بازدید 30624
سه هزار و سیصد و پنجاه و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وداع نماینده جنجال‌برانگیز با «بهارستان»/ گروسی: اگر همکاری آژانس و ایران خوب نباشد، شانس احیای برجام به صفر می‌رسد / سردار تنگسیری: می‌توانیم تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا پیش برویم / پناهیان: فیلمی که زندگی را بدون رنج نمایش دهد، مستهجن است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:  سوال همتی در مورد انتخابات ترکیه / محمود صادقی به دادسرا احضار شد / پست اینستاگرامی خبرنگاری که با رهبر انقلاب مصاحبه کرد/  «حسرت پنهان» مهاجرانی از انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه / مهره اصلی شبکه عملیاتی و رسانه‌ای داعش خراسان در فارس دستگیر شد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 16 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وداع نماینده جنجال‌برانگیز با «بهارستان»
مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گسترش نیوز در واکنش به اینکه اخیراً خبری مبنی بر اینکه حزب موتلفه از شما در انتخابات پیش‌روی مجلس حمایت نخواهد کرد، گفت: خیر، چنین موردی مطرح نشده و این گمانه‌ای است که خبرنگاران مطرح می‌کنند. بنده مصاحبه ترقی را خواندم، او به چنین موردی اشاره نکرده است. او افزود: در جلسه حزب موتلفه مطرح شد که برای حمایت از نمایندگان در انتخابات آینده مجلس، ابتدا عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. خود بنده هم یکی از نمایندگان هستم و بحث شخص من نیست. میرسلیم در پاسخ به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب خواهید شد، تصریح کرد: نه انشاءالله داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نخواهم شد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه چرا داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نمی‌شوید، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه سن بنده از ۷۵ سال بیشتر شده؛ در نتیجه نمی‌توانم داوطلب شوم.

سوال همتی در مورد انتخابات ترکیه
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق مرکزی توئیتی کنایه‌آمیز درباره انتخابات ترکیه منتشر کرد و در آن نوشت: وزارت امور خارجه: «مشارکت بالای مردم ترکیه، نشانه پیروزی مردم سالاری در این کشور مسلمان همسایه است.» اگر مشارکت پایین بود نشانه چی می‌شد؟
 
پست اینستاگرامی خبرنگاری که با رهبر انقلاب مصاحبه کرد
میترا لبافی خبرنگار صداوسیما که با رهبر انقلاب مصاحبه کرد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: سخت‌ترین و پرافتخارترین گزارشی که در دوران کاری‌ام تهیه کردم. یک تجربه منحصر به فرد که در دوران خبرنگاری‌ام نصیبم شد. امیدوارم در شان رهبر کتاب دوست ما باشد… ممنون همه دوستان همراهان و معلمان این مسیر هستم.
انگار دیگه خسته نیستم!

«حسرت پنهان» مهاجرانی از انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه
عطاءالله مهاجرانی، فعال سیاسی نوشت: انتخابات زنده، جامعه پرنشاط، احزاب متعدد و متنوع، نامزد‌های حقیقی و نه صوری! غیاب خط و نشان کشیدن‌های مقامات نظامی و امنیتی. دیدم رئیس مجلس از ضرورت تحول در حکمرانی سخن گفته، یاد بگیرید.

 مهره اصلی شبکه عملیاتی و رسانه‌ای داعش خراسان در فارس دستگیر شد
روابط عمومی سپاه فجر فارس اعلام کرد: با اقدام سازمان اطلاعات سپاه فجر استان، شبکه عملیاتی و رسانه‌ای "داعش خراسان" شناسایی و مهره اصلی آن دستگیر شد. به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، براساس اعلام روابط عمومی سپاه فجر فارس، آبان سال گذشته بود که حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) موجب به شهادت رسیدن ۱۳ تن و مجروح شدن ۲۰ تن از هموطنانمان شده بود و گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. حال با اقدام سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، شبکه عملیاتی و رسانه‌ای "داعش خراسان" شناسایی و مهره اصلی آن دستگیر شد. این فرد که از سال ۹۸ در رصد اطلاعاتی قرار داشت، در برخی استان‌ها از جمله تهران بر شناسایی عناصر افراطی و جذب آن‌ها برای پیوستن به گروه تروریستی مذکور فعال بود.

وزیر کشور: در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است
وزیر کشور گفت: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری شود. احمد وحیدی وزیر کشور درباره تغییر مدیران میانی گفت: علی‌رغم روی کار آمدن دولت سیزدهم در برخی از بخش‌های کشور، در کاهش استفاده از مدیران و مسئولین میانی دولت قبل و نیز تغییرات و جابجایی‌های صورت پذیرفته، سرعت‌مان کند است و متأسفانه استقرار مسئولین دولت سیزدهم در برخی نقاط با سرعت خوبی پیش نرفته است. وی افزود: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

تخریب باروی دوره هخامنشی از سوی شهرداری گلپایگان
خشی از دیوار باقی مانده از باروی گلپایگان که مربوط به دوره هخامنشی بود، بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی گلپایگان تخریب شد. دیوار باقی مانده از باروی هخامنشی گلپایگان لحظاتی پیش تخریب شد. در برخی جاها این دیوار دو تا سه متر قطر و ۷ تا ۱۰ متر ارتفاع داشته است. همچنین دو روایت برای تاریخ هخامنشی و ساسانی برای بارو وجود دارد این دیوار در میان ساختمان‌های نوساز قرار داشته و شهرداری با استشهاد محلی و بدون استعلام از نمایندگی میراث فرهنگی آن را تخریب کرد. باروی گلپایگان در فهرست میراث ملی ثبت نشده بود. حالا با تخریب بخش باقی مانده از این بارو، دیگر اثری از این بنای تاریخی در شهر نیست./مهر

وداع نماینده جنجال‌برانگیز با «بهارستان»/ گروسی: اگر همکاری آژانس و ایران خوب نباشد، شانس احیای برجام به صفر می‌رسد/سردار تنگسیری: می‌توانیم تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا پیش برویم/پناهیان: فیلمی که زندگی را بدون رنج نمایش دهد، مستهجن است

 صادق محصولی: ما برای رسیدن به یک لیست واحد همیشه در تلاش هستیم
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره داده و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ ترتیب وارد لیست می‌شوند. دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما برای رسیدن به یک لیست واحد همیشه در تلاش هستیم که در صورت امکان با گروه‌ها و جریان‌های انقلابی به حداکثر اشتراکات ممکن برسیم.

پناهیان: فیلمی که زندگی را بدون رنج نمایش دهد، مستهجن است
 حجت الاسلام علیرضا پناهیان، خطیب مشهور در مراسم ویژه شهادت حضرت امام صادق(ع) در فاطمیه بزرگ تهران، در بخشی از اظهاراتش درباره زندگی در دنیا گفت: اگر بخواهیم به وزیر ارشاد تذکر دهیم که جلوی تولید و پخش فیلم مستهجن را بگیرد، چه تصویری در ذهن دارید؟ زن سرلخت و نمایش شراب خواری و روابط آنچنانی و...منتها از نظر من فیلم مستهجن این نیست. وی افزود: فیلم مستهجنی که وزارت ارشاد نباید اجازه تولید و پخش آن را بدهد یعنی آن فیلمی که زندگی در دنیا را « بدون رنج » نشان دهد. ولو دائم در امامزاده باشد و همه بازیگران هم با چادر و پوشیه باشند! فیلمی که زندگی در دنیا را بدون رنج نمایش دهد، یعنی کلاه سر شما گذاشته و مردم را دچار توهم کرده است. زندگی در دنیا بدون رنج نمی‌شود! این را ائمه به ما نشان دادند.

 گروسی: اگر همکاری آژانس و ایران خوب نباشد، شانس احیای برجام به صفر می‌رسد
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگویی با تاکید بر اهمیت تداوم تعامل میان آژانس و ایران در روند احیای توافق هسته‌ای، گفت که اگر این تعامل و همکاری بد ارزیابی شود، شانس احیای این توافق به صفر می‌رسد. به گزارش شبکه سی‌بی‌سی کانادا، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بخشی از گفت‌وگو با این شبکه گفت که شانس بازگشت ایران به برجام (توافق هسته‌ای) و احیای این توافق اندک است، اما حفظ تعامل با تهران در این زمینه اهمیت دارد.

عارف: اقتدار ناشی از رأی مردم متضمن منافع ایران عزیز است
محمدرضا عارف در بخش‌هایی از یادداشتی که آن را در اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در ترکیه منتشر کرده، نوشته است: آن‌چه در  انتخابات اخیر  کشور دوست، برادر و همسایه با جمعیت  اکثریت مسلمان شاهدیم، نمونه‌ای توسعه یافته از دموکراسی و مشارکت در کشوری غیرغربی است که بیش از هر چیز نشان دهنده آن است که از طرفی می‌توان به سنت‌ها و ارزش‌های دینی پایبند بود و از سویی می‌توان دستاوردهای بشر در عرصه‌های مدرنیته و مدرنیزاسیون را پذیرفت. ایلنا: رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر این که «اقتدار ناشی از رأی مردم و مشارکت حداکثری، متضمن منافع و مصالح ایران عزیز است» خاطرنشان کرد: اگر به دنبال مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود هستیم، باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند.

کتاب فروشی سروش صحت پلمب شد
کافه کتاب اردیبهشت در منطقه گلسار رشت به استناد گزارش‌های مردمی و به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی، توسط پلیس اماکن پلمب شد. شعبه رشت کتاب‌فروشی اردیبهشت متعلق به سروش صحت، در ۲۸ شهریور سال ۱۳۹۸ در منطقه گلسار رشت افتتاح شده بود. صفحه منتسب به کتابفروشی اردیبهشت رشت، در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز با درج تصویری از وضعیت فعلی این کتابفروشی از پلمب این واحد صنفی به دستور اداره اماکن و تعطیلی آن تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وداع نماینده جنجال‌برانگیز با «بهارستان»/ گروسی: اگر همکاری آژانس و ایران خوب نباشد، شانس احیای برجام به صفر می‌رسد/سردار تنگسیری: می‌توانیم تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا پیش برویم/پناهیان: فیلمی که زندگی را بدون رنج نمایش دهد، مستهجن است

مجری معروف «به خانه برمی‌گردیم» از ایران رفت
ژیلا امیرشاهی، مجری باسابقه به خانه برمی‌گردیم روز گذشته با انتشار ویدئویی اعلام کرد که در کانادا حضور دارد و  کلاس‌های آموزش فن بیان و سخنرانی را در شهر ونکوور برگزار خواهد کرد.

 

سردار تنگسیری: می‌توانیم تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا پیش برویم
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها چنین توانمندی‌ ندارند. سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی درباره تهدیدات و فرصت‌های نوپدید دریایی اظهار داشت: در بحث دریا رهبری فرموده بودند که دریا یک فرصت است؛ موضوعی که نشان می‌دهد در بخش دریا کم کار کردیم؛ در صورتی که از فرصت‌های موجود در حوزه دریا می‌توان استفاده‌های بسیاری داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۸
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۲۳
آمریکا ، مرگ...نه!آنچه بنفع مردم کشورم باشد به شما خواهم گفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
کتاب فروشی سروش صحت پلمب شد
چقدر قشنگ و زیبا دارید مردم از دین متنفر میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
اقای میرسلیم یعنی فقط به دلیل بالا بودن سن انشالله گفتید و باز جای پایی برای حضور در انتخابات مجلس گذاشتید
آقای محصولی شما با ثروتی که بعد از انقلاب بدست آوردید می توانید هزار سال خود و خانواده خود بدون هیچ مشکلی زندگی کنید دنبال چه چیز دیگری در این کشور هستید
آقای گروسی برجام چی بود چی هست که بیاید یا نیاید دیگر چه اتفاقی قرار است که برای مردم بیفتد که نیفتاده است مردم دیگر از فکر خرید خانه و ماشین و ازدواج و بچه و گوشت و برنج و مرغ و... گذشتند و در بدترین شرایط زندگی می کنند و به زندگی با نان و پنیر و اشکنه عادت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
واقعا اصلاح طلبان نمی دانند که:
انتخابات ترکیه الزامی بوده و هرکس شرکت نمی کرد 300 لیر جریمه می شد؟
هرکس تنها در صندوق مشخص شده می تو.انست رای دهد
هیچ کس در شهر دیگری نمی توانست رای دهد.
یک اسلام گرا بر غربگرایان پیروز شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آقای میرسلیم به جای مجلس در مجمع تشخیص مصلحت از خودرو سازها حمایت می کند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
این 12 مایل مربوط به زمان صلح است و برای همه کشورها مقدوره در زمان درگیری به 12 هزار مایلی هم نمیتونید نزدیک بشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دنیا پرستی خودتان را توجیه نکنید جناب نفرت
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
اسکندر مقدونی و اعراب و چنکیز خان و تیمور لنگ

و محمود افغان و تزار و کمونیسم روسیه و عثمانی

ظرف ۲۵۸۰ سال نتوانستند برج و باروی شهر گلپایگان

را تخریب کنند

ولی شهرداری بی توجه به ضرغامی میراث فرهنگی

تخریبش کردند و تمام شد رفت
مهم ۱۲ مایل آخره. همه تا قبل اون آزادند برن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دمت گرم .
لایک داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دقیقا همینطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
از ۱۱/۹ مایل به قبل ؛ موضوع محو شدنها مطرح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
این ۱۲ مایل که بر اساس کنوانسیون جهانی دربانوردی است و برای همه آزاد است .
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
اخبارهای این دوره،،آدمو یاد دوران فلاکت بار،،محمود میندازه..همش بلوف و آمارهای غلط و روش های پوپولیستی عامه پسند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
! سردار !
یه کاری کن تا ۱۲ مایلی قیمت های گوشت و مرغ و میوه
بتونیم پیش بریم لطفا
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
فکر برگشت رو کردید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آی کیو - اون 12 مایل محدوده هر کشوریه که نباید شکسته بشه
جناب سردار تنگسیری
فعلا نفتکش های که آمریکا نفت آنها را مصادره کرده و مثلا به عنوان غرامت به بازماندگان حملات 11 سپتامبر پرداخت نموده باز گردانید تا بعد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
نفت های خریداری شده توسط آمریکا الان در سواحل ایران هست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
مرگ بر امریکاه جنایتکارخیلی از این موضوع خوشحال نباش زورگویی و دزدی از خصوصیات استکبار است
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تا آدمهای زبون و حقیری مثل تو در این کشور هستند هرگز نفتکشهای مصادره شده باز نخواهند گشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
حملات سایبری منافقین از آلبانی کاملا مشخصه
سردار به عجب نکته مهمی اشاره کردند. اگر به نزدیکی آمریکا برسیم کار آمریکا تمام است. این موضوع تا به الان به فکر هیچ کشوری نرسیده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
:-)
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
اگه یه کاری بکنیم که امریکا هم مثل خودمون دچار بیکاری و گرانی و...بشه کار تمومه
رئیسی از رئیس جمهور شدن پشیمان شده و حالا تازه متوجه شده چه کلاهی سرش گذاشتن و چه ضربه ای خورده
ولی جرأت استعفا هم ندارد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بیچاره بدبخت کار برای خدا پشیمانی نداره شما درک ندارید فکر کردید با این حربه می تونید خادمین را میدن بیرون کنیدکور خوندین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خدا گفته با ناکارآمدی و ندانم کاری پدر مردم را با تورم دربیار!!!
می دونستید ساختمانهایی که توی تهران توسط شهرداری ساخته شده وبه مردم فروخته شده وبلا تکلیف رها شده یا چندین سال است سند زده نشده چنتا است. اگر یک شخص عادی این کار را کرده بود بهش سلطان کلاه برداری می گفتند.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
ماجرای خودرو کم چیزی نیست دولت علنا و بدون هیچ مهابایی سر ملت کلاه میذاره و ظاهرا هیچکس هم ناراضی نیست
ابریشم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
کاملا درست است. من 14 سال است یک واحد تو مجتمع تجاری ابریشم خریدم ولی تا الان خبری از سند نیست وبا این که قرارداد داریم شهرداری تهران می خواهد تفاوت متراژ را به نرخ روز بگیرد. وظلمی نیست که شهرداری در حق خریداران روا ندارد. لطفا از شهرداری‌ها هیچ ساختمانی نخرید که پشیمان می شوید
چه گویی چو پرسند روز شمار

چه پوزش کنی پیش پروردگار
همکار گرامی خوشبحال شما که افیشی چنین افتخار امیز نصیب شما شد واین بهترین خاطره زندگی خبری شما خواهد شد.مصاحبه شما را از تلویزیون دیدم در حالی که شما با تسلط کامل مصاحبه خود را انجام دادید .اما من به عنوان یک خبرنگار حس می کردم ان لحظه دست که میکرفون را جلو چهره مقام معظم رهبری گرفته بودی و سخنان ایشان کمی طولانی شد دستان خسته شده بود و تلاش می کردی با دست دیگر خود را به زیر دست دیگرتان آورید تا بتوانید ان خستگی دستان را تحمل کنید .اما این خستگی برای شما شیرین بود .درپایان خدمتان عرض کنم آفیشی که منجر به دیدار چهره به چهره با رهبرعزیزمان شد به شما تبریک می گویم وامیدوارم در کار خبر واطلاع رسانی موفق باشی .(همکار شما ناصری از صدا وسیمای هرمزگان)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
این جا جاش نیست باید آگهی کنی صفحه اول روزنامه جام جم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
عجب از بعضی ها - به این میگن دور کاری؟
امیر عبدالهیان تا حالا تونستی یک جمله بدرد بخور بگی؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
توی ناشناس فقط بلدی حرف بدرد بخور بزنی باید از این اقتدار عصبانی باشی
دریادار عزیز و با درایت ! اینکه امریکا در خیلی جا ها حضور دارد بخاطر تامین هزینه ازسوی کشورهای ذینفع است ! با پول ملت ایران می خواید برید امریکا ؟
آقای تنگسیری 12 مایلی که هیچی 12 سانتی متری خاک آمریکا هم باشید. خوب که چی. چیکار می خواهی بکنی. روسیه چسبیده به آمریکا حالا چی شده. قدرت آمریکا قدرت نظامی نیست. از نظر نظامی تو ویتنام شکست خورد. قدرتش در وجود یک ملت آزاد است. که کسی جرات نمی کنه به خاکش نزدیک بشه. بدهکارترین کشور دنیاست ولی پولش آقایی می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
عزیزم عقبی
ایران کاری بر سر آمریکا آورده که قدرت چند ده سال قبل را دیگر ندارد و راه را برای دیگر کشورها باز کرد و دنیا مدیون ایران هست حتی کشورهای نزدیک آمریکا هم فهمیدن قدرت سابق را ندارد و دارند فاصله می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آقای:ناشناس
اخبار ۲۰:۳۰ زیاد نگاه نکن، برات خوب نیست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
در پاسخ به ناشناس 1:38
این موضوع کاملا درسته ولی حرف اینجاست که چرا وضع ما باید اینجوری باشه؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
علی اقا تو درکی از اقتدار نداری
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
عزیزم که خیلی جلو تشریف دارید
یعنی می فرمایید ایران راه باز کن کشورهای دیگر بوده مثلا چین و روسیه به عبارتی ما این همه بدبختی کشیدیم که چین و روسیه جای آمریکا را بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
ميشه چندتا از اون كارهايي كه ايران بر سر آمريكا آورده رو بگيد ما هم بدونيم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
یعنی ایران قدرت آمریکا را کم کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دوست عزیزی که ساعت ۰۱:۳۰ صبح پاسخ دادید
قدرت کشور براساس شاخص های اقتصادی ، قدرت پول ملی و محبوبیت توریست و مهاجرین قابل اندازه گیری است که در همه شاخصها ، آمریکا رشد کرده است .
به اون نشون که مقصد مهاجرت اکثر آقازاده ها ، به آمریکا است.
التماس تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
یک کمی از رسانه های دشمن خودت و پادوهای داخلی آنان فاصله بگیر
چقدر همه اخبارها ناراحت کننده و مسموم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
عزیزم از خواب پا شو
صبح شده و دلار 52 هزار تومان
بدجوری لالائی بهت گفتن هنوزم خوابی
کتاب فروشی سروش صحت پلمب شد
کافه کتاب اردیبهشت در منطقه گلسار رشت به استناد گزارش‌های مردمی

گزارشهای مردمی نه باید بنویسی گزارش 10 درصد ساندیس خور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
ساندیس رو خود کشور تولید میکنه میدهد به مردم کشورش
مثل تو نمیرود پیش غرب گدایی و نوکری کنه
تو هر جور دوست داری ناموست رو بگردون ولی اینو بدون همه مثل تو و اون مثبت بده ها نیستن شما اقلبت هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
برادر گول صدا و سیما را نخور کجا 10 درصد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
برای هرگزارش کارت هدیه میدن 500 تومنی. دلت بسوزه
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
۰۹:۴۵
اها شما 14 نفر که منفی دادین اکثریت هستین اون 131 نفر ک مثبت دادن اقلیت هستن
معنی اکثریت و اقلیت رو در ذهن شما قوم ساندیس فهمیدیم
مجری معروف «به خانه برمی‌گردیم» از ایران رفت

بهترین کارو کردش کاشکی ما هم پول داشتیم خارج میشدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
واقعا فکر کرده بخاطر فن بینش تو صدا و سما بش کار دده بودن!
جناب پناهیان واقعا به حرفی که می زنید ایمان دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
زندگی خیلی از شماها واقعیت مستهجن است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
ملت رو فیلم کرده
خودش داره زندگی بی سختی رو می گذرونه
خونه می خواسته دوستاش براش خریده اند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
باید یک نگاهی به سیاهه اموال ایشان بیندازید
درباره اطلاعیه سپاه فجر استان فارس (البته از نگاه قواعد نگارش مکاتبات و گزارشات اداری)
تیتر خبر: مهره اصلی شبکه عملیاتی و رسانه‌ای داعش خراسان در فارس دستگیر شد:

1) فرد بازداشتی از سال 98 (به مدت 4سال قبل از واقعه ی بازداشت) در رصد اطلاعاتی بوده.
2) بین این بازداشت و حادثه شاهچراغ ارتباط وجود دارد و دستگیری مظنون بعد از حمله تروریستی شاهچراغ در دستور کار قرارگرفته که این بدان معناست که یا ارتباطی بین محکومان حادثه تروریستی شاهچراغ و سوژه کشف شده و یا اینکه مرتبطین مشترک فیمابین این دو دسته افراد، باعث تقویت ظن دستگاه اطلاعاتی به این فرد و دستگیری او شده. (از گزارش چیزی مستفاد نمی شود و شاید طرح موضوع شاهچراغ، خلاف اصول و قواعد نگارش مکاتبات اداری انجام و حمله تروریستی شاهچراغ کاملا خارج از موضوع باشد که صرفاً برای طولانی تر شدن اطلاعیه و یا یادآوری سابقه موفق پیشینی به آن اضافه شده باشد)
3) متهمان پشتیبانی حمله شاهچراغ همگی تبعه افغانستان بودند که یعنی احتمال افغان بودن فرد بازداشتی زیاد است (نکته بند دو اینجا هم صدق می کند)
4) دستگیری به احتمال زیاد، در روزهای اخیر و بعد از ورود سوژه به ایران، انجام شده. سوژه احتمالاً بعد از حادثه شاهچراغ و قرمز شدن منطقه، کشور را ترک کرده و در این مدت در کشور حضور نداشته. رصد اطلاعاتی 4ساله ی فرد مظنون، نتایج جدی و قابل ارائه عمومی نداشته و به همین دلیل اطلاعیه وعده ارائه اطلاعات تکمیلی از مکتسبات بازجویی را میدهد. محتوای اطلاعیه این تصور را که در خارج از مرزهای کشور (به طور خاص کشور افغانستان) اقدام اطلاعاتی بر روی سوژه صورت گرفته باشد را به خواننده القاء نمی کند. در خصوص مظنونان افغان، محدود شدن دامنه رصد اطلاعاتی به داخل کشور، نقطه ضعفی است که با وجود حضور گسترده مهاجرین افغان در ایران، جای سوال و پاسخگویی دارد.
5) هدف دستگاه اطلاعاتی در انتشار این خبر به صورت ناقص و با وعده ارائه اطلاعات تکمیلی در انتهای آن، قابل ارزیابی نیست. (به زبان ساده تر چرا باید این گزارش و اطلاعیه در این لحظه خاص تهیه و منتشر شود = عدم مطابق زمانبندی با قواعد تهیه مکاتبات و گزارشات اداری)

نتیجه گیری:
تولید و نگارش مکاتبات و گزارشات اداری، قواعدی دارد. مخصوصاً وقتی یک مکاتبه یا گزارش، مخاطب عام داشته باشد (=انتشار در قالب اطلاعیه یا انتشار عمومی خبر در رسانه ها) این قواعد سختگیرانه تر هم می شود تا هم اطلاعات لازم و کافی به مردم برسد و هم اینکه شیوه ارائه اطلاعات حداقل آسیب ممکن در سطح جامعه را ایجاد کند و روابط عمومی نهادهای امنیتی، در واقع مسئول حرفه ای این بخش از کار است.

ضعفی مشابه در ستادهای خبری و شیوه گزارش گیری کارشناسان ستاد خبری از مردم قابل رصد است اما با ویژگیهای خودش و همچنین ضعفی با شدت بسیار بیشتر در احضار های تلفنی و برخوردهای شفاهی با سوژه ها.

**حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است**
حبرگزاری محترم تابناک، توصیه می کنم در جهت اصلاح امور، حتی الامکان و با انجام تعدیلات مورد نیاز، اجازه انتشار مطلب را بدهید. تصور می کنم رسانه و خبرنگاران اهمیت قواعد نگارش مکاتبات و گزارشات اداری را به خوبی متوجه باشند و این موضوع دغدغه ی مشترک من و شما باشد.
پایان
بله ،، بخاطر سن بالای ۷۵ ساله که داوطلب نمیشن،، و گرنه بدشون نمیاد تا ۱۰۰ سالگی پست و مقام داشته باشن ،،،، مسولین جمهوری اسلامی مثل انرژی می مونن هیچوقت تمام نمیشن بلکه از حالتی به حالت دیگه درمیان،، از این پست به اون پست و مقام ،،، ماشا الله همه هم بالای ۸۰ سال عمر می کنند ،،مردم به زور ۶۵ سال عمرشون رو‌می بینن،، نه سختی می کشند این مسولین زحمت کش .....
پاسخ ها
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
باور کردی که به خاطر سن نمیاد؟ دیگه کیه که از منفوریت این آقا بین مردم خبر نداشته باشه؟! میرسلیم با دنبال کردن منافع جناحی و حمایت از مافیای خودرو جایگاه خودش رو بین مردم مشخص کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تهش میشن مشاور، اونم سالی یه بار سلام علیک میکنه یه رانت تپل و یه حقوق معمولی و بعدشم بچه هاش تو اروپا و آمریکا میچرن
شما حاج‌اقا ‌پناهیان به جز حرف زدن چه رنجی کشیدی تو زندگیت که بهت خونه سعادت اباد هدیه دادن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
هدیه دادن. به شما چه به ما چه؟
به دلیل اینکه سن بنده از ۷۵ سال بیشتر شده در نتیجه نمی‌توانم داوطلب شوم.!!!
مگه مشکلی هست!
قانونی بگذارید که مادام العمری بشه نمایندگی!!
نمیشه!!
کسی از ملت حق نداره بگه نمیشه!
این اقا در اصل نباید نماینده می شد. رفتنش خبری خوش است
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بزن به چاک پیر مرد
حجت الاسلام عليرضا پناهيان : : فيلمي كه زندگي را بدون رنج نشان دهد مستهجن است !!
----------------------------------------------------
اگر كسي از بنده بپرسد كه نظرت در مورد اين سخن حجت الاسلام پناهيان چيست -- كه البته هيچ كس اين سؤال را از بنده نخواهد كرد ، چون بنده نه سر پيازم ، نه ته پياز !! -- خواهم گفت : جناب پناهيان اولاً در آن وقت و آن
ساعت چيز مهمي براي گفتن نداشته و در عين حال ايشان مي خواسته يك سخن و صحبت خيلي مهم و تازه و بكر
بگويد كه تاكنون كسي نگفته است ! ... و احتمالاً مي خواسته جمله قصاري بگويد كه ماندگار شود ! اين كه گفته اند : « اگر حرف نقره باشد ، سكوت كردن طلاست » !؟ دقيقاً يك جايش همان جايي بوده كه جناب پناهيان آن سخن را بر زبان آورده است ! اگر اين سخن ايشان به مثابه نقره باشد ،-- حالا فرض كنيم نقره باشد ، فرض محال كه محال نيست برادر ! -- نزدنش مسلماً طلا بوده ، ... طلاي تمام عيار !! بزرگي گفته است : انسان دو سال لازم است كه حرف زدن بياموزد ، اما پنجاه سال لازم است كه سكوت كردن ياد بگيرد » !؟ -
--- عجب ! ... ياللعجب ... فيلمي كه كه زندگي بدون رنج نشان دهد مستهجن است و وزارت ارشاد بايد مجوز آن را ندهد » !!!
-- چه فرمودي آميرزا محمد ؟ ... درسته ! ... آميرزا مي گويد : « البته نظر ايشان درست است ، ذات اين دنيا ،
رنج است ، ولو اين كه شاه باشي ، ويا گدا ، اما با به كار بردن واژه " مستهجن » در اين جا سخن را خيلي خراب كرده » ! .. جمله را زشت كرده ! ! خب ! ... اين هم نظر آميرزا محمد ... تا ببينيم نظر ديگران در اين مقوله چه باشد !!
# مستعان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دمت گرم.
همیشه یاد و خاطرش زنده نگه دار
جناب پناهی یعنی همه باید در رنج زندگی کنند و غم؟
تمام دنیا که در رفاه هستند زندگی مستهجن دارند؟
کجایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بله ما مسلمان هستیم اونا کافر هستند مسلمان در دین اسلام باید در رنج و سختی باشد تا جناب پناهیان راحت زندگی کند یکی از خصوصیات دین همین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خیلی از فیلمها با این که مستهجن هستند ولی درد و رنج فراوانی درونش قابل مشاهده است تکلیف این دسته از فیلم ها را هم لطفا مشخص کنید. دیدم که میگم
آفای میر سلیم ببین چیکار کردی که حتی دوستانتونم شما رو گردن نمیگیرن به آخرت هم فکر میکمی یا فقط در قید بند این دنیایی
اللهم العجل عواقب امورنا خیرا
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
کسی‌ به اخرت فکر میکنه که در درجه اول بهش اعتقاد داشته باشه. راستی‌ ریبوک جفتی چنده اصلش ؟
آقای میر سلیم دیگه کم کم باید خودشو برای جواب پس دادن در اون دنیا آماده کنه !!!
و چه سخت است عقوبت و عذاب الهی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
مطمئنی فقط اون دنیا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
کلا جماعت سه دسته ان
1- اونایی که میدونن همه این حرفها ساخته و پرداخته خودشونه و منافعی داره براشون
2- اونایی که نمی دونن که این حرفا الکیه ولی اعتقادی هم ندارن
3- ااونایی که باور دارن این حرفا درسته
12 میلی سوحل امریکا که چیزی نیست
بچه ها تون داخل امریکا هم شده اند !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خیلی باحال بود :-)
تا چند مایلی آمریکا برویم که چی بشود؟ آخه عقلانیت چی حکم میکنه و مسئله اصلی چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
۱یک مایلی آمریکا نیز برای مردم رنجدیده ایران ؛ معیشت نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دوازره مایلی برای ما معیشت نمیشود و شکم ما دا ییر نمیکند .
ما گرسنه ایم .
شکم گرسنه نمیتواند موشک بپراند
وزیر کشور گفت: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد. ) احتمالا همین ها شاید تونستن جلوی ونزوئلایی شدن اقتصاد را بگیرن دولت رییسی با این شدت ضعف که حتی با وجود بایدن مشتاق به برجام هنوز نتونسته یک امضا پای برجام بگیره !!! فقط بلده اجازه گرونی بده و حقوق را پایین نگه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بی انصاف تاحالا خود آقای رییسی چنبار دستور داده که جلوی گرونی گرفته بشه؟ نه خدایی چنبار؟
والا سازمان ما از وقتی رییسی اومدمدیران و مشاوران مدیران همه عوض شدن. از وقتی هم جدیدا اومدن تا دلت بخواد رانت و رانت بازی توسعه پیدا کرده. قبلا هم بود ولی الان چند برابر شده. فقط مدیر آی تی مونده بود که اونم چون زیر بار رانت بازی های مدیران جدید نرفته بود یه پاپوش سنگین براش درست کردن و اونم خودش ول کرد و رفت و گفت مال بد بیخ ریش صاحابش.
پناهیان: فیلمی که زندگی را بدون رنج نمایش دهد، مستهجن است) از دست این پناهیانها پناه بر خدا !!! یک روز میگن فلانی که سیاه نمایی می کنه فیلمش توقیف !!! یک روز میگن سفید نمایی جرمه !!!!
صادق محصولی: ما برای رسیدن به یک لیست واحد همیشه در تلاش هستیم) شما هیچوقت به لیست واحد نمی رسید !!!چون عطش قدرت در پایدارچی ها حرف اول را میزنه!!!
اگر مدیران میانی بجا مانده از دولت قبل را تغییر دادید و مشکلات حل نشد ، سرایدارن و بخش خدمات برخی ارگانها را هم تغییر دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
وزیر پینه بر پیشانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خود ۶ کلاسه عوض شه مشکلات حل میشه
کاملا درسته آقای پناهیان!
اصلا مهمترین دستاورد انقلاب ۵۷ دقیقا همین تبیین عملیاتی رنج زندگی برای مردم بود که بحمدلله محقق شد،. والا زندگی بدون رنج یا با رنج کمتر که نه فضیلت و است و نه افتخاری دارد، بلکه مایه شرمساری اهل ایمان است.
چون در زندگی جناب پناهیان رنج نیست دوست دارند در فیلم ها رنج را تماشا کنند ولی ما چون در زندگی به حد کافی کشیدیم دیگه تو سینما حوصله رنج رو نداریم !
دريغ از يك خبر حال خوب كن ! يكي تملق ميگه ، يكي خالي ميبنده يكي خراب ميكنه ، يكي هم پلمپ ميكنه و مردم رو از نون خوردن ميندازه !به چي دلمون خوش باشه !
کاش همشون وداع جنجال برانگیز داشتند.... برای خودشون هم بهتره... و همینطور برای مردم ایران بهترتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
شاید مردم از سر تقصیراتشون گذشتن
مهره اصلی شبکه عملیاتی و رسانه‌ای داعش خراسان در فارس دستگیر شد

مگه داعش را نابود نکردیم ؟؟؟؟
یعنی به ما دروغ گفتند ؟؟؟؟
صادق محصولی:( جبهه پایداری) ما برای رسیدن به یک لیست واحد همیشه در تلاش هستیم

اصلاح طلب و اصول گرا سر و ته یه کرباسند !!!
خیری از هیچ کدام ندیدیم!!!

ولی بین اینها جبهه پایداری منفور ترینند !
تخریب باروی دوره هخامنشی از سوی شهرداری گلپایگان

ضرغامی باید محاکمه شود بابت این فاجعه ملی
عارف: اقتدار ناشی از رأی مردم متضمن منافع ایران عزیز است

تا برگزاری رفراندوم ، رای بی رای
ببینین همه سنگ ها و خاک ها و کوه ها و تپه ها از دوره هخامنش و قبل از آن مانده اند دست بزنید خیانت به میراث فرهنگی است؟ بابا ول کنین یه تل خاک اونجا گذاشتن زندگی مردم رو به باد داد کسی هم دست نمیزنه که دوره هخامنش هست ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
با برخی مثل تو نباید وقت گذاشت از سر عقل و خرد سخن گفت یکی بی اعتنایی به سخنان یاوه و بی سر و تهت برایت کافی است منتهی مشکل اینجاست امثال تو تریبون دار و صاحب تصمیم شده اند
۱۲ مایلی آمریکا؟
آقازاده هایتان را می گید سردار؟
خطاب به بانیان وضع موجود و غرب گداها
در ترکیه شرکت در انتخابات اجباری هست وکسب هم نمی تواند تبلیغ کند که رای ندهید
پس لطفا سکوت کنید و آبروی خودتان را بیشتر از این نبرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
ای روس-چین ذلیل، ۱-شرکت در انتخابات اجباری نیست چونکه حدود ۱۳ درصد در انتخابات شرکت نکردند. ۲- مبلغ جریمه آنقدر ناچیز است که به حساب نمی آید. ۳- طرف میتونه شرکت بکنه ولی رای باطله بده. ۴- خیلی از زلزدگانی که به شهرهای بزرگ کوچ کرده بودند برای شرکت در انتخابات و انتخاب نماینده خودشان به شهرهای زلزله زده برگشتند. ۵-اگر اجباری بود پس چرا سخنگوی وزارت خارجه تبریک گفت؟
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
جناب شرق گدا
شماها چیزی نمیدونید فقط میگویید برو تحقیق کن در ترکیه رای دادن اجباریه ولی اگر رای ندی کاری باهات ندارن متوجه شدی شما بی زحمت سکوت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
همپچی چیزی نیس اینا شایعاتی هس که برخی ها که دوست دارن بگن انتخابات ما د رجهان بینظیره درش آوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
روسگدا
از مشارکت بالای مردم ترکیه و انتخابات سالم ترکیه در عذابی ؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
غرب گدا؟! شرق گدا هم داریم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
اولا ترکیه نشون داد از ما خیلی جلوتره به شما ربط نداره
ثانیا توی دستگاه های دولتی که گزینش و حراست صفحه آخر شناسنامه رو برای دیدن مهرها چک می کنند به نظرت اجبار نیست برای قربت الی الله چک می کنند
برجام یک سند خیانت هست که با واگذاری منافع ملی فشار و تحریم کم نشد هیچ فشار هم بیشتر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تو یک ساندیسی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
الان حدود 10 درصد شرکت نکرده اند
قراره چکارشون کنند...
حرف نزدن دلیل بر ل ا لی نیست
فیلم های انحراف اخلاقی در سینما و تلویزیون و شبکه خانگی گرفته شود که از حد گذراندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
سهوا تایید کردم
سردار تنگسیری: می‌توانیم تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا پیش برویم.

خارج از فاصله دوازده مایلی سواحل هر کشوری، آبهای بین المللی به حساب می آید و هر کشتی و قایقی از هر کشور دنیا می تواند در این آبها رفت و آمد انجام دهد. دلیل تفاخر سردار را متوجه نشدیم.
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
دلیلش اینه که هیچ کشوری در دنیا بجز ایران جرات نداره کشتیهای جنگی رو تا اون فاصله از خاک آمریکا ببره اما غربگداها اینو یا متوجه نمیشن یا اگه متوجه میشن خودشونو به نفهمی میزنن که البته هستن
رضا اهوازی
| United States of America |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
فرزاد جون من نه شرق گدا هستم نه غرب گدا یه ایرانی زیر خط فقر هستم مستاجر متاهل
سوالم اینه که هزینشو شما میپردازی؟یا طبق معمول از مالیات من زیر خط فقر پرداخت میشه؟
امروز نامه دکتری که در مشهد متهم به عدم پذیرش بیمار محجبه و توهین به ایشان شده بود را خواندم و ایشان مدعی توهین و تهدید همسر بیمار به ایشان که مستند به فیلم های مطب و شهادت شاهدین زیادی بودند.راستی چرا دیگه تب و تاب این ماجرا خوابید؟ایا همراه بیمار محجبه مقصر شناخته شده که دیگه خبری نیست؟!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
!به به
همین رو کم داشتیم که حجاب رو وسیله زور گفتن به دیگران کنند و بهانه باج خواهی
زندگی در دنیا بدون رنج نمی‌شود! این را ائمه به ما نشان دادند.

یعنی باید حتماً برای رنج سنگینی که به مردم تحمیل کرده اید از ائمه مایه بگذارید؟
یعنی میشه یه روز صبح از خواب بلند شیم میرسلیم بازنشست شده و کاری هم به خودرو نداره یعنی میشه؟؟؟
پناهیان: فیلمی که زندگی را بدون رنج نمایش دهد، مستهجن است.

خب، راست می گوید دیگر. اصلاً اگر کسی بعد از این لبخند زد باید او را به جرم جریحه دار کردن عفت عمومی مجازات کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
هه هه ...چقدر خوشمزه ای تو
جل الخالق‌ !!!!

ادم‌ که عمری راست راست بگرده و دستش به هیچ کاری نره و بهترین حقوقها و مزایارا دریافت بکنه نتیجه اش میشه یکی مثل پناهیان !

اقا‌ شما نمیخواد راهکار به فیلمسازها بدی که فیلم بدبختی بسازن‌
بیکاری مییشینی از این نظرات محیرالعقول‌ بیرون‌ میدی‌ ؟!
زندگی مردم به اندازه کافی توش گرفتاری هست احتیاجی به فیلم‌ نیست‌ !
عجیبه که به این وضوح و صراحت در مورد مهره چینی صحبت می کنند بدون اینکه توانایی و شایستگی افراد لحاظ شود!!! فقط قبلیها بروند و خودی ها بیایند!!!!
بهتر است بگوییم وذاع نماینده شجاع و حقیقت گو با بهارستان
قرار بود شایسته سالاری ملاک بکارگیری باشه ولی حالا وزیر کشور به صراحت میگه قبلیها باید بروند و افراد باند حاکم بیایند!
جناب پناهیان شما هم از رنج در زندگی سهمی داری یا این رنج فقط برای مردم است؟!
ما تو ابران بدنیا آمدیم که پدرمون در بیاد بعد بمیریم تا تو بهشت بریم.
مردم کشورهای دیگه که راحت زندگی می کنند بهشت نمی روند.
طبق گزارش تابناک حقوق ماهانه کارگر تو فلسطینی که بیش از ۷۰ سال اشغال شده ۱۵۰ میلیون تومنه.
تو ایران ۸ میلیون تومن.
واقعا بهشت حق ما نیست؟
درود بر نیروهای نظامی ایران خصوصا سپاه که خاری هستند بر چشمان دشمنان خارجی و داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
مطمنی ساندیس خوردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
ما ساندیس ایران را می خوریم شما ساندیس کجا می خوری
کاری به حرف مردم و رسانه ها ندارم ولی میرسلیم را یکی از بهترین، دلسوزترین و وطن پرست ترین نمایندگان چند دوره اخیر مجلس میدانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خوب نظر تو برای مردم مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
واقعا
جان من راست میگی یا داری مزاح میکنی داداش؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
میرسلیم خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
وطن پرست؟شرق پرسته تمام عیاره
صداوسیما مرکز اعزام نیرو به کانادا وامریکا تبدیل شده است وقتی پدرخانواده نمیتواند بچه های خودرا تربیت کند چطور میتواند برای فرزندان این مرزوبوم نسحه اخلاقی بپیچد؟
جناب پناهیان
استاد مثلاً اخلاق
تریبون دار ثابت

چرا میگویید فیلم مستهجن!!؟؟؟؟
چرا از این واژه استفاده می کنید ؟؟
جماب پناهیان تو نه مرجع تقلیدی ونه سواد انچنانی دارد ونه ملت رعیت تو چطور به خودت اجازه فتوا میدهی؟ تو چیکاره مملکتی؟ بله ازنظر شماها خندیدن هم حرام هست فقط گریه وبرسرزدن حلال هست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
اشتباهی منفی دادم .
اقای پناهیان بیچاره ملتی که حتی در فیلم و نمایش هم باید رنج ببینید و حتی خیال خوش هم نمی تواند داشته باشد . بیچاره مردمی که گیر افکار شما به نام اسلام شده و مردم را خسته و دلزده کرده
این قماش و وداع از صندلی قدرت؟ حالا به فرض از این مقامش کناره گرفت با باقی پست و مقام ها و رانت ها را چه خواهد کرد؟ تازه اگر فرض بگیریم جای دیگه آن سفره پهن ننشیند!
نکته همتی جالب بود
در انتخابات قبلی یک سری میگفتند میزان مشارکت مهم نیست چه کسی انتخاب میشه مهمه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آن یک سری رو نمیشه از رو برد
بالاخره چیزی میگن!
آن مرد رفت ...
آن مرد بالاخره رفت ...!!
آن مرد بعد 43 سال در پست و سمت و مقام بودن رفت !!!
آن مرد در سن 75 سالگی رفت !!!

باور کردنی نیست !!!
بالاخره رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
احتمالا در سایه رفت و هنوز هم هست !!! تا عمری هست و نفسی هست !!!
خواهیم دید که هنوز هست و خواهد بود ، تا آخرین نفس !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
هنوز نرفته! شاید همین روزها قانونی ساخته شود که تا 100سالگی همه میتوانند در پشت ها بمانند
میر سلیم وجودت نعمته برا ی مجلس.
نابغه قرنی تو.
وای بیچاره شدیم اگه میرسلیم نماینده نشه مملکت ازدست میره
این کشور روی سعادت و خوشی را نخواهد دید .......
همتی رییس کل سابق بانک مرکزی و نامزد محروم از اقبال مردمی در انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری هنوز از شکست مفتضحانه خود در انتخابات ظمی سوزد و هر از چندگاهی لگدی در هوا پرتاب می کند ، شاید کسی را در هوا بگیرد.
آقا ؛ تو مرد کارزار انتخابات نبودی ! دوستان ناجوانمرد تو را سر کار گذاشتن!
شما یه سیلی به اسرائیل بزن و ۱۲ مایلی سواحل آمریکا پیشکش
وداع نماينده جنجال بر انگيز با بهارستان !!
-----------------
ببخشيد برادر ! چنان تيتر زده ايد كه بند گمان كردم نماينده جنجال بر انگيز همين امشب استعفا نامه اش را با خط خوش نستعليق روي كاغذ ابر وباد و گلاسه مرغوب كتابت كرده و فردا مي خواهد با سلام و صلوات تقديم مجلس نمايد و با اين كار خانه ملت را سورپريز نمايد بدين وسيله اعلام كند كه عطاي نمايندگي به لقايش بخشيده و با خودش گفته : همين مقدار نمايندگي بس است و اكنون ميل داريم كه از اين پس خلوت گزيده باشيم و باقيمانده عمر در خلوت خودمان به سر بريم و در گوشه اي ،معتكف شويم و به سير آفاق و انفس بپردازيم و تاكنون هر چه در خدمت خلق خدا بوده ايم كافيه و هر چند عبادت به جز خدمت خلق نبوده ، اما از اين پس بهتر است كه در عالم خودمان باشيم تا بتوانيم توشه اي بيشتر و بيشتر براي آخرت مان ذخيره نماييم ! ... ونيز در اين فرصت مروري كنيم بر كار نامه خود از اول تا انتها ، مخصوصاً از زماني كه از زمان دولت هاي اول صاحب منصبي بوده ايم تا اين زمان كه استعفا نامه مان را قلمي مي كنيم .... و اگر شد صادقانه و بي طرفانه بر كارنامه خود نمره اي بگذاريم و به عملكرد مان خود نمره اي ...اما با خواندن مشروح سخنان نماينده جنجال بر انگيز با خودم گفتم : اي دل غافل و اي فكر باطل كه از زمين تا آسمان توفير دارد عنوان تيتر و متن خبر !!!
تخریب بارووی‌هخامنشی یک جرم زشت و ضدایرانی است. ایرانیان میهن دوست از این جنایت نخواهند گذشت. در تاریخ به نام شما ثبت خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
هخامنش ها چه ربطی به ایران دارن یکسری هندی بدوی بودن که بعد از کلی کشتار با حمله اسکندر و کمک مردم ایران از اینجا فرار کردن با محارم خودشون ازدواج می کردن و دست و صورتشونو با ادرار گاو می شستن
شما زحمت نکشین ۱۲مایلی امریکا برین. همین الان هم کلی اغازاده داخل امریکا داریم . خانواده داماد شهیدپرور اقای حداد هم هستند.
پناهیان: فیلمی که زندگی را بدون رنج نمایش دهد، مستهجن است
مثل اینکه فراستی یه رقیب جدید پیداکرده . انشالله سری جدید برنامه بسیار وزین هفت با حضور این منتقد بزرگ و استاد المنتقدین پروفسور فهیم و آقازاده باسوادشون برگزار می شه ....
واقعا باید باکسانی که باعث شدند ایتطوری همه به انتخابات ترکیه غبطه بخورند چه پاداشی داد ؟؟؟؟
رنج برای همه نه برای مردم
سردار تنگسیری اول اینکه اگر قصد جنگ نداشته باشید تا هر جا دوست دارید، می توانید بروید. اصلا اگر رابطه دوستانه داشته باشید ممکن است شام یا ناهاری هم دعوت تان کنند!
دوم اگر منظورتان از رفتن جنگ و آتش افروزی است، ممکن است تا سواحل آمریکا پیش بروید اما برگشت تان هم امکان پذیر خواهد بود؟
سوم اینکه اینکار چه نفعی برای ایران و مردم آن دارد؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آی گفتی...
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
سردار جون تور را به خدا یک مایل نزدیک تر کنید و بروید به 11 مایلی تا یک ذره دل ما مردم مظلوم خنخک تر شود. شما که نمی توانید مشکل زندگی مردم را حل کنید. حئاقل همین که جلوتر می روید؛ امیدار می شیوم تا حسینه جدیدی در کاخ سفید بزنیم.
به جهنم که اون آقا کاندید نمیشه!
هرکس لیاقت ایران ندارد، مالیات بگیرید از این ها
مگه امريكاييها تا ١٢ مايلي ابهاي ايران نميان ؟ كه چي ؟
پناهیان راست میگه
فقط حقوقشو بپرسید بعدا
شما حق آب هیرمند از طالبان پاپتی بگیرید نزدیک شدن به سواحل آمریکا پیشکش!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آفرین این زیباترین و حقیقت دار ترین کامنت ها بود
تا خود آمریکا هم بتوانید بروید ، سفره چرا خالی شده
میر سلیم بهتره باز نشسته بشه بره به پسر فریب خورده منافق!!!!ببخشید کفتر عاشقش برسه .تا بیش ازین روی اعصاب ملت راه نرفته . . البته مردم دیگه هیچ امیدی به مجلس یکدست ندارن . .
این گروسی کثیف جاسوس غربی هاست بیرونش کنید
آمریکا در نظم نوین جهانی منزوی حواهد شد
حاج آقا پناهیان. تلویزیون هم همه چیز رو خوب جلوه و نمایش می هد.
یعنی صدا و سیما هم بعله؟
وحیدی: وی افزود: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.
ابتدا لازم است یک گزارش بیطرف از نقش مدیران بالایی! تغییر یافته!!!! می‌دادید تا مردم ببینند چه گلی به سرشان زده آید تا بعد برسیم به مدیران میانی ، جناب سردار !!!!!
چب میگه پناهیان ؟ حرفهاش اصلا محتوی نداره- یه بار میگفت هدف از زندگی لذت بردنه دقیقا این را میگفت
الان میگه رنچ کشیدنه ای حدا نچاتمون بده خودت...
سردار رسیدن به ۱۲ مایلی آمریکا مگر مهم تر از اختراع مستعان است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
آی دمت گرم. فقط خودت
خواهشاًیه فیلم اززندگی پرازرنج وسختی آقای پناهیان بسازید
"کتاب فروشی سروش صحت پلمب شد"
این هم نوعی تبلیغ برای فروش بیشتر است با پلمب مراکز خرید و برخی فروشگاه ها، پس از فک پلمب، فروش آنها بسیار بالا می رود به این میگن تبلیغ بدون هزینه
نماینده 75 ساله هنوز دلش نمی خواهد سر سفره انقلاب بلند شود و به نمایندگی مجلس ادامه می دهد
واقعا حیف شد یک نیروی کارآمد مثل میر سلیم رو در جمع نمایندگان نداشته باشیم.
سردار عزیز وقتی مردم نان ندارند که بخورند به ۱۲ مایلی امریکا که هیچ به وسط کاخ سفید برسید چه فایده!!!!
تجربه نشان داده وقتی یک مسوول میگه "انشالله" یا "بله انشالله" یعنی قرار نیست اون کار را انجام بده و وقتی میگه " نه انشالله" یعنی قراره اون کار را انجام بده .. پس منتظر دیدن چهره فوق مشعشش نماینده ....خودرو ببخشید نماینده مردم نجیب ایران در مجلس آینده باشید
آنچه از انتخابات ترکیه برای ما ماند شرمساری بود و خواهد بود .
اگر منظور از نظم نوین جهانی انزوای کامل روسیه است صحیح است والا توهمی بیش نیست .
ترکیه هنوز هم یک کشور جهان سومی است. دور اول انتخابات عالی بود. حالا به بینیم در دور دوم همین روند ادامه دار است یا روی دیگر سکه، جهان سومی بودن رخ خواهد نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
ببینیم و تعریف کنیم.
ای کاش به ۱۲ مایلی قیمت گوشت و مرغ و برنج و ماهی و میوه میتونستیم نزدیک شیم !!!!!
تخریب باروی دوره هخامنشی از سوی شهرداری گلپایگان!! چطور روز روشن چنین اتفاقی افتاده؟ یعنی یک نفر عاقل آن حوالی نبوده؟
آقا زاده ها تا قلب آمریکا پیش رفته اند! چه نفعی به حال ما دارد؟؟
چقدر تاسف بار است کسانی در خصوص مشارکت مردم کشوری در انتخابات اظهار نظر کند بدون آنکه از قوانین آن کشور خبری داشته باشد.
آقایان مهاجرانی ، همتی ... وقتی در کشور ترکیه جریمه مالی و عدم ارایه خدمات دولتی به علت عدم شرکت در انتخابات میزان مشارکت را بالا می برد و شما دانایان از این قانون خبر ندارید، انگاه از مدنیت و مردم سالاری دم می زنید.
اگر قانون جریمه عدم شرکت در انتخابات در ایران هم می بود چنین افاضات می فرمودید ، نخ سوزن تو همتی
یکی از دیوار بلندی افتاد ، همه کف سوت زدند. ازش پرسیدند انگیزه ات از این کار بزرگ پریدن چی بود؟
یارو گفت: انگیزه منگیزه نمی دانم ، اونی که مرا هول داد نشانم دهید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خدمت دوستانی که می گویند شرکت در انتخابات در ترکیه اجباری است باید عرض کنم که چنین چیزی عملا نیست، هرچند قانونی در این مورد چند دهه پیش مصوب شده، اما تا الان بخاطر تبعات اجتماعی - سیاسی آن اجرا نشده است.

طبق آن قانون جریمه عدم شرکت در انتخابات، 300 لیره است که می شود هزینه یک پرس غذای ساده که خیلی مسخره بنظر می رسد. که همین را هم از کسی تا الان نگرفته اند.
مجری معروف «به خانه برمی‌گردیم» از ایران رفت
کشور داره خالص میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو ایران مدیران و مسئولین به طور خودجوش و خودخواسته میز و صندلی رو رها نمیکنن و میز و صندلی ریاست بهشون چسبیده گویا که عضوی و جزئی از بدنشون شده.
تنها در دو حالت میز ازشون جدا میشه. یا جناب عزرائیل بیاد و اونا رو قبض روح کنه یا اینکه باند قدرتی که بهش وصله ضعیف بشه و اعضای باند دیگه که قوی شده بیان و جاشو بگیرن.
به هیچ قیمتی آقای سروش صحت نمی توانست چنین دقیق با آدرس دقیق تر کتاب فروشی اش را تبلیغ کند. فقط شماره تلفن اعلام نکردید.
1. سردار میلیادردی احمدی نژاد هم بالاخره آفتابی شد. گویا خبرهایی است و در شهر نذری قسمت می کنند.

2. جناب پناهیان: معنی "مستهجن" را اگر نمی دانی این است: "هیجان آور".
اما تعبیر سخن شما: مردم باید آن قدر در زندگی بدبخت گونه زندگی کنند و همیشه در حسرت لحظه ای خوشی و آرامش باشند. شاید این همان چیزی است که صدا و سیمای میلی شما همیشه نشان می دهد.
مثلا اگراز زندگي حضرت سليمان فيلم بسازند، ان فيلم مستهجن خواهد بود؟
هرکس نمیخواد رنج و بدبختی و استرس و افسردگی و بیچارگی بکشه جمع کنه از ایران بره !!!!! بره همونجایی که مردم رفاه و آرامش و امنیت و ثبات دارن !!!!
به نام یک ایرانی
از طریق سایت تابناک
به مسوولین و صاحب منصبان و مقامات صاحب نظر و صاحب اثر در حکومت اسلامی - شیعی هشدار می دهم
اگر اندیشه ای (برای پیشگیری از اینهمه یاوه و سخنان لغو و مضحک و پرت پلا که مسوولان ریز و درشت ایراد می کنند )نشود
احترام و حرمت و شکوه و شوکت و فر و بزرگی این کشور بیش از این لگدمال شده و کوشش های تجزیه طلبانه از این سهماگین تر خواهد شد
جناب سردار اگه باهتشون دوست بودیم خیلی زودتر از اینا 12 مایل نزدیکی که هیچی تو خود کاخ سفید بودید.
بعضی از مدیران ما سابقه 30 ساله دارند. چون در دولت قبل کار می کردند، پس باید حتما عوض شوند؟ مگر مامور ساواک بوده اند؟ الان مدیرانی که شما منصوب می کنید خیلی خوبند؟ چرا هنوز دو سال نشده نصف کابینه دولت را خود مجلس و دولت انقلابی کنار گذاشته اند؟ قطار انقلاب را دیگر خیلی خالی کردید!
جل الخالق ، این روزهاچه خبرهای مهمی از مجلس میاد ، آقای روح اله حضرت پور نطق ایراد میکنن ، آقای عارف مطلب میذارن تو اینستاگرام ( البته برای خودشون مجازه) ، آقای میرسلیم این وزنه وزین مجلس قصد کاندیداتوری برای مجلس آینده ندارن البته خدا را چه دیدین شاید تا دور بعدی قوانین عوض بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
شاسی بلند فراموش نشه
در ترکیه هر کسی رای نده 300 لیر جریمه میشه یعنی 750هزارتومن اگه این این جریمه تو ایران باشه مشارکت 200 درصد میشه.. ضمنا سال 88 مشارکت در ایران 85درصد بود که به لطف شایعه تقلب 11میلیونی که خود خاتمی هم آنرا غیر ممکن اعلام کرد این مشارکت حداکثری را به کام ملت تلخ کردند.
آقای وزیر کشور لطفا بداد مخابرات برسید اینجا مدیر عاملی ناکارامد دارد منسوب بخش خصوصی " پدر کارمند و بازنشسته را در آورده بازرس بفرستید تحقیق کند بیست درصد مخابرات دولتی است اینها ریشه سازمانی که دارد به حدود 5 میلیون نفر خدمات رسانی می کند را دارند خشک میکنند
بنده خدا مهاجرانی، از هر فرصتی برای نازجلوه دادن خودش استفاده می کنه.
رییسی: کتاب باید ارزان و در دسترس همگان قرار گیرد!
منظور ایشان از این باید ها چیه واقعا؟
کسی خبر داره ایشان کدام منطقه و کدام شهر زندگی می کنند؟ اصلا ساکن مملکت خودمان هستند یا نه؟
به اظهار کیهان با وجود تحریم ها غول نفتی اروپا مشتری برق ما شده
خوب اگر ما مرد این میدان هستیم تحریم شان کنیم و نفروشیم
به دلیل تحریم خودشان و تا تحریم ها را بر نداشته اند چیزی به آنها نفروشیم
البته اگر قضیه برعکس نیست!
آقای پناهیان

امان از تحریم دارو که هر چه کرد او کرد
در ارتباط با فرمایش جناب پناهیان
من فکر میکنم که صد درصد حق با ایشان است
اصولا :
کلیه افرادی که بدون طی مدارج لازمی که امکان طی ان مدارج ، حتی با زحمت بسیار فراوان هم ، برای عموم مردم وجود ندارد ، همچنان از ،پله های ترقی ، یکی بعداز دیگری ،به راحتی بالا میروندو گاها از واک وی و اسانسورهای رانتی هم برای طی طریق استفاده میکنند و دفعتا هم ، به مقامات بالا و یا به ثروتهای باد اورده و احتمالا رانتی و یا به هردو امتیازهم ،به راحتی دست پیدامیکنند
مسلما:
مجبورند که بقیه عمر عزیز خودرا در رنج وحشتناک امکان از دست دادن این عزت ها و این مکنتهای باد آورده و احتمالا ، ناحق ،با رنج فراوان سپری نمایند
اره میرسلیم جان....بالاخره تو ۷۵ سالگی یه کم وقت برا پسرت بزار جاسوس نشه....یه کممم وقت بزار برا شرکت های خودروسازی که هئیت مدیره شون هستی
آنجا چیزی به نام مطلق وجود ندارد
بعد از دوسال که از عمر این دولت ناتوان می گذرد وزیر کشور می گوید هنوز در مدیریت میانی مدیرانی از دولت قبل باقیمانده اند که باید تغییر کنند .
خوب معلوم است که آقای وزیر درجهت بهبود اوضاع تصمیم به اینکار ندارد هدف دخالت در انتخابات پیش رو بدون حضور مدیران قبلی است .
برجام هم تبدیل شده به چاهی که اگر برای مردم آب نداشته باشه، برای خیلی از آقایان نون داره. حالا این وسط اگه مردم از تشنگی تلف شدن هم خیلی مهم نیست...
اگر کشتی تفریحی دور رنیا میگشت نشانه رفاه ملت بود وقتی ناوجنگی دور دنیا می گرده یعنی ما آماده جنگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
غیرازجنگ هنر دیگری مگه داریم
توئیت عبدالناصر همتی": وزارت امور خارجه: «مشارکت بالای مردم ترکیه، نشانه پیروزی مردم سالاری در این کشور مسلمان همسایه است.» اگر مشارکت پایین بود نشانه چی می‌شد؟

توی اغلب کشورهای اروپایی مشارکت زیر پنجاه درصد هست شما بفرمایید این مشارکت کم نشانه چی هست؟ همون میشه جواب سوالت
خبری از رادان نیست ؟؟؟؟ نمیاد یه کم تهدید کنه و مردم رو بترسونه
آقای پناهیان فیلم زندگی ما که از صدقه سری مسئولین مستهجن نیست ،فیلم زندگی شما چطور
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر