بازدید 1969

تیراندازی در فیلادلفیای آمریکا با ۴ کشته و ۴ زخمی

تیراندازی در فیلادلفیای آمریکا چهار کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت و فرد ضارب نیز بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 04 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، این حادثه دوشنبه شب به وقت محلی رخ داد و رسانه‌ها گزارش دادند که دو تن از افرادی که گلوله به آنها اصابت کرده است نوجوان هستند اما مشخص نیست که جزو زخمی‌ها هستند یا کشته‌ها.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا اخیرا بار دیگر مقررات سختگیرانه‌تر در زمینه حمل سلاح را خواستار شد.

وی اظهار کرد: اگر این کنگره از اقدام در زمینه اعمال مقررات سختگیرانه تر در حمل سلاح خودداری کند، ما به کنگره جدیدی نیاز خواهیم داشت.

اظهارات اخیر بایدن در جمع خانواده های قربانی خشونت مسلحانه، با گذشت یک سال از تصویب طرح مورد تایید دو حزب اصلی آمریکا با هدف جلوگیری از دسترسی افراد خطرناک به سلاح صورت گرفت، هر چند که به گفته رئیس جمهوری آمریکا به اقدامات بیشتری نیاز هست.

سال گذشته، گروهی از قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه به دنبال تیراندازی جمعی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس که به کشته شدن ۱۹ دانش آموز و دو معلم منجر شد، به توافقی محدود در زمینه اعمال سختگیری بیشتر در مقررات حمل سلاح دست یافتند.

این طرح، بررسی های اولیه درباره سوابق خریداران سلاح را گسترش می دهد و میلیون ها دلار را صرف برنامه های کنترلی می کند؛ برنامه هایی که ایجاد دادگاه های رسیدگی کننده به سلامت روانی و قوانینی را شامل می‌شود که به صلاحدید قاضی، در صورت خطرناک بودن فرد حامل سلاح، به مقامات اجازه توقیف موقت سلاح را می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست