بازدید 2450
۱

اقدامات جدی اوکراین برای برگزاری دادگاه علیه روسیه

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از اقدامات جدی که هفته آینده برای برگزاری دادگاهی در رابطه با تجاوزهای روسیه به این کشور انجام می‌شود، خبر داد و مدعی اتخاذ تصمیم‌های تحریمی جدید علیه مسکو شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴ 30 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پراودا، زلنسکی شنبه شب در سخنرانی ویدئویی خود گفت: هفته آینده از نقطه نظر مبارزه ما برای عدالت برای اوکراینی‌ها و مجازات دولت روسیه و همه جنایتکاران جنگی آن بسیار مهم خواهد بود.

وی افزود: ما در حال آماده‌سازی چندین اقدام مهم و اساسی برای تحکیم بیشتر شرکای خود و تشویق آنها برای برگزاری دادگاه جنایات جنگی علیه روسیه و شکست حاکمان مسکو هستیم.

زلنسکی تاکید کرد: اگرچه در حال حاضر روسیه ضعیف شده است اما این برای اوکراین و جهان کافی نیست بلکه مسکو باید پاسخگوی همه اقداماتی که تا به حال انجام داده است، باشد.

رئیس جمهور اوکراین مدعی شد: ما همچنین در حال آماده کردن بسته‌های جدید تحریمی علیه افراد و شرکت‌هایی هستیم که در صنایع نظامی ماشین جنگی روسیه فعالیت می‌کنند یا نهادهای خارجی که تدارکات آنها به روسیه کمک می‌کند تا تجاوز خود را ادامه دهد و تصمیمات ما در این خصوص به زودی علنی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی که در تهیه و تدارک حملات موشکی روسیه علیه اوکراین نقش دارد، در جنایت سهیم است. همه کسانی که موشک‌ها را هدف می‌گیرند و پرتاب می‌کنند، هواپیماها و کشتی‌ها را برای انجام ماموریت‌های جنگی تعمیر و نگهداری می‌کنند و یا اشخاصی که دستور این حملات را صادر می‌کنند؛ همگی تروریست و قاتل هستند و باید مجازات شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اين آقای زلنسکی واقعا با این توهمات داره کشورش را نابود می کنه!
اولین قدمی که می تونه برداره اینه که از توهماتش خارج بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست