۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا چهارشنبه ۹ فروردین

بورس فردا چهارشنبه ۹ فروردین ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید
کد خبر: ۱۱۶۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 28 March 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  بورس فردا چهارشنبه ۹ فروردین در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. این اخبار، مهمترین اخبار منتشر شده تا ساعت ۱۵ بود.

۱- رئیس جمهوری چین در یک تماس تلفنی با ولیعهد سعودی از گفتگو‌های جاری میان ایران و عربستان در پی حصول توافق عادی‌سازی روابط میان دو کشور حمایت کرد.
۲- سخنگوی وزارت صمت گفت: سامانه یکپارچه خودرو از روز ۱۶ لغایت ۱۸ فروردین برای افرادی که حساب وکالتی دارند، اما اسامی آنان از سوی بانک‌ها اعلام نشده، مجدد باز می‌شود.
۳- افزایش سرمایه شپنا ثبت شد 
۴- شرکت تامین سرمایه کیمیا با نماد تکیمیا موفق به اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس اوراق بهادار شد.
۵- سفیر ایران در روسیه: مسکو فردا میزبان «امیرعبداللهیان» وزیر خارجه محترم کشورمان است.
۶- با توجه به وجود ابهام در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی وسرمد حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ تعلیق می‌گردد.
۷- احتمال تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان در ماه‌های ابتدایی سال جاری
۸- یورواستات اعلام کرد صادرات اتحادیه اروپا به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی ۷ درصد رشد کرد و مبادلات دو طرف در این ماه از ۴۰۰ میلیون یورو گذشت.
۹- دریافت مجوز افزایش ۸ تا ۲۵ درصد نرخ فروش محصولات غمینو  (بیسکویت - پفک)
۱۰- صندوق پالایشی یکم با رشد ۱۳۱ درصدی در صدر پربازده‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی در سال ۱۴۰۱ قرار گرفت و رشد بیش از ۸۸ درصدی نسبت به شاخص کل بورس (بازدهی شاخص کل بورس در سال ۱۴۰۱ معادل ۴۳ درصد) را ثبت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل