بازدید 12613
۱

دستیار اخراجی قلعه‌نویی به تیم ملی برگشت و برنگشت!

اخراج رحمان رضایی از تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی، تا حدی واقعی و جدی است که آندرانیک تیموریان بلافاصله بجای او به عنوان کمک مربی تیم ملی معرفی شد و در بازی با روسیه هم جزو کادرفنی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 28 March 2023

دستیار جداشده قلعه‌نویی امروز برای چند ساعتی در رسانه‌ها، قبل از بازی با کنیا به تیم ملی برگشت اما این خبر عجیب فیک بود!

به گزارش تابناک ورزشی؛ رحمان رضایی که گفته شده بود بخاطر گرایشات سیاسی و حمایت از معترضان در ناآرامی‌ها، از کادرفنی تیم ملی جدا شده است و معاون وزیر ورزش هم علنا درپی حذف او از نیمکت تیم ملی بود، طی خبری اعلام شد که از دیروز بار دیگر در اردوی تیم حاضر شده است!

اخراج رحمان رضایی از تیم ملی و جمع دستیاران قلعه‌نویی، تا حدی واقعی و جدی بود که آندرانیک تیموریان بلافاصله بجای او به عنوان کمک مربی تیم ملی معرفی شد و در بازی با روسیه هم جزو کادرفنی قرار گرفت.

یامین پور معاون وزیر ورزش، از مواضع شدید خود علیه رحمان رضایی کوتاه نیامده است و مهدی تاج و مدیران فدراسیون فوتبال هم نتوانسته‌اند از سوی نهادهای مربوطه امنیتی ، مجوز لازم برای حضور مجدد این بازیکن سابق تیم ملی روی نیمکت را دریافت کنند.

اما این شایعه از کجا آمد؟ شب گذشته صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس در اشتباهی عجیب در شرایطی که قصد داشت عکس ۴ ملی‌پوش این تیم در تمرینات تیم ملی پیش از دیدار با کنیا را منتشر کند، برای میلاد سرلک از عکسی استفاده کرد که پشت آن رحمان رضایی قرار گرفته بود.

ظاهرا این عکس مربوط به اولین روز تمرین تیم ملی تحت هدایت قلعه‌نویی بود و در واقع خبری از بازگشت رضایی به تیم ملی نبوده است.

دستیار اخراجی قلعه‌نویی به تیم ملی برگشت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
درود بر رحمان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها