقسيم كرد
متاسفانه مملكت همه چيزش شده شعار و باندبازي و حذف نخبه ها در تمام بخش ها. كه نتيجه اش مي شود تصميم هاي غلط توسط مديران فرمايشي و سياست زده و سفارش پذير
آقاي داورزني بعد از اينكه وارد سياست شد تمام شخصيتش استحاله سياسي شد و از منطق درست تصميم گيري خارج شد.
لطفا تيم ملي فوتبال رو دريابيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
من بوي خوش نمي شنوم از اين اوضاع
به نظرم هنوز دوران خوبمون هست
بايد منتظر نتايج فاجعه با بيشتري باشيم. در تمام عرصه ها
اجازه بدهيد تشكري بكنيم از زحمات ارزشمند تمام مديران و مربياني كه به زيبايي هرچه تمام دلخوشي هاي مردم رو براشون زهرمار كردن و با كشور را در حال عقب بردن هستند
مملكت سياست زده مثل مزرعه آفت زده هست.
با اين روند فجايع روز به روز بيشتر خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
كاملا درسته
اگه كسي عاشق سياسته خوب ورزش رو رها كنه بره دنبال سياست
تداوم اين روند باعث ايجاد عصبانيت ملي و بروز رفتارهاي ناهنجار اجتماعي در جامعه خواهد شد
تا دير نشده كشور را در ريل درست قرار بدهيد
خدا ميدونه چقدر از دست اين انتصاب هاي سياسي در عرصه كشور عصباني هستيم و دچار ياس و نااميدي شديم.
يه زماني تيم هاي كره ، ژاپن و چين مي گفتن واليبال ايران چون قوي شده از آسيا خارجش كنيد ولي الان با چه افتضاحي مواجه شديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا نوقع صعود داشتید با این تیم داغون
فقط ورزش اينجوري نيست
متاسفانه اين رويه در ساير بخش ها هم وجود داره ولي چون ورزش جلوي چشمه همه دارن مي بينن و اعتراض مي كنن.
الان شما بيائيد ببينيد با انتصاب هاي نادرست در سازمان هاي اقتصادي با چه شرايط اسفبار و بي انگيزگي كاركنان مواجه هستيم.
از طرفي توي دولت جديد هيچ اقدامي براي اصلاح تصميم هاي غلط دولت قبلي در سازمان هاي اقتصادي انجام نمي شود.
نمونه اش هيات مديره هاي بي سواد و بي انگيزه بانك ها.
البته بعضي هاشون تازه با رانت و سفارش ارتقا هم پيدا مي كنند و به جايگاه قائم مقامي مي رسن. مثل بانك سپه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
بله درسته
بانك سپه الان قابل مقايسه با 20 سال پيش نيست
ادغام هم قوز بالا قوز شد
انتصابهاي سفارشي نفسه سيستم رو بريده
خدا قوت آقاي داورزني خسته نباشي دلاور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
واقعا
واليبال نابود شد تيم ملي فوتبال رو نجات بديد
واليبال نياز به خانه تكاني و زلزله اساسي در تمام اركان مديريتي و مربيگري دارد وگرنه برمي گرديم به 30 سال پيش
نظری ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
به درک
يادش بخير قبلا وقتي تيم ملي اگه نصفه شب هم بازي داشت ساعت ميذاشتيم ميديديم ولي الان ديگه براي راحتي اعصابمون ميگيريم مي خوابيم و نتايجش رو اتفاقي از تابناك مي بينيم.
سرود ملی نمی خونید شرم کنید نون جمهوری اسلامی میخورید خوبم بازی نمیکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
نون کشورشون رومیخورن. حرف دهنت رو مزه مزه کن
اي كاش آقاي عطايي همون سال قبل با شهامت و صداقت مي اومد و خودش استعفا ميداد تا ارج و قربش در جامعه حفظ ميشد.
مربي كه توي ليگ بزنه تو گوش يه بازيكن معلومه اندازه اش چيه؟
مرگ بر آمريكا
معلومه همه اينها تقصير آمريكاست
اين مديران ما تمام تلاش خودشون رو دارن ميكنن تا مردم رو خوشحال كنن ولي آمريكا نميذاره. مرگ بر آمريكا
تازه سردار تنگسيري گفته چند تا كشتي شون رو توي تنگه هرمز مي خواستيم موشك باران كنيم.
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
همین آمریکا به عمد به بهترین بازیکنان مان ویزا نداد تا خیلی ضعیف تر عمل کنیم.
دشمنان خارجی هوشیارانه عمل می کنند و ما فقط شعار می دهیم.

مربی ما هم در چنین تورنمت حساسی دست به جوان گرایی کلی زد که اشتباهی فاحش بود و معلوم است که نمیشه با این تغییر در مصاف با بهترین تیم های جهان نتیجه گرفت.
در برو و باخت تیم حرف اول را مدیریت، هدایت و برنامه‌ریزی میزند ،چیزی که در کشور ما با زدوبندهای داخل فدراسیون و خارج از آن عملا رنگ می بازد، وقتی که هم و غم فدراسیون برای اعزام تیم به مسابقات برنامه‌ریزی برای بردن طفیلی ها به همراه تیم میشود نمیتوان انتظار بیشتری از تیم داشت.
مربي داخلي امام كشورها براي پيشرفت از مربيان خارجي استفاده مي كنند ما توليد داخلي
چه عالی چه نظرات بی بدی‌ای ، این صحیح است که برای ماندن د لیست هشت تیم برتر دنیا نیاز بهدمربی خارجه
ی همتراز ولاسکو داریم‌
ولی فراموش نکنیم بعد از برگشت ولاسکو به آرژانتین دیکه آرژانتین والیبال اول دنیا نشد
اتفاقاتی که در دور اول و دوم افتاد نشان داد کهداین آخرین توان رئیس فدراسیون و سر مربی والیبال ملی ایران است
عدم برنامه ریزی صحیح برا مواجه با مشکلات کاملا مشهود امریکا میتونستراه حل داشته باشد
از جمله انتخاب یکه مربی و چند انالیزور غیر ایرانی آشنا به تیم‌هائی که درگروه ۳ ایران با آنها مسابقه دارد
استفاده از بلیط بیزینس برای بازیکنان در سفر به امریکا و فرانسه
برنامه ریزی برای مذاکره با ایرانیانی که به استادیوم آمدند که اگر بر علیه حکومت حرف میزنند اقلا از شخص بازیکنان حمایت کنند ( تفهیم ایرانیان که بازیکنان گناهی ندارند آنها فقط قادر بودن که سرود را نخوانند که نخوانند
دیکه نباید هو میشدن)
بازی با فرانسه تا صبح بیدار موندم و بازی رو دیدم، تصمیم گرفتم بازی با بلغارستان رو نبینم و ندیدم و چه خوب که دو ساعت خوابیدم و این بازی که از نتیجه ش معلومه افتضاح بوده رو ندیدم
تیم ملی والیبال حذف شد؟ اصلا مهم نیست! چیزی که مهمه اینه که به بهانه مسابقات ۵۰-۶۰ نفر از مسوولین و مدیران ویزای شیطان بزرگ را دریافت کردند !!!!البته این اصلا مربوط به دولت فعلی نیست ذوق وشوق سفر به امریکا همیشه بوده وخواهدبود نمونه اش همراهان بیشمار احمدی نژاد در سفر به سازمان ملل در نیویورک بود حتی گفته شده در ان زمان برای ۲۵۰۰ نفر ازمسوولین وخانواده شان گرین کارت صادر شده !!!! امریکا برای مسوولین بد نیست فقط برای مردم عادی بده !
به نظرم بی عرضه ترین تیم لیگ و بی خاصیت ترین تیم ایران هست چین دهن ژاپن روبدجورسرویس کردبااین که باختن ولی تیم ایران وادادن به نظرم انصراف میدادن بهتربود تااینکه ابروشون بره یکی ازبی غیرت ترین تیم های حاضر دردنیا
در فدراسیون والیبال رو باید گل گرفت
این دیگه چه بازی ای است
همش هنده
جای تاسف برای تابناک که تبلیغات را بین نوشته های متن خبری گنجانده تا شعور خواننده را به سخره بگیرد
در سرزميني كه سايه هاش در حال بلند شدن هست، آفتاب در آن سرزمين در حال غروب هست.
خواهش ميكنيم خواهش مي كنيم خواهش مي كنيم تا دير نشده آدم ها رو سرجاي خودشون بذاريد
اين مشكلات به قول دوستمون در يكي از كامنت هاي بالا فقط در عرصه ورزش نيست و در تمام حوزه ها وجود دارد
منتظر نتایج فوتبال با امیرخان هستیم‍‍!
متاسفانه گذشته از جوانی تیم و پوست اندازی، تیم یکدست نیست و ضعف های فرآوان دارد بعلاوه مسئله روحی روانی و مشکلات فرآوان!!!
احسنت به شیفتگان خدمت و تشنگان قدرت
بیچاره ملت
به درک. خوشحالم
مگر ما در چه زمینه ای به غیر از منابع طبیعی (ازنظر منابع طبیعی ایران در جهان در جایگاه پنجم قرار دارد) در ۱۰ کشور صدر جهان هستیم که در والیبال انتظار داریم باشیم؟ همینکه دعوت شدیم باید شکر گزار باشیم. این والیبال هم که موفق بود قبلا برنامه ریزی شده بود که الحمدالله دوران در دوران ریاست رییسی زمین زده شد.
با این وضع اقتصادی داغون و تحریم‌ها مکرر کدام مربی خارجی جرات میکند به کشوری بیاید و برند خود را پایین بیاورد
بازيكن نداريم !‌ مربي استراتژي نداره ! شما ببينيد اين آقا رو بهش ويزا ندادن چرا ؟ چون تو سيستم هستش ! براي همين كه با افتضاحي كه به بار آورده عوض نميشه ! بازيكن ها بايد رفرش بشن ! اينا هم كم تجربه هستن هم اينكه بازيكن نيستن ! عطايي هم بايد خودش بره !
برگردين بابا . حال مونو بهم زدين .
تیم های فوتبال و والیبال رو حذف کنید و پولشو بدید مردم استفاده کنند. شک نکنید که عامه مردم دعاتون می کنند.
از فوتبال و فوتبالیست و ... جز شر چیزی برای مردم در نمی یاد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست