زمان ثبت سفارش عرضه اولیه چه ساعتی است؟

فرابورس ایران امروز ۵ تیرماه، میزبان ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 26 June 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز پنجم تیرماه مجموعا ۱۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با نماد کتوسعه، طی دو مرحله و به صورت ترکیبی عرضه اولیه خواهد شد.

در مرحله اول، ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم معادل چهار درصد از سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به سرمایه‌گذاران واجد شرایط (صندوق‌های سرمایه‌گذاری) عرضه شده و کشف قیمت انجام می‌شود.

در مرحله دوم، ۸۵ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم معادل هشت درصد از سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به قیمت ثابت کشف شده در مرحله اول، به عموم سرمایه‌گذاران عرضه می‌شود.

بر این اساس، هر کد حقیقی یا حقوقی می‌تواند حداکثر ۲۱۰ سهم در قیمت ثابت کشف شده توسط صندوق‌ها خریداری کند.

 

دراین خصوص توجه به موارد زیر ضروری است:

۱) دوره سفارش‌گیری از ساعت ۰۹:۱۵ لغایت ساعت ۱۱:۱۵ می‌باشد.

۲) باتوجه به اینکه روش عرضه در مرحله اول حراج می‌باشد، اولویت تطبیق سفارشات ابتدا قیمت بوده و در قیمت‌های برابر، اولویت با زمان ارسال سفارش است.

۳) امکان ارسال سفارش در مرحله اول برای معامله‌گران برخط و برخط گروی فراهم نمی‌باشد.

۴) کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش می‌بایست به قیمت محدود باشد.

۵) خریداران امکان ارسال سفارش‌های متعدد به سامانه معاملاتی را دارند لکن حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ، ۱۱۰۰۰۰ سهم می‌باشد.

۶) سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره، ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست.

۷) کلیه درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش می‌بایست مضربی از ۲ سهم باشد.

۸) مشاور عرضه شرکت کارگزاری آبان می‌باشد.

۹) وفق تبصره ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، بورس باید تعداد و قیمت سهام تخصیص داده شده به سرمایه‌گذاران واجد شرایط را به تفکیک مشخصات هر سرمایه‌گذار واجد شرایطی که در عرضه اولیه شرکت نموده است در روز عرضه اولیه افشا نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار