بازدید 2597

ارائه خدمات امدادی به ۳.۵ میلیون مسافر در ایام عید

جمعیت هلال‌احمر با صدور اطلاعیه شماره ۷، توصیه‌هایی در موج بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 30 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ هفتمین اطلاعیه ستاد خدمات نوروزی جمعیت به شرح زیر است:

آخرین وضعیت امداد و نجات مسافران نوروزی به اطلاع مردم عزیز ایران به شرح ذیل می‌رسد:

۱. بدلیل افزایش سفرهای نوروزی درسال جاری تاکنون بیش از ۳ هزار عملیات امداد و نجات جان مسافران نوروزی صورت گرفته است که ۴۷ درصد از این عملیات شامل تصادفات جاده‌ای و سایر موارد شامل سوانح جوی در جاده‌ها – کوهستانی – ساحلی و… بوده است.

۲. تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر درمان سرپایی و بدلیل شرایط بجرانی مسافران دربرخی از جاده‌ها حدود سه هزار نفر نیز اسکان اضطراری در محل‌های امن صورت گرفته است.

۳. درنوروز ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر از خدمات ایمنی وسلامت – اکیپ‌های سیار کمک‌های اولیه و… امدادگران و داوطلبان هلال احمر در سراسر کشور استفاده کرده‌اند.

۴. مراجعه حدود ۵۰ هزار نفر از مسافران نوروزی به مراکز درمانی هلال احمر و استفاده از خدمات پزشکی از دیگر خدمات هلال احمر در این ایام بوده است.

۵. با توجه به نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران هموطنان عزیز هشدار جدی پلیس راهور – توصیه‌های ایمنی امدادگران هلال احمر وتوجه به وضعیت اب و هوا و اخرین وضعیت جاده‌ها – رعایت توصیه‌های ایمنی برای اطمینان از وضعیت خودرو و داشتن لوازم اضطراری برای عبور از جاده‌های کوهستانی را برای حفظ سلامت خود وسایر سرنشینان خودور جدی بگیرند.

۶۹ هزار تن از امداگران و داوطلبان هلال احمر در دو هزار پایگاه در اقصی نقاط کشور بصورت ۲۴ساعته اماده امدادرسانی به مسافران نوروزی می‌باشند و هموطنان عزیز در صورت نیاز به هرگونه کمک به این پایگاه‌ها می‌توانندمراجعه کنند.

در هرجای ایران که هستید امدادگران هلال احمردرصورت نیاز به امداد ونجات در حوادث درکوتاه‌ترین زمان ممکن درکنار شما خواهند بود.

شماره تلفن امداد ونجات هلال احمر ۱۱۲ و اماده امداد و نجات افراد حادثه دیده می‌باشد - تماس بگیرید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر