بازدید 9580
۱

گیر معاون پولادگر به دبیر در مجمع امروز کشتی

صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود
کد خبر: ۱۱۷۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 17 June 2023

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این مجمع خبری از سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نبود و به جای آنها برنا فیروزی و مهین فرهادی شرکت کردند! با اینحال این اقدام مدیران ارشد وزارت ورزش و کمیته المپیک هم باعث نشد که دبیر دست از انتقاد بردارد.

گیر معاون پولادگر به دبیر در مجمع امروز کشتی

رئیس کنونی فدراسیون کشتی در این مجمع تا توانست از کارنامه خود به خصوص در حوزه مالی و اقتصادی دفاع کرد.

پس از ارائه گزارش بازرس مجمع، آرش فرهادیان مدیر نزدیک به پولادگر که مسوولیت امور مشترک فدراسیون ها را برعهده دارد، گفت: در این گزارش تعداد هیات هایی که با سرپرست اداره می شوند، نیامده است که علیرضا دبیر بلافاصله پاسخ داد ۳ سرپرست داریم.

فرهادیان نیز گفت: البته طبق قانون سرپرستان نمی توانند در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کنند. صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود و فدراسیون می تواند عملیات حسابرسی کلیه هیات ها را به یک شرکت حسابرسی واگذار کند.

این جملات می‌توانست کبریتی بر انبار کاه علیرضا دبیر باشد اما گویا او اینبار از قبل توجیه بود و نخواست وارد چالش با مدیر منسوب پولادگر شود‌.

علیرضا دبیر در این مجمع به شدت نحوه تقسیم منابع از سوی کمیته ملی المپیک را به باد انتقاد گرفت و مناف هاشمی دبیرکل کمیته را سیبل خود قرار داد.

گیر معاون پولادگر به دبیر در مجمع امروز کشتی

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
اینهمه مفتخور؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست