بازدید 5888

واکنش کرملین به شایعات درباره سلامتی اردوغان

سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 27 April 2023

 

به گزارش تابناک، مهر به نقل از روسیا الیوم نوشت: کرملین به اخبار منتشر شده درباره وضعیت سلامتی رئیس جمهور ترکیه واکنش نشان داد و اعلام کرد که از جزئیات اطلاعات ادعایی مرتبط با سلامتی «رجب طیب اردوغان» بی‌خبر است.

«دمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره وضعیت سلامت رئیس جمهور ترکیه افزود: ما از مشکلات مربوط به سلامت رئیس‌جمهور ترکیه اطلاعی نداریم. ما در حال آماده کردن مقدمات برای برقراری گفتگوی تلفنی امروز پنج‌شنبه بین رؤسای‌جمهور دو کشور هستیم.

بر اساس این گزارش، قرار است که رؤسای جمهور ترکیه و روسیه به مناسبت تحویل سوخت هسته‌ای ساخت روسیه به اولین واحد نیروگاه «آکویو» در ترکیه در یک ویدئو کنفرانس شرکت کنند.

این خبر در حالی است که پیش از این، مرکز ضد اطلاعات نادرست که تحت نظارت ریاست جمهوری ترکیه ایجاد شده است، اعلام کرد ادعایی که در شبکه‌های اجتماعی درباره حمله قلبی اردوغان و انتقال او به بیمارستان منتشر شده است، صحت ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار