بازدید 3995

جزئیاتی از صدای انفجار مرموز در پایتخت آمریکا!

در پی شنیده شدن صدای مشکوک انفجار در واشنگتن، سازمان حوادث غیر مترقبه آمریکا اعلام کرد که صدای مهیب در سرتاسر واشنگتن شنیده شده؛ پرواز یک هواپیمای سبک در منطقه ممنوعه علت این صدای مهیب بود.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 05 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در پی شنیده شدن صدای مشکوک انفجار در سرتاسر واشنگتن، سازمان حوادث غیر مترقبه آمریکا اعلام کرد که این صدای مهیب ناشی از یک رزمایش نظامی بوده است و خسارتی در پی نداشته است.

وبگاه «آرتی» روسیه شامگاه یکشنبه گزارش داد که در بیانیه‌ای از سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه آمریکا آمده است: «در پی پرواز مجاز وزارت دفاع، صدای مهیبی در سراسر شهر واشنگتن پیچیده شد.»

در خبری مرتبط، خبرگزاری رویترز به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شد صدای شنیده‌شده در واشنگتن ناشی از یک رزمایش نظامی بوده که باعث به لرزه درآمدن خانه‌ها و موجب هراس افکنی شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داده این صدا به علت «غرش صوتی» ناشی از پرواز یک هواپیمای نظامی ایجاد شده است.

اخبار تازه دریافتی از حواشی این انفجار حاکیست که پرواز یک هواپیمای کوچک بر فراز منطقه پرواز ممنوع باعث به پرواز درآمدن جنگنده‌ها شده است.

در همین ارتباط، وبگاه «BNO» گزارش داده یک هواپیمای سبک اقدام به پرواز از منطقه پرواز ممنوع کرده و هم به کاخ سفید و هم به ساختمان کنگره نزدیک شده است.

به نوشته رسانه‌های خبری آمریکا، این هواپیما در ایالت ویرجینیا سقوط کرده است.

گفتنی است شب گذشته برخی رسانه‌های خبری از وقوع صدای مرموز شبیه به انفجار در واشنگتن خبر داده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر