بازدید 21259
آقای قلعه‌نویی؟ به کسی بگویید آقا که برازنده‌اش باشد

مايلی‌کهن: همه فتنه‌های فوتبال ایران از نبی است

کد خبر: ۱۱۷۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹ 23 May 2023

محمد مایلی کهن در مصاحبه‌ای آتشین با روزنامه ورزشی گل علیه انتخاب غلامرضا عنایتی به سرمربیگری تیم ملی امید توسط مهدی محمدنبی و امیر قلعه نویی شدیدا موضع گرفت.

مايلی‌کهن: همه فتنه‌های فوتبال ایران از نبی است

به گزارش تابناک ورزشی؛ مایلی کهن در این گفت‌وگو از تماس ساکت با خودش برای جلب رضایت محرم نویدکیا برای پذیرش هدایت تیم ملی امید پرده برداشت اما ساعاتی بعد عنایتی به عنوان فرد برگزیده معرفی شد: انتخاب محرم تمام شده بود و قرار شد که فدراسیون نام او را اعلام کند. حتی نبی به محرم زنگ زد و هرکار کرد که ته دل محرم را خالی کند اما نویدکیا تصمیمش را گرفت و گفت که تیم امید را هدایت خواهد کرد اما ناگهان اسم عنایتی را اعلام کردند!

سرمربی اسبق تیم ملی با حمله شدید به مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ، این حرکت را مافیایی خواند و گفت نبی زیر بلیت سرمربی تیم ملی قرار دارد.

مایلی کهن همچنین همه فتنه های فوتبال ایران را زیر سر نبی دانست و جملات بسیار تندی علیه وی و قلعه‌نویی به زبان آورد: هر چه فتنه در فوتبال کشورمان است زیر سر همین نبی است. آقای قلعه‌نویی؟ لطفا به کسی بگویید آقا که برازنده‌اش باشد...

 

مايلی‌کهن: همه فتنه‌های فوتبال ایران از نبی است

 

یک کلمه از حرفهایم را سانسور کنید،کل مصاحبه را تکذیب می‌کنم

مایلی‌کهن: مافیا من و محرم را سیاه کرد تا عنایتی را انتخاب کند!

 

محمد مایلی کهن در مصاحبه با گل مدعی شد که ساکت عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سپاهان اصفهان از وی تقاضا کرده تا رضایت نوید کیا برای سرمربیگری تیم ملی امید را جلب کند،اما با وجود موافقت کامل محرم ناگهان ورق برگشت و ساعتی بعد عنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید انتخاب شد،انتخابی که به زعم حاجی مایلی مافیایی است!

روز گذشته رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید فوتبال کشورمان انتخاب شد.عنایتی در حالی قرار است هدایت امیدها را برعهده بگیرد که تا پیش از این نام هایی چون افشین قطبی،مهدی تارتار،محمد ربیعی،مجتبی حسینی و.....به عنوان گزینه های فدراسیون معرفی شده بودند.به همین بهانه گفتگویی ترتیب دادیم با محمد مایلی کهن.سرمربی سابق تیم ملی و تیم المپیک کشورمان.او که از انتخاب رضا عنایتی شگفت زده شده بود،در مصاحبه با گل خبری را اعلام کرد که کاملا شوکه کننده بود.اینکه مسئولین فدراسیون فوتبال و آقای ساکت مدیر عامل سپاهان از او خواسته بودند تا محرم نویدکیا را راضی کند سرمربی امیدها شود.اما حالا با خبر مربیگری رضا عنایتی در تیم امید،کاملا غافلگیر شده است....

 

حاج آقا بالاخره سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد؟

محرم نویدکیا شد دیگر؟!

 

نه جناب مایلی کهن؛ رضاعنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید معرفی شد؟

( باتعجب) عنایتی؟! امکان ندارد! شما اشتباه می کنید.این خبر توسط فدراسیون فوتبال اعلام شده؟!

 

بله؛ سایت فدراسیون فوتبال از قول آقای نبی این خبر را روی خروجی خود قرار داده است

واقعا متاسف هستم. از حالا بگویم که اگر حتی یک کلمه از حرف‌هایم را سانسور کنید، کل مصاحبه را تکذیب خواهم کرد.پس مرد باشید و هرچه میگویم را چاپ کنید. می دانید که من هرگز زیر حرفم نمی زنم.هر چه فتنه در فوتبال کشورمان است زیر سر همین آقای نبی است.ایشان البته حق دارند.به هرحال زیر بلیط سرمربی تیم ملی هستند و به راحتی می توانند ابراز وجود کنند.آن زمان که کی روش مربی تیم ملی بود،آقای نبی تدارکات تیم ملی بود و جرات نمی کرد کاری بیشتر از این انجام دهد.اما حالا ظاهرا قضیه فرق کرده و در کنار سرمربی تیم ملی برای خود دارد سرپرستی می کند!

 

اگر باور کردید که عنایتی سرمربی تیم ملی امید شده است،ممنون می شویم که دراین خصوص اظهار نظر کنید...

هیچ حرفی برای گفتن ندارم جز سکوت! جز تاسف و تاسف و تاسف....

 

شما درپاسخ به سوال اول ما گفتید محرم نویدکیا،مگر قرار بود ایشان سرمربی تیم ملی شوند؟!

بله.کار آقا محرم تمام شده بود و فقط مانده بود مراسم معارفه ایشان.اما ظاهرا ما را سیاه کردند!

 

چطور؟ بیشتر توضیح می دهید؟

واقعا از شنیدن اسم رضا عنایتی تعجب کردم و حالم خراب شد.احساس می کنم در حال سکته کردن هستم! انتخاب رضا عنایتی برچه مبنایی بوده! همین شنبه ظهر بود که آقای ساکت به من زنگ زد تا با محرم نویدکیا برای قبول پیشنهاد مربیگری تیم ملی امیدصحبت کنم.اما واقعا مانده ام که چطور سیاه آقایان شدم...

 

شما با محرم نویدکیا برای قبول هدایت تیم ملی امید صحبت کردید؟!

بله.من بعد از ۶ماه برای انجام یک سری کارهای مربوط به چکاب قلبم به همراه همسرم از انزلی به تهران آمدیم.ظهر روز شنبه بود.آقای ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بنده تماس گرفتند.ایشان درخصوص محرم نویدکیا با من صحبت کردند و گفتند آقای نویدکیا قرار است سرمربی تیم ملی امید شود اما یک سری شروط دارد و گفته است درصورتی که باشرایطش موافقت شود حاضر است سرمربی تیم ملی امید شود....

 

بیشتر توضیح می دهید....

آقای ساکت از من خواستند تا با آقامحرم صحبت کنم و اورامتقاعد کنم که مربیگری تیم ملی امید راقبول کند....

 

با محرم صحبت کردید....

بله.بلافاصله با ایشان تماس گرفتم.بماند که شماره تلفن همراهش را با چه مشقتی پیدا کردم...

 

او پیشنهاد و حرفهای شماراقبول کرد؟

خلاصه هرطور بود با او صحبت کردم.به ایشان گفتم آقا محرم شما مثل فرزندم نعیم هستی.از شما یک خواهش دارم و اگر خواهش من راقبول کنی ممنون میشوم

 

و کلیات موضوع را به او گفتید؟

بله.به محرم گفتم نه به خاطر مایلی کهن.به خاطر جوانان و مردم کشورت قبول کن که سرمربی تیم ملی شوی...پیشنهاد فدراسیون را قبول کن....

 

او درپاسخ به شما چه گفت؟

اولش که کلی صحبت کرد و دلایل خودش را آورد.اما بعدش قبول کرد و مثل همیشه با آرامش،خواهش من راقبول کرد.

 

پس چطورعنایتی سرمربی تیم ملی امید شد؟

من هم مثل شما! واقعا مانده ام هاج و واج! مگر رضا عنایتی چه کارنامه ای دارد؟ حتما قهرمان آسیا شده است که مربی امیدها شده...سیاه جامگان،هوادار و نفت مسجد سلیمانی را مربیگری کرده که عملکردش کاملا مشخص است.....باکلی سلام و صلوات شد سرمربی هوادار،بزرگترین کارنامه اش هم این بود که این تیم را بازور در لیگ نگه داشت.دیدید که در نفت مسجد سلیمان چه نتایجی گرفت؟! حالا اورامقایسه کنید بانویدکیا! اصلا قابل مقایسه هستند.نویدکیا دودوره باسپاهان بهترین نتایج راگرفت.یک سوت اشتباه باعث شد محرم باسپاهان قهرمان نشود! بیشترین امتیاز را در لیگ برتر گرفت.۶۵ امتیاز. درزمان خودش استثنایی بود.آن وقت به جای نام محرم که از من خواهش کردند پادرمیانی کنم تا راضی شود هدایت امیدها رابرعهده بگیرد ناگهان عنایتی می شود! این ها همه اتفاقاتی است که فقط درفوتبال ما رخ می دهد.رضا عنایتی بازیکن خوبی بوده.گلزن خوبی بوده.آقای گل بوده.قبول.اما باکدام سابقه شده سرمربی تیم ملی امید؟!حالم بهم خورد از این فوتبال!

 

فکر می کنید نقش سرمربی تیم ملی آقای امیر قلعه نویی در انتخاب رضا عنایتی چه اندازه است؟

آقای قلعه نویی؟! لطفا به کسی بگویید آقا که برازندش باشد....شرمم می آید اسم این اقا را بیاورم!بله.این ها همه زیر سر مافیای فوتبال ایران است...بنویسید مافیای فوتبال ایران کار خودش راکرد....البته انتخاب او مجتبی حسینی بود که دوسال است باپیکان درحال سقوط به لیگ یک است و من نمی دانم معیار انتخاب ایشان چه بود؟پیکان در ۳۰بازی لیگ امسال کلا ۱۲ گل زده است.البته آقای حسینی زحمات زیادی کشیدند،اما اینکه با دعای ملائک و نذر و نیاز به لیگ دسته اول سقوط نمی کنی،شاهکار نیست! می گویند تیم جوون بوده و....خب ایراد نداره! جوون باشند.مگر با جوون ها باید نتیجه بدی بگیریم!باید واقع بین باشیم. انتخاب سرمربی امید اصلا ربطی به سرمربی تیم ملی ندارد که ایشان در آن دخالت می کنند.ایشان به فکر تیم ملی باشند تا در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرند. نمی دانم چرا او تمایل داشت مجتبی حسینی سرمربی تیم ملی امید شود.البته حالا که رضا عنایتی انتخاب شده است من می گویم ای کاش همان مجتبی حسینی سرمربی می شد!

 

البته انتخاب سرمربی تیم ملی امید روند طولانی را داشت و گزینه های زیادی دراین میان بودند.

بله.گزینه های زیادی بودند.اما انتخاب نهایی فدراسیون محرم نویدکیابود‌.حتی مهدی محمد نبی هم با محرم صحبت کرده بود.نویدکیا هم به نبی و فدراسیون جواب مثبت داده بود اما چیزی که برای من جالب است نحوه صحبت نبی است.

 

با شما؟

خیر. با آقای نوید کیا! می دانید این آقا وقتی با محرم درخصوص سرمربیگری تیم ملی امید صحبت کرده به او چه گفته؟!

 

بفرمایید...

نبی با نویدکیا درباره امکانات کم و شرایط نامناسب تیم امید صحبت کرده و به نوعی خواسته ته دل اوراخالی کند.با این حال بازهم آقا محرم گفته حاضر است سرمربی تیم ملی امید شود.اما ناگهان نام عنایتی بیرون می آید.آخر آقای عنایتی،شما با چه سابقه ای سرمربی تیم ملی امید شدی؟! نکند قهرمان آسیا شدی و ماخبر نداریم!

 

بگذریم؛ اگر موافق باشید درباره پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کنیم.

خب پرسپولیس با شایستگی توانست قهرمان شود.واقعا حق این تیم قهرمانی بود و این عنوان را به هواداران و طرفداران پرسپولیس،بازیکنان و کادرفنی،مدیریت باشگاه و تمام کسانی که زحمت کشیدند تبریک می گویم.پرسپولیس بازی های خوب و کم نوسانی را انجام دادند و امیدوارم بازهم شاهد موفقیت این تیم باشیم.

 

یحیی گل محمدی هم با این قهرمانی تبدیل شد به مربی محبوب پرسپولیسی ها.

بهرحال آقایحیی مربی خوب،با اخلاق و باشخصیتی است که واقعا عملکرد عالی در پرسپولیس داشت.در ادامه مسیر مربیگری اش برای او آرزوی موفقیت دارم.

 

آقای مایلی کهن؛ عده ای با بحث داوری و اینکه داورها به نفع پرسپولیس قضاوت کرده اند،سعی در لوث کردن این قهرمانی داشتند....

به هرحال این حرف و حدیث ها چیزی از ارزش های تیم خوب پرسپولیس کم نمی کند.همانطور که گفتم پرسپولیس با شایستگی قهرمان ایران شد و نمی توانیم منکر این لیاقت شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳۱
با این اوصاف واین همه اختلاف از حالا فاتحه تیم ملی خوانده است چه بزرگسالان چه اومید فقط لطفا براشون از بیت المال هزینه نکنید
تو خودت عامل فتنه ای
مایلی کهن تنها کسی بوده فوتبال ایران را به اوج رسانده بعداً دستان نامرئی او را از سرمربی گیری خلع کردند و.. تا کنون کسی از بدی از مایلی کهن یاد نکرد و این حرفهای که در متن آمده عین واقعیت است
این بابا تمام مصاحبه اش آبروریزی خودش بود هنوز نمی داند تیم های ملی محل رنگ و تعصب های رنگی نیست و نباید خواسته های خودش را بین موضوعات فنی پنهان کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
بابا این حرفهای تعصبی رو بذار کنار ،مایلی هرچند وقت از حسادت و شورش مطرح می‌کنه خودشو
به نظرم حرفهاش درسته
در مقایسه محرم نوید کیا و رضا عنایتی قطعا نوید کیا بهتر بوده است در مقایسه حسینی با عنایتی باز هم حسینی بهتر بوده است. نبی را احتمالا مایلی کهن بهتر میشناسه .البته با قلعه نویی از گذشته اختلاف داشته و نباید آنرا از نظر دور داشت.
حرفهای مایلی کهن در این مورد درسته. انتخاب سرمربی تیم امید هیچ ربطی به سرمربی تیم بزرگسالان نداره. عنایتی اصلا در قواره تیم امید نیست.
تمام این حرفها به دلیل اختلافات مایلی کهن با قلعه نوعی است. شما که نسبت فامیلی یا رفاقتی با نویدکیا نداری چون حتی شماره تلفنشو نداشتی چطور از تو خواستن که برای تیم امید راضیش کنی؟ چرا به من زنگ نزدن !؟
واقعاً بایستی در نوع انتخاب عنایتی تعجب کرد البته نه قلعه نویی و نه عنایتی هیچکدام نتیجه نخواهند گرفت
خود‌تیشان‌درزمان‌بازی‌کردنحاشیه‌ایجاد‌می‌کردند‌بعدا‌هم‌همه‌کارنامه‌وبرا‌می‌دانند
سایقه مایلی کهن وشناخت او از مافیای فوتبال درایران قطعا بیشتر از خیلی هاست و انسانی نیست که به لحاظ عقده سرمربی گری ومدیریت حرف نادرست برای فردی مطرح کند، سابقه آدمهایی امثال مهدی نبی ،تاج ،ساکت ، ماجدی ،افشاریان ، اصولی ، برای استخوان خردکردها ،موی سفیدهاوقدیمیها وبرخی اصحاب رسانه نیز شفاف و روشن است ،
خداوکیلی راست میگه آخه عنایتی هیچ رزومه ای نداره و از اون لایق تر خیلی ها هستند !
آخه تو چیکاره ای که بری صحبت کنی. بعدش ی سوال نوید کیا را رو چه حسابی انتخاب کردن.
عامل فتنه خود مایلی پهن هست .چی میخوای چرا خودت را برتر از دیگران می‌دونی .شلغم
انتخاب سر مربی امید زیر سر مافیای فوتبال
اما قهرمانی بو دار پرسپولسی از شایستهگی خودشونه و فوتبل پاک !!!
حاجی مایلی حالت خوبه؟
قصد حمایت از عنایتی را ندارم ولی در مورد اینکه دو نفر تو یه تراز و لول باشن.و یکی را خرد کنیم و یکی را بهتر جلوه دهیم درست نیست مثلا اقای نوید کیا چه برتری و ملاک بهتری نسبت به عنایتی داره که اقای مایلی کهن اینطوری یکی را بزرگ میکنه یکی را تحقیر.احتمالا خودش قرار بوده خودش بشه سرپرست که نشده
پاک‌ترین مرد تاریخ فوتبال ایران که همیشه حقیقت رو میگه
این بابا تا قلعه نویی مربی تیم ملی شد دوباره زنجیر پاره کرد اصلا شما چکاره ای که با توصیه ساکت مدیر عامل سپاهان برای تیم امید مربی معرفی کنی سر پیازی ته پیازی کمیته فنی فدراسیونی؟بیشتر از این خودتو خار و حقیر نکن همه ما استقلالی‌ها میدونین تو از قلعه نویی و کلیه استقلالی‌ها کینه داری ۹۰درصد استقلالی‌ها از تو متنفرن بدون شک بشین تو خونه
درمورد نبی واقعا راست گفته این مرد چهل سال توفوتبال مفت می خوره حال می کنه هیچ کس هم ازش سوال نمی کنه چکاره ایی
نکنه خود مایلی یا محرم با قهرمان آسیا شدن که ما خبر نداریم بخصوص مایلی کدوم قهرمانی رو با تیمهای متمول که بهت میدادن آوردی
فقط پای حرفهاش به ابسته .سریع گریه نکنه .دایی قلعه .کی روش .پروین و.......با مهدوی کیا چه شدیم محمد خان
مافیا اصل مشکل ما در دو دهه فوتبال ایران برین ببینید کدوم پاکوتاه که اومد به مربی گری وارد شد فوتبال ایران وارد حاشیه شد مایلی کهن خودش پیر فوتبال هست و میدونه تویه فوتبال چه خبره مافیای فوتبال ایران فوتبال ایران را نابود کرد باید بفرستید بره سراغ همون رستوران بی حجابهای که راه انداخته
باسلام ، همین مافیا فوتبال ایران را نابود می‌کنند عنایتی 5 تا پسر داره از فردا بچه هاشو میاره سر تمرینات امید چون قبلاً سرمربیگری تیم بارسلونا را داشتند صمد مرغابی که جوانان را نابود کردن عنایتی هم تیم ملی امید ایران را نابود می‌کنه وسلام
چند سالی حرف نمی‌زدفوتبال جوی آرام را پست سر گذاشت مجددا شروع به فتنه انگیز کرده ومی خواهد با حرفهای خودش به قلعه نویی واین ملی ضربه بزند که موفق باشد چون قلعه نویی سر مربی تیم ملی است
اگه ایشون هم مثل احمدی نژاده یه پستی بش میدادند دهنشه میبست حرفی نمیزد اینه امتحان کنید یه پست بش بدید دیگه تا ابد حرفی نمیزنه
ممدمایلی بس کن این حرفارو برا بچه ها بزن
اصل مافیا خودتی
همینکه درانتخاب اقارضا دائم میگی درتعجم وغلطه، معلومه یه جای کارت میلنگه چطورانتخاب عنایتی مافیایی بودولی قهرمانیهای پرسپولبس که با گافیاو داوری و وزیر و .. بود پاک ومطهره؟ تو میسوزی چون دونفراستقلالی رأس کارتیم ملی شدند
چرا دایی را نیاوردند حق او بود
بعنی همیشه باید مربی تیم ملی با میل مایلی کهن باشه
نوید کیا چه رزومه ای داره؟
قبلی ها چه رزومه ای داشتن؟
خیلی مونده تا یکی از افتخارات ژنرال ایران زمین رو بدست بیاری: مربی شجاع دل فقط امیر خان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل