بازدید 5980

برندهای موبایل در سال ٢٠٢٣ از زبان مایکروتل

در این مطلب همراه ما باشید تا با برندهای محبوب گوشی موبایل در سال 2023 در ایران و جهان آشنا شویم.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 01 April 2023

برندهای موبایل در سال ٢٠٢٣ از زبان مایکروتل

وقتی نوبت خرید یک گوشی جدید می‌شود، منطقی است که همه ما در تمام سایت‌های نقد و بررسی گوشی می‌گردیم و تحلیل‌های مختلف را می‌خوانیم تا بهترین و مناسب‌ترین موبایل را انتخاب کنیم، البته ما در قسمت مقالات سایت مایکروتل هم به طور کامل گوشی‌های سامسونگ را نقد و بررسی می‌کنیم. سخت‌گیری در انتخاب گوشی نکته‌ای مثبت است! گوشی‌های هوشمند نقش پررنگی در زندگی روزمره ما دارند و بدون وجود آن‌ها، کارهای روزانه ما عملاً مختل خواهد شد؛ به همین دلیل انتخاب بهترین گوشی موبایل اهمیت دارد. شرکت‌های تولیدکننده گوشی همراه مانند سامسونگ، اپل، شیائومی و دیگر برندها به سرعت با پیشرفت‌های روز فناوری، پیش می‌روند تا نیازهای کاربران را برطرف کنند. استقبال کاربران از برندها نشان‌دهنده میزان محبوبیت آن‌ها است. 

1- سامسونگ

گوشی سامسونگ، یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در صنعت موبایل است که به‌سرعت به یکی از موفق‌ترین برندهای موبایل در جهان تبدیل شده است. این شرکت کره‌ای به دلیل خدمات مناسب و محصولات بادوام، به‌عنوان یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندها در جهان شناخته می‌شود.

تلفن های همراه این شرکت از کاربرپسندترین گوشی‌های موجود در بازار هستند که از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارها استفاده می‌کنند و امکانات کافی برای کاربر، قیمت‌های مناسب و بسیاری از مزایای دیگر را دارند. قابلیت‌ها و امکاناتی که این شرکت در دسترس قرار داده است، به جایگاه آن به عنوان برند محبوب گوشی‌های هوشمند در جهان و قرار گرفتن آن در رتبه اول کمک کرده است. محصولات این شرکت اکنون پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان هستند.

سامسونگ گلکسیS22 اولترا گلکسی S10 پلاس، گلکسی S10 و گلکسی S10ای از محبوب‌ترین مدل‌های سامسونگ در جهان هستند. از دیگر مدل های محبوب سامسونگ می توان به گلکسی نوت 9، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی اس 9، گلکسی فولد، گلکسی A9 و گلکسی A8 پلاس اشاره کرد.

برندهای موبایل در سال ٢٠٢٣ از زبان مایکروتل

آمار منتشر شده توسط انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی

سامسونگ در نظر دارد تا در سال 2023 فروش خود را به 260 میلیون گوشی و سهم بازار خود را به 21 درصد برساند.

سامسونگ در بازار ایران نیز پیشتاز است و طبق آمارهایی که از میزان وارادت گوشی در بازار ایران در سال 1401 اعلام شده، این برند 49 درصد از سهم واردات را به خود اختصاص داده است. گوشی گلکسی  A13سامسونگ با رقمی معادل 1,680,000 تعداد، بیشترین میزان فروش را در بین ایرانیان داشته است.

شرکت مایکروتل (ایماهمراه) که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه ایران است، به صورت تخصصی روی واردات گوشی سامسونگ و فروش آن تمرکز دارد و خدمات پس از فروش این برند را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این برند پرطرفدار و پرفروش را با گارانتی مایکروتل گوشی سامسونگ با آسودگی‌خاطر تهیه کنید.

2- اپل

برندهای موبایل در سال ٢٠٢٣ از زبان مایکروتل

اپل پس از سامسونگ محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی تلفن همراه در جهان است. این شرکت چندملیتی روی ساخت و تولید دستگاه‌های مصرفی، نرم افزارهای کامپیوتری و خدمات اینترنتی تمرکز دارد. از آن‌جایی که اپل اقلامی را به فروش می‌رساند که در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند، سهم بازار قابل توجهی دارد و حضور محصولات آن در سراسر جهان گسترده است.

آیفون pro max13 اپل، آیفون 12 پرو، آیفون XS مکس، آیفون XR، آیفون 8، آیفون SE پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت هستند.

با توجه به فروش سالانه بیش از 217 میلیون گوشی و درآمد سالانه بیش از 53.8 میلیارد دلار، اپل دومین برند پرفروش در سراسر جهان است. این شرکت در نظر دارد تا فروش خود را در سال 2023 به 224 میلیون برساند.

اپل در ایران نیز با وجود تمامی موانعی که برای خرید آن وجود دارد، برندی پرطرفدار و پرفروش است. نکته‌ جالب‌ در مورد آمار فروش گوشی اپل در بازار ایران این است که فروش آیفون ‍۱۳ پرو مکس، پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند اپل، در سال 1401 به تعداد 491,400 دستگاه فعال‌شده بوده است که این گوشی در جایگاه هشتم گوشی‌های پرفروش بازار ایران قرار دارد.

3- هواوی

هواوی یک شرکت چندملیتی چینی است که تجهیزات تلفن همراه را برای برند خود و سایر شرکت‌های الکترونیکی در سراسر جهان تولید می‌کند. هوآوی همچنین محصولات خود را مستقیماً به مصرف‌کنندگان می‌فروشد و به همین دلیل قیمت گوشی‌های این برند مناسب‌تر است.

بیش از 80 درصد از 50 تجارت برتر مخابراتی با هواوی همکاری می‌کنند. این شرکت چندین گوشی هوشمند محبوب مانند Huawei P30 Pro، Huawei Mate 20 Pro و Huawei P30 را تاکنون عرضه کرده است.

این برند با فروش سالانه 107.13 میلیارد دلار و درآمد سالانه 8397.01 میلیون دلار در رتبه سوم لیست محبوب‌ترین گوشی‌های جهان قرار دارد.

در سال 2021 و در پی تحریم‌های آمریکا فروش هواوی بیش از 70 درصد کاهش یافت. با این حال، این برند امروز با قدرت به بازار جهانی بازگشته و انتظار دارد که در سال 2023، حدود 30 تا 35 میلیون گوشی موبایل خود را در جهان به فروش برساند.

هواوی در بازار ایران نیز توانسته در بین کاربران محبوبیت کسب کند. قیمت مناسب، کیفیت خوب و کاربردی بودن از جمله مواردی است که کاربران ایرانی را به استفاده از این برند چینی سوق داده است.

4- شیائومی

اگرچه در بازار ایران گوشی‌های شیائومی نسبت به گوشی‌های هواوی محبوبیت بیشتری دارند، اما گوشی‌های برند چینی Xiaomi در جهان فروش کمتری نسبت به هواوی دارند.

شیائومی یک شرکت بین‌المللی چینی است که در آوریل 2010 تأسیس شد. پس از چند سال حضور در بازار، توانست به یک رقیب جدی برای شرکت‌های بزرگ تلفن همراه تبدیل شود.

گوشی‌های Mi 10 Ultra، Redmi Note 9 Pro، Redmi Note 9، Redmi 9، Redmi Note 8، Poco F2 Pro و Redmi Note 8 pro برخی از موفق‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت هستند.

این شرکت در بازارهای هند، چین، برزیل، سنگاپور، ترکیه، ایران و کشور آسیایی با گوشی‌های انحصاری سری Mi و Redmi حضور دارد. تعداد محموله های گوشی های هوشمند شیائومی در سال 2017 حدود 90 میلیون بوده است. شیائومی در بسیاری از کشورها به نام اپل چینی شناخته می‌شود.

فروش سالانه این شرکت 119 میلیون و درآمد سالانه آن 25.4 میلیارد دلار است که آن را در رتبه چهارم لیست محبوب‌ترین برندهای موبایل دنیا قرار می‌دهد.

طبق آمارهای ارائه شده، در سال 1400، شیائومی با پنج میلیون و ۲۱۰ هزار گوشی فروخته شده و ۲۸ درصد سهم بازار، پس از سامسونگ بیشترین میزان فروش را در بازار ایران داشته است. در همین سال، گوشی شیائومی Poco X3 Pro با یک میلیون و ۱۳ هزار گوشی فروخته شده، محبوب‌ترین گوشی این برند بوده است. در سال 1401 نیز گوشی مدل Redmi Note 11 شیائومی، پس از سامسونگ Galaxy A13 و گلکسی A12، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار ایران بوده است.

و نکته پایانی این که مقاله‌ای که خواندید توسط تیم محتوای مایکروتل گردآوری شده است و ما توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید گوشی دارید، با توجه به این که گوشی به یک ابزار ضروری و مهم در کارهای روزانه ما تبدیل شده، حتماً موبایلی را انتخاب کنید که گارانتی معتبر دارد و بر اساس کاربرپسند بودن، کیفیت مناسب و عمر بالا ساخته شده است.

تیم فروش ما با شعار (مایکروتل، همراه خوب) می‌تواند راهنمای شما در خرید مناسب‌ترین دستگاه همراه باشد.

تلفن‌ تماس: 2323-021

آدرس سایت رسمی ما:

www.microtel.ir

آدرس شعب ما:

تهران، خیابان اندرزگو، نبش خیابان علوی
تهران، خیابان حافظ بازار موبایل ایران، طبقه همکف، واحد 228
تهران، خیابان حافظ بازار موبایل ایران، طبقه دوم، واحد 420
تهران، یافت آباد، بازار موبایل ایران2، طبقه همکف، واحد 204
تهران، خیابان جردن، آرش غربی، پلاک 37
یزد، خیابان کاشانی، روبروی مجتمع شهاب

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس