بازدید 13481
۲

اعلام آمار تولد و فوتی‌ها در فروردین ۱۴۰۲

بر پایه آمار ثبت احوال کشور تعداد ولادت در یک ماهه نخست سال جاری ۱۶۸ هزارو ۱۴۲ مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت ۷۱ هزار و ۲۹۹ مورد بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 25 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از مجموع ولادت‌های ثبت شده در یک ماهه نخست سال جاری در کشور به ترتیب استان‌های تهران با ۲۱ هزار و ۵۱۸ نفر، خراسان رضوی با ۱۶ هزار و ۷۷۷ نفر و سیستان و بلوچستان با ۱۴ هزار و ۴۲۶ نفر در رتبه‌های اول تا سوم بیشترین تعداد ولادت در یک ماهه نخست سال جاری در بین استانها را داشتند.

استان‌های سمنان با ۱۰۵۷ نفر، ایلام با ۱۰۷۴ نفر و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۵۸۱ تولد نیز به ترتیب در کل ولادت‌های یک ماهه نخست سال ۱۴۰۲ رتبه کمترین ولادت در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، همچنین در یک ماهه نخست سال جاری در کشور ۷۱ هزار و ۲۹۹ فوتی به ثبت رسیده است که بر پایه مرگ و میرهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور، از مجموع فوت‌های ثبت شده طی این مدت، استان‌های تهران با ۱۱ هزار و ۳۵۳ فوت، خراسان رضوی با ۵ هزارو ۵۰۱ فوت و استان اصفهان با ۴ هزار و ۵۴۹ فوت به ترتیب بالاترین میزان فوت در کشور را داشتند.

در همین مدت، سه استان ایلام با ۴۶۵ فوت، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۹۵ فوت و استان سمنان با ۶۳۱ فوت به ترتیب کمترین میزان فوتی در کشور را به ثبت رسانده آمد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
ترسو چرا كامنت ها رو درج نكردي ................................
این امار غاط است چون یک ماه اینقدر تولد نداریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر