بازدید 6874

نوسازی خط تولید نوردگرم بزرگترین مجتمع فولادی در بخش خصوصی کشور توسط رسول دانیال‌زاده

کد خبر: ۱۱۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 05 June 2023
نوسازی خط تولید نوردگرم بزرگترین مجتمع فولادی در بخش خصوصی کشور توسط رسول دانیال‌زاده
 
مجتمع فولاد گیلان در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید این شرکت از ابتدا یکی از بزرگترین تولید کنندگان نورد فولاد در بخش خصوصی ایران بوده است که در شهرک صنعتی رشت واقع شده است. ظرفیت تولید واحد نورد گرم این مجتمع بالغ بر 2 میلیون تن در سال است و شامل تمام سایزها ی ورق نوردیده می باشد.
این مجتمع به دلیل بهره گیری از بالاترین تکنولوژی های روز دنیا در فرآیند تولید محصولات خود از سایر کارخانجات فولاد متمایز کرده است و بخش بزرگی از نیاز کشور به صنایع فولادی را مرتفع کرده است و با توجه به تحریم ها و فشار های اقتصادی که بر صنعت فولاد کشور تحمیل شده است مجتمع فولاد گیلان از حرکت رو به جلو در این صنعت متوقف نشده است و کماکان در حال پیشرفت است و افراد شاغل در آن از امنیت شغلی خوبی برخوردار می باشند.
 
نوسازی خط تولید نوردگرم بزرگترین مجتمع فولادی در بخش خصوصی کشور توسط رسول دانیال‌زاده
 
لیکن رسول دانیال زاده به تولیدات فعلی خود قناعت نکرده و همواره بدنیال ارتقای کیفی و کمی محصولات خطوط تولد بوده. به همین منظور پروژه ای را آغاز نمود که در آن تمامی قطعات، تجهیزات و ماشین آلات در نواحی مختلف نوردگرم تعویض و نوسازی می گردد.
این حجم گسترده از عملیات نوسازی خط تولید اگر در هریک از کشورهای پیشرفته دنیا واقع می شد قطعا از همان ابتدای کار کل خط تولید متوقف و همه فعالیت ها معطوف به پروژه می شدند. اما با رهنمودهای رسول دانیال زاده و با تکیه بر توان نیروی انسانی داخلی به لطف خداوند و با انگیره حفظ بازار و حفظ چرخه تولید در صنایع پائین دستی که نیازمند محصولات این مجتمع بوده اند، بدون لحظه ای توقف در ریتم تولید، عملیات نوسازی را آغاز نمود و در حال حاضر مشغول نصب تجهیزات مربوطه می باشد.
انشالله بعد از انجام این پروژه بزرگ مقدار قابل توجهی از واردات ورق گرم کاهش خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار