بازدید 5388

کاهش ۸۰ درصدی تلفات جاده‌ای

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: کاهش ۸۰ درصدی تلفات جاده‌ای به همت پلیس به ویژه پلیس راهور محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 27 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار رضا بنی اسدی‌فر در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس استان یزد اظهار داشت: کلانتری ها ویترین فراجا هستند و در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس، نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی افزود: در این ایام نیز کلانتری‌ها ارتباط بسیار زیادی با مردم دارند که باید تلاش کنند رضایتمندی بیش از پیش مردم کسب شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: شغل پلیس یک توفیق الهی است؛ چرا که ماموران پلیس در جلب رضایتمندی مردم تلاش می کنند و مردم را از خانواده خود می دانند.

بنی اسدی‌فر تصریح کرد: کاهش ۸۰ درصدی تلفات تصادفات جاده ای که با برنامه ریزی و تلاش ماموران پلیس استان صورت گرفته، کاری بسیار ارزشمند است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا، گشت زنی هدفمند در سطح شهرها را مهم ارزیابی کرد و افزود: پلیس مسئول حفظ امنیتی است که توسط سایر دستگاه‌های مسئول ایجاد می شود و این مهم، هم وظیفه قانونی و هم وظیفه شرعی پلیس است.

اسدی‌فر گفت: انعکاس مشکلات و مسائل موجود در جامعه به مسئولان باعث خواهد شد تا تصمیم های درستی در این زمینه گرفته شود.

وی با تاکید بر استفاده از تمامی توان و ظرفیت ها برای پیشگیری از جرائم بیان کرد: سهم خواهی پلیس از سایر دستگاه ها در حوزه امنیت از مسائل مهمی است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

بنی اسدی‌فر یادآور شد: کلانتری‌ها ویترین فراجا هستند؛ چراکه اولین برخورد مردم و مراجعان به این واحدهای انتظامی است و کلانتری ها در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس، نقش مهمی را ایفا می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
۴۰۰ نفر کشته شدن ۸۰ درصد کاهش داشته!!!!؟؟؟؟؟ یعنی سال قبل هزار نفر توی جاده کشته شدن!!!!؟؟؟
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
عنوان رو دقیق بشی میبینی استان یزد رو میگه
آفرین. عالی
خداقوت
اخه چرا خالی بندی میکنید تا دیروز ادعای این بود که نعداد کشته های جاده ای بسیارنگران کنده و‌بدتر از سالهای گذشته است ولی امروز ...؟!!!
بنظرم برگزاری کلاس ریاضیات مقدماتی برای پرسنل پلیس به ویژه پلیس راهور ضروری است.
دقیقا همین طور است. کلانتری ها ویترین فراجا هستند. دوباره دوچرخه ما دزدیده شد (یک بار مقابل باشگاه طرشت و یک بار حیاط منزل) و هیچ کاری نکردند (کلانتری انتهای خیابان زنجان شمالی) و یک بار موبایلم را از دستم قاپیدند حتی در کلانتری حاضر به ثبت هم نشدند (کلانتری 118 ستارخان). اما یک بار گذرنامه ام را در فرودگاه گم کردم و از کلانتری احضاریه آمد و آن را پس گرفتم که موقع پس گرفتن یک سرباز داخل اداره گذرنامه در ستارخان مرا به توالت کشید و رشوه برای تحویل آن گرفت.
دروغگو کم حافظه است
الان ۱۰ ساله دارن میگه سالی ۱۷ تا ۲۰ درصد کاهش داشتیم که باید الان می‌رسید به صفر ۴۸۰ تا تا الان فوتی داشتند میگند ۸۰ درصد کاهشی بوده آخه خالی بند کمتر خالی ببند حداقل همانند پارسال همین رو تکرار. میکردی ۱۷ تا ۲۰ درصد
توهین
مهم کاهش تصادفات و کاهش تلفات در زمان پیک سفر ها است نه الان که همه مستقر شده اند و ترددها کاهش یافته
بدون امار و مستندات این خبر صحت نداره.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل