بازدید 4629
۸

سامانه یکپارچه فروش از دسترس خارج شد

با توجه به بالا بودن میزان مراجعات، سرعت سایت که ابتدا با کندی مواجه شده بود، هم اکنون از دسترس خارج شده و پیام «به روزرسانی» را به مخاطبان نمایش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 24 May 2023

به گزارش تابناک به نقل از  اقتصاد آنلاین، سامانه یکپارچه فروش که از امروز صبح برای ثبت نام متقاضیان باز شده بود از دسترس خارج شد.

 از صبح امروز سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس https://esalecar.ir/ برای انتخاب ۵ اولویت خودرویی برای متقاضیانی که از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وکالتی و مسدود کرده باشند، فعال شده است.

منتهی با توجه به بالا بودن میزان مراجعات، سرعت سایت که ابتدا با کندی مواجه شده بود، هم اکنون از دسترس خارج شده و پیام «به روزرسانی» را به مخاطبان نمایش می‌دهد.

سامانه یکپارچه فروش از دسترس خارج شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
شلوغی و ترافیک زیاد آن بخاطر انصراف و کنسلی از طرح می باشد.
مشکل اصلی فروش خودرو در حاضر تمرکز در یک سامانه است به سالهای گذشته توجه کنید دهها شرکت لیزینگ وجود داشت بانکها در فروش خودرو مشارکت داشتند و صدها نمایندگی فروش وجود داشت هیچ مشکلی هم نبود هر کس براحتی از کانال خود خودرو میخرید یکی قسطی یکی نقدی میخرید کل کشور در فروش خودرو مشارکت داشتند ولی حالا چی شده است؟
لیاقت مردم ما بیشتر از این نیست. خلایق هر چه لایق
مدعیان خاورمیانه از طراحی یک سایت خرید خودرو عاجز هستند
خدایا چه می شد نجاتمان می دادی؟ چه بدبختی نصیبمان شد و باید تاوان کدام گناهمان را بدهیم ... برای مردن هم باید رفت تو صف ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
گناه شما اين است كه اعتياد به صف پيدا كرده ايد، وقتي 7 روز براي ثبت نام فرصت گذاشته اند و ثبت نام روز اول و آخر هم هيچ تفاوتي با هم نمي كند چه لزومي به صف كشيدن است؟
من الان تنها نگرانیم میرسلیم چون ایشان رو شان و منزلت مردم حساسه
بفهمه خون بپا میکنه
در تاریخ ۲۳اردیبهشت ماه حسابی وکالتی به نفع سازمان یکپارچه سازی حمایت مصرف کنندگان باز شده و بانک کشاورزی پول بلوکه شده الان موقع ثبت نام مرحله تایید نهایی پیغام حساب وکالتی یافت نشد درا میدهد به بانک کشاورزی مراجعه کردم میگه ارسال کردم نمیدونم مشکل کجا پیگیری کنم از مدیریت سایت تابناک استدعا دارم بررسی کنه تا حق ما ضایع نشده وقت نیست ۳۵سال آرزو ماشین دار شدن انتظار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار