بازدید 4945
حمله سکوها به همراه اول و مدیرعامل

عیدی استقلال به هواداران در شب کابوس حذف از آسیا

ذوب آهن اصفهان و سرمربی پرسپولیسی اش باوجود نمایش خوب مقابل استقلال، مثل چندسال اخیر مغلوب آبی‌ها شد. شبی که سکوهای آزادی همراه اول اسپانسر تیم را به باد فحش و ناسزا گرفت!
کد خبر: ۱۱۶۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 31 March 2023

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در شبی که مهلت پرداخت بدهی های خارجی‌اش به اتمام می‌رسد، با شکست ذوب‌آهن به تصاحب مجدد صدر جدول این رقابت‌ها امیدوار ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب‌آهن اصفهان بود و با نتیجه قاطع دو بر صفر پیروز شد.

هواداران استقلال که از حذف قریب‌الوقوع تیم محبوب خودشان از لیگ قهرمانان آسیا شاکی بودند، شعارهای تندی علیه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال سر دادند.

عیدی استقلال به هواداران در شب کابوس حذف از آسیا

مهدی قایدی در دقیقه ۲۰ و کوین یامگا در دقیقه ۶۳ ، زننده گل‌های آبی‌پوشان بودند و پنجمین برد متوالی استقلال مقابل ذوب‌آهن را ظرف دو فصل اخیر (چهار بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی) رقم زدند. شاگردان ساپینتو هشتمین پیروزی خود ظرف 9 بازی اخیر را به دست آوردند و با 49 امتیاز، در رده دوم باقی ماند تا پرسپولیس فرصت صعود به این رتبه را از دست بدهد. گاندوها نیز با وجود این باخت، در جایگاه دهم جدول ماندنی شدند.

 

استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل داسیلوا، روزبه چشمی (77 - پیمان بابایی)، عارف غلامی، جعفر سلمانی (88 - ابوالفضل جلالی)، مهدی مهدی‌پور (67 - زبیر نیک‌نفس)، کوین یامگا، محمد محبی (77 - محمدحسین زواری)، مهدی قایدی، امیر ارسلان مطهری (67 - سجاد شهباززاده) و آرش رضاوند.

ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی (60 - بهمن سالاری)، نادر محمدی، صادق صادقی (60 - سیدپویا مختاری)، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی (84 - مهران درخشان‌مهر)، سامان نریمان جهان (76 - سجاد آشوری)، محمدحسین اسلامی (84 - مهدی گودرزی) و عرفان معصومی.

داور: سید رضا مهدوی

 

لحظات حساس بازی

دقیقه یک: پاس در عمق مهدی قایدی به جعفر سلمانی رسید. این بازیکن که بین پاس دادن یا ضربه مستقیم مردد بود، ضربه آرامی به توپ زد که توسط نادر محمدی دفع شد.

دقیقه 5: پاس در عمق رضاوند برای محبی، مهاجم ملی‌پوش استقلال را با فرعباسی تک به تک کرد که مدافعان ذوب‌آهن به توپ رسیده و آن را از دروازه خود دور کردند.

دقیقه 6: پرتاب بلند نادر محمدی در میان غافلگیری مدافعان استقلال، به محمدحسین اسلامی رسید و او پس از اینکه از سیدحسین حسینی عبور کرد، موقعیت را از دست داد. در ادامه پاس اشتباه مهدی مهدی‌پور نصیب سامان نریمان جهان شد که ضربه این بازیکن هم راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

دقیقه 20: مهدی قایدی پس از دریافت پاس از محبی، با سنگربان ذوب‌آهن تک به تک شد و توپ را به گوشه دروازه گاندوها دوخت.

دقیقه 53: پویا مختاری خطای شدیدی روی آرش رضاوند مرتکب شد و کارت زرد گرفت.

دقیقه 54: این بار مهدی مهدی‌پور بود که به‌خاطر خطای شدید روی بازیکن تیم رقیب یعنی پورعلی، با کارت زرد سیدرضا مهدوی روبه‌رو شد.

دقیقه 57: پرتاب بلند نادر محمدی، روی سر محمد قریشی فرود آمد که ضربه خطرناک کاپیتان گاندوها از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 62: پاس در عمق قایدی، در شرایط تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن به محبی رسید که اکوان روی او مرتکب پنالتی شد.

دقیقه 63: کوین یامگا با فریب فرعباسی، گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 66: روزبه چشمی با خطا روی سامان نریمان جهان، اخطاری بعدی استقلال لقب گرفت.

دقیقه 70: شوت خطرناک آرش رضاوند با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه ذوب‌آهن عبور کرد.

دقیقه 71: ذوب‌آهن فرصت داشت اختلاف خود با استقلال را روی ضدحمله‌ای خطرناک کاهش بدهد. در شرایطی که حسین حسینی از دروازه خود خارج شده بود، بهمن سالاری قصد داشت توپ را به دروازه استقلال برساند که ضربه بی‌دقت او از بالای دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه 76: جعفر سلمانی با وجود فاصله کمی که با دروازه‌بان ذوب‌آهن داشت، ضربه بدی به توپ زد و فرصت خوبی را از دست داد.

دقیقه 87: ضربه آرام سلمانی در دستان فرعباسی آرام گرفت.

دقیقه 89: پاس رو به جلوی محبی در موقعیتی ایده‌آل به ابوالفضل جلالی رسید که ضربه این بازیکن راهی به دروازه ذوب‌آهن نیافت.

دقیقه 1+90: مهدی قایدی پس از دریافت توپ از کوین یامگا، در موقعیتی دو به دو با مدافع و دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفت و تلاش کرد توپ را به شهباززاده برساند که نادر محمدی با تکل به‌موقع خود، مانع از رسیدن توپ به مهاجم استقلال شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر