بازدید 3779
۳

کیم خطاب به پوتین: روسیه پیروز میدان نبرد است

رئیس کره شمالی در پیام تبریکی به رئیس جمهور روسیه وعده غلبه مسکو بر دشمنان را داد و گفت که روسیه در حال نبرد با امپریالیسم است.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 10 May 2023


به گزارش تابناک، رئیس کره شمالی در پیام تبریکی به رئیس جمهور روسیه به مناسبت «روز پیروزی» وعده برتری روسیه بر دشمنان را داد.

به گزارش خبرگزاری «یونایتدپرس» به نقل از «خبرگزاری دولتی کره شمالی» «کیم جونگ اون» رئیس کره شمالی در پیام تبریکی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهو روسیه گفت که روسیه بر «نیروهای متخاصم» پیروز خواهد شد.

کیم در این نامه ابراز امیدواری کرد که مردم مستحکم روسیه همه چالش‌ها و تهدیدهای دشمن را از بین خواهند برد. کیم افزود که روسیه مبارزه‌ای مقدس را برای تحقق عدالت بین المللی و دفاع از صلح جهانی برابر اقدامات خودسرانه و خودسرانه امپریالیست انجام داده است.

کره شمالی در بحبوحه نبرد روسیه با اوکراین روابط خود را با این کشور تقویت کرده است. چندی قبل، «سین هونگ‌چول» سفیر کره شمالی در مسکو گفت که پیونگ‌یانگ خواستار تقویت همکاری‌ها با روسیه برای مقابله با اقدامات ثبات‌زدای آمریکا در شرق آسیا است.

سفیر کره شمالی  با بیان اینکه صلح در شبه‌جزیره کره حاصل نمی‌شود مگر تا زمان خروج نظامیان آمریکا از منطقه، تاکید کرد که واشنگتن مسئول بی‌ثباتی و تنش در شرق آسیا است.

وی در این‌باره توضیح داد:‌ «رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی، تمرین آماده‌شدن برای جنگ با کره شمالی است و اثبات می‌کند که آمریکا مسئول بی‌ثباتی اوضاع است. ما می‌خواهیم همکاری‌ها بین کره شمالی و روسیه را افزایش دهیم تا با این تهدید مشترک آمریکا مقابله کنیم.» 

رسانه‌های کره شمالی به تازگی گزارش کردند که ایالات متحده و کره جنوبی جنگ اتمی علیه پیونگ یانگ را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

 خبرگزاری دولتی کره شمالی که معمولا نقطه نظرات دولت این کشور را پوشش می‌دهد در تفسیری با انتقاد از سفر «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی به ایالات متحده نوشت، پیشنهاد افزایش عملی بازدارندگی گسترده توطئه علیه کره شمالی است.

این منبع خبری نوشت، واشنگتن و سئول برای استقرار زیردریایی‌های اتمی آمریکا در کره جنوبی توافق کرده‌اند.  این بخشی از توافق جدید میان آمریکا و کره جنوبی است که طبق آن، واشنگتن متعهد شده از سئول در برابر هر گونه تهدید اتمی از جانب همسایه شمالی آن کشور حمایت کند، مشروط بر آنکه سئول رأساً اقدام به توسعه سلاح‌های هسته‌ای نکند. 

در ادامه این تفسیر آمده است: «این کاملا مشابه توطئه جنگ اتمی خطرناک با ادعای تامین امنیت است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. روسیه خودش توی باتلاق اوکراین گیر کرده بعد اون مصیبت برایش تبریک می فرستد.
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.
در یکی از حساس ترین بزنگاه های تاریخ پوتین روسبه را درگیر یک جنگ بیهوده کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی