بازدید 5799
۱

رسوایی برای قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲

پای گونسالو مونتیل به اتهام تجاوز جنسی به زنی در روز تولدش در ژانویه ۲۰۱۹ به دادگاه باز شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 31 March 2023

به گزارش تابناک، خبرورزشی نوشت: رسوایی بزرگی در آرژانتین به وجود آمده است. روز پنجشنبه شکایتی در سیستم قضایی آرژانتین علیه فوتبالیست گونسالو مونتیل ثبت شده و گلزن نهایی ضربات پنالتی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ متهم به آزار جنسی شد.

به گفته راکل هرمیدا، وکیل قربانی، در مصاحبه با رادیو ۱۰، این اقدام در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ در جشن تولد مونتیل در خانه خودش توسط گروهی از افراد رخ داد. به گفته وکیل، زمانی که قربانی برای تایید شکایت به دادگاه مراجعه کرده از سوی اطرافیان مونتیل از جمله مادرش تهدید شده است.

به گفته هرمیدا، قربانی رابطه کوتاه‌مدتی با مونتیل داشت و بازیکن او را برای ملاقات با خانواده‌اش دعوت کرده و اصرار کرده که در مهمانی در لاماتانزا شرکت کند. قربانی مدل است و اصلاً الکل نمی‌نوشد، اما پس از امتحان دو شات الکل بیهوش شد. این زن سپس از خانه بیرون برده شد و خودش نمی‌داند چند نفر در این آزار جنسی شرکت داشتند، همچنین هنوز نمی‌داند چطور به خانه خودش رسید.

این بازیکن ۲۶ ساله بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ برای باشگاه ریورپلاته آرژانتین بازی کرد و در آن سالها یک کوپا لیبرتادورس و همچنین چندین جام داخلی را به دست آورد. او در هر سه عنوان قهرمانی آلبی‌سلسته بازی کرد: کوپا آمریکا ۲۰۲۱، فینالیسیما ۲۰۲۲ و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، که در آن‌ پنالتی تعیین‌کننده مقابل فرانسه را به ثمر رساند و با آرژانتین قهرمان جهان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا اینروزها مد شده که این قبیل زنها برای اخاذی و با شگردهای مختلف از افراد سرشناس تیغ زنی میکنند !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان