روایت رشیدی کوچی از مناظره با میرسلیم

اظهارات آقای میرسلیم یعنی بین ۲۰۶ و لندکروز فرقی نیست ، شاید بتوان گفت در مناظره این جمله یک اشتباه سهوی بود اما ایشان نه تنها در مصاحبه هایشان این جمله را اصلاح نکردند بلکه واقعا از نظر ایشان آنطور که بنظر می رسد هیچ فرقی بین ۲۰۶ و لندکروز نیست.خُب اصرار بر این صحبت قطعا تبعاتی دارد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 15 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، داستان از یک مناظره آغاز شد، مناظره ای خودرویی در اوایل همین ماه. میرسلیم که بواسطه برخی اظهارات جنجالی همواره زیر ذره‌بین مخاطبان است، در این مناظره با گفتن این که تفاوتی میان پژو ۲۰۶ و لندکروز نیست مجددا در سیبل انتقادها قرار گرفت. انتقادها به حدی بود که حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با اعلام این که بسیاری بر این باورند که اظهارات اخیر میرسلیم به وجهه این حزب در انتخابات مجلس دوازدهم لطمه وارد می‌کند، گفت: «میرسلیم از موضع نمایندگی درباره خودرو اظهارنظر می‌کند و نظرات او هیچ ارتباطی به حزب ندارد.»

مناظره خودرویی وی با رشیدی کوچی حاشیه دیگری هم داشت و آن ساعت برند میرسلیم بود. «خبرآنلاین» در گفت و گو با جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس به حال و هوای پس از مناظره وی با میرسلیم پرداخته است.

حتما گفت‌و گو با آقای میرسلیم را در خبرآنلاین مطالعه فرموده اید نظرتان در مورد اظهارات آقای میرسلیم چیست؟

بنظر می رسد اقای میرسلیم روی تفکر خودشان بسیار مُصِر است و حاضر نیست بپذیرد که شاید دارد بعضی جاها اشتباه صحیت می کند یا شاید در گذشته تصمیمات اشتباهی گرفته است. بعد از آن مناظره و آن اتفاقاتی که افتاد، آن چیزی که ایشان در ادامه به آن اصرار کردند و خصوصا تاکید ایشان روی اینکه بین ۲۰۶ و لندکروز فرقی نیست، شاید بتوان گفت در مناظره این جمله یک اشتباه سهوی بود اما بعد دیدیم که ایشان نه تنها در مصاحبه هایشان این جمله را اصلاح نکردند بلکه واقعا از نظر ایشان آنطور که بنظر می رسد هیچ فرقی بین ۲۰۶ و لندکروز نیست. خُب اصرار بر این صحبت قطعا تبعاتی دارد و من در اخبار دیدم که دبیرکل حزب ایشان هم در این راستا تذکری داده بودند که باعث آسیب به حزب می شود. بنظر من چنین تفکراتی دیگر هیچ جایی در بین مردم و حتی مسئولین ندارد و امیدوارم که این رویه اصلاح شود.

ایشان در مورد بخشی از اظهارات خود گفتند وقتی آنها را در حزب مطرح کرده‌اند، اعضا با ایشان هم عقیده بوده اند.

وقتی ما داریم از حزب و کارکرد احزاب صحبت می کنیم نمی توانیم بگوییم تفکرات شخصی مان است و من دارم از جایگاه نماینده مجلس صحبت می کنم. بالاخره شناسنامه آقای میرسلیم در حزب موتلفه تعریف شده و این نکته مهم است ومن چون این را دیدم گفتم و آن را تایید یا رد نمی کنم، این نقل قولی بوده که از طرف حزب انجام شده است. چقدر بهتر است ما احزاب داشته باشیم، اینجا جایگاه احزاب نقش کلیدی دارد. وقتی مردم بینند که یک نفر که از یک حزبی است دارد اینجوری صحبت می کند هم دیدگاه و نظرات آن حزب شناخته شده تر می شود و هم اینکه اگر این صحبت ها برخلاف منافع حزب باشد آن حزب می آید و ورود می کند، مثل الآن که این اتفاق افتاده است. به نظر حلقه گمشده در سیاست کشور ما همین است، یعنی افراد با جریان های مختلف برسر کار می‌آیند اما وقتی وارد عمل می شوند می بینیم بر خلاف نگاه آن حزب یا جریان، اقداماتی را بعضا انجام می دهند. بنظر می آید اگر قرار است ما در حوزه سیاسی قوی تر باشیم و مسئولین را نسبت به تصمیمات شان به مردم پاسحگو کنیم می توانیم جایگاه حزب را تقویت بکنیم.

صرف نظر از گفته آقای ترقی روز شنبه حزب موتلفه جلسه ای در خصوص اظهارات آقای میرسلیم داشته و به این نتیجه رسیده اند که بهتر است از ایشان حمایت کنند و حتی معاون سیاسی حزب نیز توئیتی در این خصوص منتشر کردند. برخی از مردم هم معتقدند ایشان برای رای چنین صحبت هایی می کنند.

این اظهارات آقای میرسلیم برای رای مجلس نمی تواند باشد چون فکر می کنم سن ایشان بالای ۷۵ سال می شود و از لحاظ قانونی نمی توانند در انتخابات شرکت کنند صمن اینکه این موارد رای آور نیست و اینها بیشتر رای خراب کن است. نمی دانم نگاهشان به رای چگونه است ولی آن چیزی که من از کف جامعه می بینم بعید می دانم اینها رای بیاورد.

ماجرای ساعت ایشان از مناظره با شما آغاز شد، آیا ساعت وی همان برند پتک فیلیپ بود یا همان ارنشا که خودشان گفتند؟

من اطلاعی از این موضوع ندارم و بعد از مناظره هم با ایشان صحبتی نکردم.

صرف نظر از اختلاف سلیقه و کشمکش های سیاسی معمولا در آخر مناظره طرفین با یکدیگر دست می هند و حداقل یک خسته نباشید به هم می گویند...

چون عوامل پشت صحنه آمدند و داشتیم صحبت می کردیم فرصت نشد به ایشان برسم، آقای میرسلیم عجله داشتند و سریع تشریف بردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست