بازدید 5647

توسعه صادرات در گروه صنعتی ایران خودرو موجب افزایش صادرات غیرنفتی کشور است

عضوکمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توسعه صادرات در گروه صنعتی ایران خودرو را اقدامی مثبت در صنعت خودرو و موجب افزایش صادرات غیرنفتی کشور دانست.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 29 May 2023

ابوالفضل ابوترابی درباره آغاز برنامه های صادراتی از سوی ایران خودرو اظهار داشت: صادرات محصولات و ایجاد سایت های تولیدی ایران خودرو در کشورهایی مانند آفریقای شمالی، ونزوئلا و سوریه در گذشته بیانگر اقبال محصولات ایران خودرو در بازارهای صادراتی است. لذا توسعه فعالیت های صادراتی از سوی ایران خودرو اقدامی مثبت برای صنعت خودرو کشور بوده و موجب افزایش صادرات غیرنفتی در کشور خواهد شد. 

وی با تاکید بر ضرورت رعایت استانداردهای جهانی در خودروهای داخلی به منظور توسعه صادرات، با اشاره به رعایت استانداردهای 85 گانه و جهانی در محصولات ایران خودرو خاطرنشان کرد: با اعمال سخت گیری ها از سوی سازمان ملی استاندارد و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری بر ارتقای کیفیت خودروهای داخلی شاهد رعایت استانداردها و بهبود کیفیت محصولات خودروسازان از جمله گروه صنعتی ایران خودرو هستیم و با ادامه این روند شاهد ارتقای جایگاه خودروسازی کشور در صنعت خودروسازی جهان خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی