بازدید 28421
سه هزار و سیصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

خاندوزی: برخی برای اجرای مولدسازی مقاومت می‌کنند / سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: حمله به پایگاه‌هایی که با درخواست دولت سوریه ایجاد شده، با پاسخ متقابل روبه‌رو خواهد شد / فرمانده یگان‌های ویژه : در ۱۴۰۲ برای مقابله با ناآرامی‌ها باید ظرفیت خود را دو برابر کنیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند عباس عبدی: این که برخی افراد از وضع پوشش زنان ناراضی باشند چیز عجیبی نیست / معاون دفتر رئیس‌جمهور: چون دولت قبل غربگرا بود، اجازه ورود ایران به سازمان شانگهای داده نمی‌شد /فاطمی امین: تورمی که مردم با آن مواجه هستند تورم مصرف کننده است / تجارت ۲ میلیارد دلاری ایران و چین در دو ماه و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ 25 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: حمله به پایگاه‌هایی که با درخواست دولت سوریه ایجاد شده با پاسخ متقابل روبه‌رو خواهد شد 
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه گفت: هرگونه بهانه‌گیری برای حمله به پایگاه‌هایی که با درخواست دولت سوریه برای مقابله با تروریسم و عوامل داعش در خاک این کشور ایجاد شده، بدون درنگ با پاسخ متقابل روبه رو خواهد شد. کیوان خسروی روز شنبه به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد و تاکید کرد: آمریکا تلاش دارد با فرافکنی و فرار از تبعاتی که اشغال غیرقانونی بخشی از خاک سوریه متوجه نیروهای نظامی این کشور می‌کند، اتهاماتی را متوجه ایران نماید که واقعیت ندارد. وی تاکید کرد: واشنگتن نمی‌تواند با ایجاد بحران‌های تصنعی و دروغ‌پردازی، مقابله‌ طبیعی و قانونی کشورهای اشغال شده با نیروهای نظامی آمریکا را به کشورهای دیگر منتسب کند. ایران برای مقابله با تروریسم وابسته و ایجاد امنیت پایدار در سوریه، هزینه‌های زیادی را متحمل شده و با هر گونه اقدامی که ثبات در این کشور را با مخاطره روبه رو کند، مخالف است و با آن مقابله می‌کند.

فرمانده یگان‌های ویژه پلیس: در سال ۱۴۰۲ برای مقابله با ناآرامی‌ها، باید ظرفیت خود را دو برابر کنیم
سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم. وی خاطرنشان کرد: در ابرفتنه اخیر که با پیروزی پشت سر گذاشتیم و نام آن عملیات را لبیک با زینب (س) نهادیم توانستیم دشمن را با همه توان و همه استعداد خود از نظر مادی، نیروی انسانی و پشتیبانی رسانه‌ای زمین گیر کنیم و دماغ آن را به خاک بمالیم.

پناهیان: برخی سخنان اخلاقی و سیاسی در جامعه ما شبیه سخنان خوارج و معاویه است
علیرضا پناهیان: انحراف‌های از دین و تحریف‌ها را باید بشناسیم. اگر ما این انحراف‌ها را بشناسیم و نامه‌های معاویه را بخوانیم و سخنرانی‌های معاویه و عمروعاص علیه امیرالمؤمنین (ع) را مطالعه کنیم و اگر حرف‌های خوارج را بخوانیم، آن‌وقت می‌توانیم در جامعه خودمان شبیه آن را پیدا کنیم، چون می‌بینیم که بعضی‌ها شبیه همان حرف‌ها را می‌گویند. بعضی وقت‌ها در حرف‌ها و سخنان دینی ما شبیه حرف‌های خوارج هست؛ یعنی ما می‌خواهیم دین را تبلیغ کنیم ولی شبیه خوارج حرف می‌زنیم! مثلاً گاهی شبیه خوارج، اخلاقی حرف می‌زنیم، شبیه خوارج، سیاسی حرف می‌زنیم، شبیه معاویه، اخلاقی حرف می‌زنیم! باید ببینیم این انحراف‌هایی که در دین پدید آمده چیست؟

پویش‌های مردمی برای مقابله با بی‌حجابی در شیراز و مشهد
صبح امروز تصاویری از مشهد مقدس در شبکه های اجتماعی منتشر شد که تعدادی از شهروندان با در دست داشتن پلاکاردهایی مردم را به رعایت حجاب دعوت می‌کردند. همچنین روز گذشته امام جمعه شیراز هم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: برای مقابله با بی حجابی سامانه‌ای با نام «مردم رسی» توسط نهادی مردمی راه اندازی شده است و مردم در آن سامانه مباحث خود را در خصوص بی حجابی و کشف حجاب متذکر می‌شوند و افرادی که آموزش نحوه تذکر و برخورد با بی حجابی را دیده اند، موارد را بررسی می‌کنند.

خاندوزی: برخی برای اجرای مولدسازی مقاومت می‌کنند
وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با مدیران و کارکنان تابعه وزارت اقتصادی و دارایی در گلستان گفت: در دستگاه‌ها مقاومتی برای از دست دادن دارایی‌های راکد خودشان وجود دارد که باید این مساله شکسته شود، چون اجرای مولدسازی به نفع مردم و به نفع کشور است. ما به دنبال این هستیم شرکت‌های بزرگ اقتصادی به گلستان بیایند و استان توسعه پیدا کند و اجحاف بزرگی که به گلستان در گذشته شده جبران شود. وی افزود: در جای جای کشور و دنیا، هموطنان و هم استانی‌هایی هستند که حاضرند در کشور سرمایه‌گذاری کنند و ما باید برای آن‌ها زمینه ایجاد کنیم.

عباس عبدی: این که برخی افراد از وضع پوشش زنان ناراضی باشند چیز عجیبی نیست
«عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توئیتی نوشت: این که برخی افراد از وضع پوشش زنان ناراضی باشند چیز عجیبی نیست. ولی این که امامان جمعه یکصدا و از موضع قدرت علیه وضع پوشش زنان سخنرانی و تهدید کنند، نشان می‌دهد تاکنون کسی آنان را آگاه نکرده که همین رویکرد‌ها منجر به این وضع شده و هر چه بیشتر ادامه دهید اثرات بدتری دارد.

معاون دفتر رئیس‌جمهور: چون دولت قبل غربگرا بود، اجازه ورود ایران به سازمان شانگهای داده نمی‌شد
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار توییتی به خبر قطعی شدن عضویت ایران در شانگهای در دولت سابق واکنش نشان داد. او نوشت: عضویت در سازمانهای منطقه ای کاغذبازی نیست، بلکه ریشه در اراده سیاسی رهبران کشورهای عضو دارد تا زمانی که ادراک قدرت های آسیایی از دولت قبل یک دولت غربگرا بود اجازه ورود ایران را به سازمان شانگهای ندادند؛ اما درک آنها از سیاست خارجی مستقل آقای رئیسی راه را برای عضویت باز کرد.

مهاجرانی: گمان نمی‌کنم در سال ۱۴۰۲با ابرچالش نظامی امنیتی روبه‌رو شویم
سید عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات به جماران گفت: هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند. به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. مهاجرانی همچنین گفت: فرماندهان نظامی آمریکا و فرماندهی «سنتکام» به صراحت گفته‌اند که ایران قدرت درجه اول نظامی موشکی و پهبادی منطقه شده است. در واقع توان بازدارندگی ایران می‌تواند اسرائیل و آمریکا را برای تحمیل یک ابر چالش نظامی - امنیتی با تزلزل و فقدان تصمیم رو به رو کند، چنان که در دهه‌های گذشته به رغم تهدیدات تکراری اسرائیل که به ایران حمله می‌کند و یا ترجیع بند رؤسای جمهور آمریکا که: «همه گزینه‌ها روی میز است!» گمان نمی‌کنم با ابر چالش نظامی امنیتی در سال ۱۴۰۲رو به رو شویم. البته بازسازی رابطه با عربستان و افزایش نقش چین نیز تأثیر تعیین کننده‌ای در این موضوع داشته و خواهد داشت. به نظرم راهکار در این حوزه نیز افزایش توان بازدارندگی ایران است، که تقریبا هر هفته شاهد اعلام خبر دستاوردهای جدید نظامی ایران هستیم. همه می‌دانند که کشورها همه توان و دستاوردهای نظامی خود را اعلام نمی‌کنند.


فاطمی امین: تورمی که مردم با آن مواجه هستند، تورم مصرف کننده است
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره بر اینکه در اشتغال صنعتی در پاییز ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تن مشغول به کار شدند، ادامه داد: تورمی که مردم با آن مواجه هستند، تورم مصرف کننده است، اما تورم تولید کننده امروز به ۳۴ درصد رسیده است. تمام شاخص‌های کلان سمت و سوی خوبی دارند.

تجارت ۲ میلیارد دلاری ایران و چین در دو ماه
جدیدترین آمار منتشره از سوی گمرک چین نشان می‌دهد، مبادلات تجاری این کشور با ایران در دو ماهه نخست سال جاری میلادی به ۲ میلیارد و ۹۸ میلیون دلار رسیده است. در ماه‌های ژانویه و فوریه سال میلادی گذشته ارزش تجارت ایران و چین ۲ میلیارد و ۵۳۶ میلیون دلار اعلام شده بود که بدین ترتیب مبادلات تجاری دو کشور در دو ماهه ۲۰۲۳ با کاهش ۱۷ درصدی مواجه شده است. صادرات چین به ایران در این دوره افزایش و واردات از ایران کاهش داشته است. چین در ماه‌های ژانویه و فوریه سال ۲۰۲۳ بالغ بر یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶ درصدی داشته است. صادرات چین به ایران در مدت مشابه سال قبل یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون دلار اعلام شده بود. اما واردات رسمی چین از ایران در دو ماهه نخست امسال ۴۲ درصد کاهش داشته و به ۶۸۸ میلیون دلار رسیده است. چین در مدت مشابه سال قبل یک میلیارد و ۲۰۶ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: دشمنان جنگ ارزی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند 
ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مولفه نرخ ارز در افزایش قیمت‌ها و تورم بسیار حیاتی است و کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند. دشمنان در قالب جنگ ترکیبی جنگ ارزی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و ۵۰۰ سایت حتی در روز‌های تعطیل در هر ساعت نرخ‌گذاری می‌کنند؛ بنابراین، به وضوح معلوم است این معطوف به عرضه و تقاضا نیست. ایروانی اظهار داشت: وقتی نرخ ارز موتور اصلی ایجاد تورم در اقتصاد کشور قرار می‌گیرد بطور طبیعی عرضه کنندگان، کالا‌های خود را متناسب با آخرین نرخ‌سازی‌ها عرضه می‌کنند و نظام کنترلی به هیچ وجه وجود ندارد.

نماینده مجلس: افزایش ۹۰۰ درصدی نرخ ارز کاملا در اقتصاد مشهود و خطرناک است
زنگنه نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: عامل تورم در کشور ما در شرایط فعلی دو موضوع است؛ نخست تاثیرپذیری از قیمت دلار و ارز است، اکنون شوک‌های ارزی موجب ایجاد شوک‌های تورمی می‌شود و دولت اگر فکر عاجلی برای مدیریت بازار ارز و کنترل قیمت ارز نکند، نمی‌توان امیدوار به اتفاقاتی در حوزه مهار تورم باشیم. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بخشی از شوک‌های ارزی مربوط به مسائل بین الملل و تاثیرات انتظاری در جامعه است که دولت باید این موضوعات را مدیریت کند. با مسیری که دولت در روابط بین الملل در پیش گرفته و تفاهمی که با چین و روسیه انجام شد و تسهیل روابط با عربستان، می‌تواند انتظارات تورمی را در حوزه قیمت دلار تا حدودی کنترل کرد؛ اما نکته مهم‌تر این که متاسفانه ما این شوک‌های ارزی را مستقیم توسط شرکت‌های دولتی و شبه دولتی در اقتصاد دخالت می‌دهیم. نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ ارز طی چند سال گذشته حدود ۹۰۰ درصد بوده است، افزود: این ۹۰۰ درصد در کالا‌های اساسی به ویژه کالا‌هایی مانند فولاد، سیمان و... کاملا تاثیر خود را گذاشته است. در واقع افزایش ۹۰۰ درصدی نرخ ارز کاملا در اقتصاد مشهود و این موضوع خطرناک بوده و دست شرکت‌های دولتی، شبه دولتی، سیاست‌های بورس کالا، شورای رقابت و... است. وی ادامه داد: برخی حرف‌هایی که دوستان می‌زنند از نظر مبنایی غلط است. برخی بیان می‌کنند که نرخ ارز شاخصی وابسته به تورم، نقدینگی، ناترازی بانکی و.. است؛ با این شیوه ما عملا رشد نرخ ارز را توجیه می‌کنیم و آن را امری طبیعی قلمداد می‌کنیم که باید بداینم این موضوع مسیر غلطی است و این حرف برای شرایط عادی اقتصاد است و برای کشوری نیست که در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و تحت تحریم‌های آمریکا از طریق بستن سوئیفت و محدود کردن تبادلات ارزی و... است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰۳
جلل الخالق فاطمی امین می گوید در پاییز امسال هشت میلیون سیصد هزار نفر مشغول بکار شدند اگر ارقام صحیح باشد شاید دروغ سیزده باشد . جناب وزیر بایدن هم برای کل دوره ریاست خود چنین ادعایی ندارد . این حرفهای بی ربط چیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مشابه ادعای ملا نصرالدین است که گفت : مرکز زمین

همینجا زیر پای خر من هست !!!؟؟

هر کسی هم شک دارد برود متر و اندازه کند !!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
فرموده اند در اشتتغال صنعتی. البته دارند با کلمات بازی می کنند مثل تورم نقطه به نقطه و ریشه کنی فقر مطلق و ... . با اینحال من فاطمی امین را از نزدیک می شناسم خیلی تو باغ نیست احتمالا کاغذی که بهش دادند یکی دو صفر را اضافه خوانده یا نتونسته صفر بعد از ممیز را نخونه و از اینجور موارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
حتما منظورشان دست فروشهاست که بنظر دولت ایجاد شغل بحساب میاد!!! چون تا پارسال بشدت با دست فروشان به بهانه سد معبر باهاشون بد رفتار میشد و بساطشون بهم میزدندآنهم با بی احترامی ولی الان دولت بشدت با بیکاری ملت روبرو شده و به دستفروشان اجازه کسب و کار دادند/ ملت ما ظلم بهشون شده اجازه شکوفایی استعداد به جوانان و مردم ندادند اقتصادمان را به چین وصله زدند و مردم را دلال جنسهای بنجل چین و بعد به اقتصاد ترکیه وصل کردند االانم به روسیه ویرانگر و جانی مردم ایران را دلال کردید و حرف برای این مسله زیاد
کلا این جماعت داستان دوز خیلی جالب هستند. خودشون طرحهای غیر علمی و بی منطق مانند مولد سازی می دهند و بعد از فرط بی قانون بودن این طرحها حتی در چارچوب خودشون نمی تونند اجرا کنند میگن در برابر طرح ما مقاومت شد و اگر طرح ما اجرا می شد ایران بهشت می شد و تورم زیر ده درصد می شد و.... دقیقا مانند قیمت ارز که همتی می گفت اگر بنزین در ابان گران نشده بود ما قیمت دلار را کاهش بیشتر داده بودیم یا الان که احتمال یقین به قرین فرزین خواهد گفت که درگیری سوریه باعث اثر روانی! در بازار ارز شد. خودشون دستشون از پاشون فرمان نمی برد و خراب می کنند بعد مردم را هم مانند خود حساب می کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
امریکا دنبال درگیری جدید نیست، خودشون هم می گن حمله اول از طرف ایران یا حداقل با یک پهباد ایرانی شروع شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
برای اینکه آخوندها تصور میکنند با ایحجاد یک جنگ مردم برایشان به جنگ می روند و آنها که در حال سقوط هستند نجات می یابند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یکی نیست به خاندوزی بگه همون درگاه ملی مجوزها و هییت مقررات زدایی که درست کردی و باعث شد نه تنها مقرراتی زدوده نشه بلکه کار گرفتن پروانه سخت تر بشه مرحله ای به مراحل گرفتن پروانه اصافه بشه و کلی مردم درشت بارت کنن بس نیست؟ دستگاه ها کار بسیار وبی میکنن مقاومت میکنن همون چاه درگاه ملی مجوزهات مارا بس
درآمد نفت عربستان در سال گوشته ۶۰۰۰ میلیارد دلار بوده بعد جناب صدیقی میخاد با ۱۴ میلیارد دلار دنیا رو آباد کنه ؟؟ واقعا ببینید با چه کسانی ملت طرف هستند ؟؟ عربستان نزدیک به ۴۰ ساله تورم منفی داره ؟؟؟؟ این از برکات هسته ای و موشکی شماست که ملت در فقر بدبختی غوطه ور هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مرسی عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
همینجور واسه خودت عدد در بیار. 6 هزار میلیارد دلار یعنی 6تریلیون دلار. درحالیکه صادرات نفت عربستان روزانه 10 میلیون بشکه نفت است و فرض بر اینکه هر بشکه 100دلار می شود روزی یک میلیارد دلار یعنی در سال حدود 350 میلیون دلار چیزی کمتر از یک هفدهم مبلغی که جنابعالی نوشتید
بانک مرکزی سلطان سکه و دلار، هنوز هم به بی ارزش کردن پول ملی ادامه می‌دهد؟
چرا این سلطان عامل گرانی ارز بازار، مثل بقیه سلطان ها اعدام نمیشوند؟
چرا توزیع سکه و ارز آزاد نداریم ؟ چرا مردم باید تاوان این افتضاح مدیریتی را با بی ارزش شدن پولشان بدهند؟
همین الان قیمت دلار به ۵۳۰۰۰ رسید یعنی رییسی قیمت دلار خودخوانده را با حدود ۱۱۰۰ درصد رشد بمردم بینوا می‌دهد و برای خود حقوق تامین میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بیچاره سلطان سکه روی سکه ۲ میلیون اعدام کردن گفتند اون سکه رو گرون کرده
از همین حرف فرمانده یگان ویژه میشه این نتیجه راگرفت که درسال جاری یک گرانی وتورم وحشتناک در راه است که ممکن است باعث اعتراض شدید توسط مردم بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
به جای کنترل و سرکوب اعتراضات قانونی گسترده و

آرام طبق قانون اساسی مردم جان به لب رسیده

عوامل نارضایتی ها را ریشه کن کنید

گرانی و تورم هر روزه کالا و خدمات را با رفع تنش با وعادی سازی روابط با دنیا را با توافق برجام و تصویب اف ای تی اف به انجام رسانید

از نخبگان واقعی مجرب و وطنپرست باغیرت و کاردان

تحصیلکرده واقعی استفاده کنید که با انتخابات آزاد

وافعی توسط مردم انتخاب میگردند
ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
فرمانده یگان ویژه، باید گوش شنوا به حرف مردم را دو برابرکند!
اگر ملت روزی وضعیت فعلی را نخواهند شما اگر توان خود را هزار برابر هم کنید نخواهید توانست مانع خواست مردم شوید
سردار کرمی بهتر نیست که وضعیت معیشتی و اقتصادی و اجتماعی مردم را بهتر کنید تا احتیاجی به دو برابر کردم نیروهای ویژه جهت مقابله با نارضایتی های عظیم مردم نباشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
واقعا عقلانیت از مدیریت این کشور رخت بربسته
محمد جمشیدی معاون دفتر رییس جمهور میگه دولت قبلی غربگرا بود.تو بگو ببینیم که رییس جمهور قبلی مگر از فیلترهای امنیتی و شورای نگهبان رد نشده بود؟مگر ارای نسبتا بالای مردم را نداشت؟مگر مقامش از بالاترین مرجع کشور تنفیض نشد؟مگر تک تک اعضای دولتش را مجلس تایید نکرد؟پس اینقدر پرت و پلا تحویل مردم ندهید.
آزادی اندیشه همیشه ، همیشه
مقابله با ناآرامی نیاز به فکر، رونق اقتصادی و تلاش دارد.بازور ،رفاه وسعادت بدست نمی آید
حرف های سردار کرمی نشون میده که سال ۱۴۰۲ سال بسیار سختی از لحاظ اجتماعی و اقتصادی برای مردم خواهد بود و بجای انکه در رفع این مشکلات تلاش کنند ترجیح میدهند که برای اعتراضات مردم خود را قویتر کنند.خوب سال ۱۴۰۳ چی؟باز هم نیروها را دو برابر میکنید؟۱۴۰۴ چی؟
بهار پارسال مانتو بالای زانو بی حجابی بود.
وضعیت الان به جایی رسیده که کلاه اسپورت و بلوز و شلوار حجاب شده!
لطف کنید ادامه ندید. فقط دارید وضعیت حجاب را بدتر می کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
:)))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
حداقل چهار تا دختر شاداب میبینیم
سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم. وی خاطرنشان کرد: در ابرفتنه اخیر که با پیروزی پشت سر گذاشتیم و نام آن عملیات را لبیک با زینب (س) نهادیم توانستیم دشمن را با همه توان و همه استعداد خود از نظر مادی، نیروی انسانی و پشتیبانی رسانه‌ای زمین گیر کنیم و دماغ آن را به خاک بمالیم.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مردم معترض رو دشمن میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جالب نخبگان ما دارن در سیستم های اقتصادی و علمی و دانشگاهی جهان کار میکنن آنوقت امثال صدیقی و غیره در سیاست امثال سردار کرمی و بقیه در انتظامات فکر دو برابر کردن نیرو برای ساکت کردن ملت قهرمان و شهید پرور که روز به روز v فقیرتر میشن هستن!!!!واقعا کجا داریم میریم
اخه چرا امریکا باید کاری کند که روسیه مجبور به عقب نشینی یا پایان جنگ شود. برای امریکا و انگلیس و حتی چین باقی ماندن روسیه و ایران و ونزویلا و کره شمالی و...در یک جنگ فرسایشی طولانی مدت که تمام ساختارهای قدرت روسیه را سست و ضعیف می کند بهترین خبر هست. مگر نه همین الان می توانستند چنان کمک به اکراین کنند که روسیه متوجه شود که بهترین انتخاب پایان جنگ هست. ولی امریکا و غرب دوست ندارند که بحران اکراین پایان یابد همانطور که دوست ندارند پرونده هسته ای ایران خاتمه یابد. تا اکراین و پرونده هسته ای هست می توانند دنیا را علیه ایران و روسیه بسیج کنند و تحریم ادامه یابد. این پوتین باهوش! بود که باید این روزها را می دید. حتی چین هم هیچ علاقه ای به پایان بحران اکراین ندارد. هم اروپا و امریکا و افکار عمومی دنیا متوجه اکراین هستند و به چین کاری ندارند و هم روسیه را مستعمره اقتصادی خود کرده و بیشتر و بیشتر روسیه را به انزوا و بحران و نیازمند چین می کند.
چرا میخواهند وضعیت در سوریه برای ایران بغرنج شود و تنش بالا رود چه تحولاتی روی داده است باید عجله نکرد و همه جوانب را بررسی کنید پاسخ همیشه قابل دادن است !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
موضوع روشن وساده است، اسد به سمت برادران پولدار عرب رفته چون میدونه ایران در شرایط مالی وخیمی هست.نتیجه اینکه بزودی گروه‌های ایرانی را از سوریه اخراج میکنه. و ما همچنان بزرگترین بازنده هستیم
واقعا واژه مردمی و مردم نهاد خیلی دستمایه و نخ نما شده.
راه اندازی سایت و پویش و کمپین اگر دو طرفه و آزاد باشه، ایرادی نداره ولی اگر فقط یک طرف مجاز باشه به راحتی و بدون دریافت مجوزهای لازم کمپین راه بندازه نه تنها مطلوب نیست بلکه شدیدا مضره.
این سایت ها و رفتارها فقط حقوق بشر مردم ایران رو بیشتر پایمال میکنه ولی انگار سود یک عده خواص بی بصیرت در این رفتارها و حاشیه هاست.
این شرق گرایی و آن غرب گرایی فقط به نفع شرق و غرب و بانیان و دلالان تحریم هست برای مردم جز خسران و زیان چیزی ندارد دیگر از خستگی از خدا برایخودمان مرگ طلب می کنیم بلکه شما راحت شوید و خوب عمر کنید
از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم واردات کالای خارجی را بشدت تمام ممنوع کند زیرا باعث رانت و سود جویی بعضی از افراد می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جناب بسیجی با پشتکاری باور نکردنی هر روز این نظر را در ستون نظرات تابناک اعلام می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آیکیو الان با چی کامنت گذاشتی؟ با مستعان-6600 !؟
پویش های مردمی برای مقابله با حجاب اجباری هم راه میوفتد ؟
عباس عبدی !
ساده نباش
هیچکی از شرایط پوشش زنان ناراضی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اینا فیلم بازی میکنن
اجهاف؟!!! یعنی چی؟
حالا غیر از مهاجرانی که شهره عام و خاص هست این ایرج طهماسب و رامبد جوان و فرزندان بسیار اعتقادی دانش بینان و هزاران هزار ساده زیست دیگر! هم خیلی روتین جالبی دارند. هر زمستون که کانادا سرد هست می اید ایران و یک قرار داد چند میلیاردی یا... برای برنامه عید از صدا وسیما دشت می کند و بعد ان پولها را در بازار حواله دلار می کند و می اورد کانادا و حسابی در تابستان فرحبخش کانادا ماهی ییست هزار دلار خرج می کند. انوقت جالب اینجاست مردمی که واقعا در تحت فشاروحشتناک تورم هستند انتظار دارند با این عزیزان ساده زیست و خیلی صادق و شفاف ! قیمت دلار کاهش یابد. تا این هست متاسفانه همین هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اگر این افراد صدا و سیما و ایران را نداشتند در کانادا و امریکا حتی نمی نوانستند یه دلار حتی به عنوان خیریه بدست اورند. ولی خوب تابستون مبان این طرفها و پولها را خرج میکنند .ضمن اینکه تابستان داغ خیلی بیشتر از زمستان سرد اعتقاداتشون غنی میشه! دیدم که میگم!
مگر قرار است باز هم ناارامی داشته باشیم ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
با این اوضاع فجیع قطعا خواهیم داشت
تورم مصرف کننده؟ شما هم فارغ النحصیل دانشگاه امام صادق هستی؟
مهاجرانی کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یه ترسو بزدل فراری
یه نون به نرخ روز خور واقعی
دوزار حقوق معلمان را
هنوز این دولت پرداخت نکرده
نه رتبه بندی
نه حق التدریس
نه معوقه رتبه بندی
نه معوقه حق التدریس
نه حق التدریس کلاس های جبرانی تابستان
خوب شما که می دونستی میر کاظمی پول نمی ده برا چی حکم رتبه بندی زدی
دولت محرومان 110 هزار میلیارد تومان حق معلمان را خورد و یه آبم روش
هر کس جای رییسی بود بدون شک محاکمه میشد ، این اوضاع اقتصادی واقعا شرم آور است برای نظام مقدس ، عربستان داره با درآمد ۶۰۰۰ میلیارد دلاری کریستانیو رونالدو رو میاره ما داریم با تورم وحشتناک دست و پنجه نرم میکنیم ، و مسئولین هم دلرن با چرندیات خود فقط توجیه می‌کنند، ما آینده روشنی داریم، ما دنیا را آباد میکنیم ، تورم رو به صفر می‌رسانیم، و قص علی هذا ، کمی به فکر نسل‌هایی که دارید عمرشان رو نابود میکنید باشید دهه ۵۰ و ۶۰ به کل تمام زندگی خود رو تو استرس گذراندن ، استرس جنگ ، استرس تورم ، استرس بیکاری ، استرس سختگیرهای وحشتناک و...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
فقط ما دشمن داریم
عربستان و امارات با این حجم پولی که دارن به دست میارن مقصد آینده ایرانی ها هستند نمایشگاه های حرفه ای مناطق تفریحی خیلی مجلل و تکنولوژیک فرودگاه های علی مدارس گلف کاش تعدادی از این اقایون می رفتند می دیدند
با پول همین عربستان الان با چین رابطه میگیره و امریکا هم داره
ما شدیم مامن کشورهایمنطقه برای رفاه مردمانشان
آقای ایروانی میفرمائیددشمنان جنگ ارزی باماراه انداخته اندومرتب قیمت ارز بالامیرود حتی روزهای تعطیل برای مامردم تعجب آوراست که بزرگانی که درمورد اقتصاد اظهار نظرمیکنند اطلاعات اقتصادی بسیارضعیفی دارندتوجه فرمائیدکه ارزخارجی مثل دلار و امثالهم مثل خط کش یامتری هست جهت اندازه گیره ارزش پول ما یعنی اگرارزش پول مابالا رود یاقدرت خرید مابالاروددلارپائین میآید وبرعکس وگله کردیدکه چرانظارت نمیشود وباید دمارازروزگارمسببینش درآورد شایدتصورکردیدارزش پول مادرخیابان جمهوری یا استانبول تعین میگرددخیرارزش پول مابه قدرت خریدآن است که نزدیک به صفرشده بایدیقه مدیران اقتصادی ماراگرفت که متاسفانه خیلی بیشترازشما به اموراقتصادی تسلط ندارند وتمام کارهای اقتصادراقبضه کرده اندوروزبروزخرابتر میشود ووعده های کذب مکرر میدهند حالا اگرزورتان به آنها میرسد بسم الله وگرنه لطفاً بیشتر دلتنگمان نفرمائید‌
آقای خاندوزی..همه چیز تقصیر دشمنان خارجی ه!!! شما که خوبید حتما!؟؟
آقای جمشیدی ،، همه چیز تقصیر دولت قبل ه و شما و دولت آقای رئیسی حتما،،عالی عمل کردید!!؟؟ واقعا خجالت و حیا هم بعضی وقت ها لازم ه....بدبختی و تورم در دولت اقای رییسی،،بیداد میکنه..
هزار رحمت به دولت آقای روحانی..با کمترین پشتوانه مجلس و نظام،،کولاک کرد انصافا...
شما که الحمدالله دولتی رو معاون شدی که همه ارکان نظام،،درست و غلط،،ازش حمایت میکنند..
دقیقا مثل دولت احمدی نژاد..
آقای زنگنه نفرمائیدافزایش ۹۰۰ درصدی نرخ ارز بلکه برای پاس داشتن زبان فارسی بفرمائید کاهش ۹۰۰ درصدرارزش پول ما مردم همه مثل شمابلدنددردرابگویند شما دنبال درمان بگردیددرمان راپیداکنید آخرنماینده مردمید
چرا مولد سازی رو از آموزش و پرورش شروع کردید ، همین صدا سیمای خراسان جنوبی در بهترین نقطه شهر زمینی به مساحت چند صد هکتار وسط شهر داره که اگه واگذار بشه به جوانان ا ولا قیمت زمینی که در بیرجند سر به فلک رسیده نصف میشه و ثانیا بع اندازه بودجه ۳ سال صدا و سیمای استان درآمد کسب میکنه که فقط با سودش حقوق کارمندانش درمیاد ولی چه کنیم که مافیای قدرت اجازه نمیده؟؟
ای کاش حقوق کارمندان دولت رو مثل حقوق بعضی‌ها تو لبنان و سوریه و عراق با دلار میدادین که ملت استرس بی ارزش شدن پول ملی رو نداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
کارمندان دولت درکشورمابه نسبت کارمفیدی که انجام میدهند بیشترین حقوق رامیگیرند کجای دنیاکارمندوقتی سرکارمیروداول صبحانه میخورد بعد چای بعد اگرمیل داشت کارش راانجام میدهد ظهرهاهم همینطور کارمندان محترم دولت خودشانراباکارمندان دولت دردیگرکشورها مقایسه نکنند البته منظور بخشی ازکارمندان هستندوگرنه کارمندان باوجدان ونان حلال خوربسیارداریم که متاسفانه هرچه میگذردکمترمیشوند
اگر ۱۰ برابر هم کنید در برابر قدرت مردم ههیچ کاری نمی توانید انجام دهید
معاون سیاسی رییس جمهور تمام آن کشورهای شرقی از همان دولت غربگرای گذشته ما غربگراتر هستند
خود چین بیشترین مبادلات تجاری را با آمریکا دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
رییس دولت چین فارغ التحصیل امریکاست دخترش هم امریکا داره درس می خونه
وقتی کشور فقط داره پول بدون پشتوانه چاپ میکنه و بجای دارمد و صادرات و برگشت پول صادرات فقط داره فرار سرمایه صورت میگیره باید هم دلار ۷ تومانی بشه ۶۰ هزار تومان ، کشور وقتی با شعار اداره میشه و شعور سیاسی و اقتصادی وجود نداره وضعیت همینه ،وقتی توافق با عربستان دلار رو ۱۵ هزار تومان کاهش میده فکر کنید اگه شرایط کشور با دنیا عادی بشه آیا ریال کشور د دنیا چه میکنه ؟؟
آیه ۲۱ سوره مبارکه جن میگه من مالک زیان یا هدایتی برا شما نیستم ، اونکه پیامبر ( ص) بود بهش گفته شد اینطوری بگو ودر آیه ۲۳میگه وظیفه من ابلاغ است همین
حالا اینکه چرا شما از پیامبر ( ص ) جلوتر رفتین دلیلش بجز منافع سیاسی چیز دیگه ای نیست نگین توروخدا برا هدایت مردم است ، که حجاب مردم بدتر کردین
عباس عبدي : اين كه برخي افراد از پوشش زنان ناراضي باشند ، چيز عجيبي نيست !
---------------------------------------

بنده قبلاً هم عرض كردم نگاه ما به مسائل جامعه يك نگاه كاريكاتور گونه نباشد ، شما مي دانيد يك كاريكاتور از يك فرد ،يك اندام متناسب نيست ، بنده همين الان دارم كاريكاتور جناب عطا الله مهاجراني روي جلد يكي از شماره هاي مجله گل آقا -- رحمت الله عليه -- مي بينم زماني كه ايشان وزير ارشاد بوده است ، كاريكاتوريست سر جناب مهاجراني را بسيار بزرگ كشيده وپاها را بسيار كوچك ، يعني سر را چندين براير اندام هاي ديگر ... و دماغ ايشان را بسيار بزرگتر از معمول و انگشتان دست هم خيلي نامتعارف و پاها و كفش ها را ريز !! ... البته حجاب بايد سفارش شود و قانون آن رعايت ، چون حجاب قانون مملكت است ،. اما اگر تمام توجه به حجاب باشد وديگر مسائل را نبينيم و يا كوچك ببينيم و يا ديگر مسائل ريز ببينيم و يا اصلاً نبينيم ، آن وقت نگاه ما به مسائل جامعه مي شود يك نگاه كاريكاتور گونه كه هيچ تناسبي در شكل و شمايل يك فرد ديده نمي شود ! ، در صورتي كه تمام اعضاي يك فرد بايد متناسب باشد ، ، نتيجه آن كه نگاه به حجاب ، نگاه به اقتصاد ، نگاه به آموزش و پرورش و نيز آموزش عالي و همچنين نگاه به بهداشت و در مان ، نگاه به هنر ، ورزش ، محيط زيست وووو بايد يك نگاه متناسب باشد تا نمود جامعه و مسائل آن به شكل يك « كاريكاتور » در نيايد و به عبارت ديگر هر چيزي به جاي خود كه شاعر هم فرموده :
« جهان چون چشم و خط و خال و ابروست
كه هر چيزي به جاي خويش نيكوست » !
و نيز در تعاريفي كه از « عدالت » كرده اند ، يكي هم اين است كه : « عدالت عبارت است از قرار دادن هر چيز در جاي خودش » !
پاسخ ها
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خوب بود ممنون
باید ده برابر کنی... دو برابر خیلی کمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
۱۵۰
برابر هم کنی فایده نداره
آفرین به آمریکا حمله کنید .آمریکا را اشغال کنید.
سردار کرمی مشکلات را ریشه یابی و درمان کنید اشتغال ، بیکاری ، گرانی ، تورم ، ارز ،سکه ، ازدواج ، فرار سرمایه و مغز ها به سایر کشور ؟ بحال این مملکت باید گریست با این طرز فکر . اگر مشکلات حل نشود با صد برابر این نیرو سیل گرسنگان را نمیتوان جمع کرد . اهمال و ناتوانی مسئولین مسبب این اوضاع بد اقتصادی است
دولت فخینه خودش در برابر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مقاومت میکنه بعد انتظار داره در چشم به هم زدنی همین مدیران اموال دولتی رو دو دستی چوب حراج بزنند
آقای رییسی در کشور حداقل ماهی ۲۵ همت داری یارانه نقدی پرداخت میشه که نه تنها دردی از مردم دوا نمیشه بلکه دو برابر این مقدار بر مردم هزینه تراشی شد ، یعنی اگه نا ۶ سال پیش یارانه مردم ۴۵ دلار بود حالا رسیده به ۵ دلار ، این یعنی سفره ملت یک نهم شده ، حال این یارانه چطور خرج می‌شود در خانواده ها
در بسیاری از خانواده ها که پول اب و برق و گاز و تلفن هم نمیشه
در خیلی از خانواده خرج مواد میشه
در بسیاری از خانواده ها خرج کباب میشه
اگه واقعا به فکر ملت هستی هر چه زودتر این یارانه نقدی رو تبدیل کارت معیشت کن و همانطور که عزیزان نظامی ماهی ۲ میلیون کارت حکمت آنها شارژ میشه و دارن خرید می‌کنند تا صنعت تولید هم بچرخه ، یا به کل حذف کن و قیمت ها رو به قبل برگردان که فکر کنم امکان پذیر نیست با این وضعیتی که کشور با آن روبروست ؟؟
چرا وقتی تو اینترنت دنبال حقوق کارمندان دولت هستی به غیر از معلمان و کارمندان بعضی از ارگانها اثری از فیش حقوقی عزیزان نظامی نیست ؟؟ چرا امثال شریعت مداری که سوپر انقلابی هست چرا جرات نمیکنه از پرداختی ها به خود رونمایی کنه ؟؟ چرا واقعیت حقوق و پرداختی های ۳۰۰ میلیونی نمایندگان رو انگار می‌کنند؟؟چرا بعضی از عزیزان در ماه حداقل ۴ دریافتی دارن ؟؟ یعنی هر ۱۵ روز ؟؟ اول حقوق، بعد اضافه کار ، بعد رفاهی ، و سر انجام ماموریت ها ؟؟ ولی حقوق یه عده همیشه گروگان سازمان برنامه و بودجه هست؟؟ تا کی باید بی عدالتی حاکم باشه ، حضرت علی با برادرش عقیل در بحث بیت المال چه کرد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
غیر از کوپن و دیگر مزایا تفریحی و فرهنگی و ورزشی و ...، از چهل میلیون شروع میشه. سردارها بالای ۹۰ میلیون می گیرن. نمایندگان مجلس هم سیصدمیایون
چرا ایرانیان می توانند با ریال در دبی خانه بخرند؟ کدام بانک چنین امکانی فراهم کرده و چه کسانی اجازه دارند مبادرت به خرید خانه در دبی کنند!؟... خودی ها به آفت اقتصاد بدل شده اند.
آقای رییسی در این ایام تعطیل حتما فیلم اجتماعی براران لیلا که واقعیتی از جامعه ماست رو نگاه کن و ببین چه بلایی سر بعضي از خانواده ها ایرانی آوردی؟؟ خواهشن نگویی این کارگردان دست نشانده اسراییل و امریکاست و تو ایران زندگی نمیکنه و قطار پیشرفت رو نمیبنه ؟ صدا سیما که سلامی رو می‌فرسته فروشگاه و گزارش سفارشی تهیه میکنه و از یارانه نصفش رو پس انداز میکنه ؟؟ ۲
سلام فرمانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سلام فرمانده شد بهترين سرود سال
اقلی رییسی طبق قانون شما موظف هستید با توجه به تورم سالیانه که خداقل ۷۰ درصد در بحث مواد غذایی هست حقوقها رو افزایش دهی ، متاسفانه ازایش ۲۹ درصدی ظلم آشکار در حق کارپند وکارگران هست ، انید است دیوان عدالت اداراری به شکایت کارمندان از دولت جانب عدالت ر و بگیره ؟؟ نمیشه که حقوق یه عده رو چند برابر کنی ولی برای یه عده دیگه پول نباشه یا بهانه تورم زایی بیاری ؟؟؟ اگه قراره ریاًت باشه باید برای همه باشه ؟؟ قرار نیست یکی کباب بخوره یکی بوی کباب؟؟
مردم رو به جون هم نندازین.
مولد سازی نه
غارت بیت المال
بعد از چهل و چهار سال تعداد جهارصد نقطه به قول شما حادثه خیز دارید . بهتر نیست به جای هزینه برای سرکوب ، راه های کم هزینه تر و مانع شونده ای را بررسی و شناسایی نمایید
تورم انواع و اقسام داره . مثلا تورم تولید کننده تورم مصرف کننده تورم توزیع کننده تورم مغازه دار تورم شاکرد تورم نقطه به نقطه تورم سطح به سطح تورم سطح به هوا تورم هوا به سطح تورم مشهود تورم نامشهود تورم ریر زمینی تورم رو زمینی تورم زیر میزی تورم رو میزی تورم دولتی تورم ملتی تورم ... ولی خوشبختانه تورم افراد بیسوادی که در جاهائی که نباید باشند و هستند نداریم و از این نظر خوشبخت ترین مردم هستیم.
"فرمانده یگان‌های ویژه پلیس: در سال ۱۴۰۲ برای مقابله با ناآرامی‌ها باید ظرفیت خود را دو برابر کنیم"
اسلام ناب محمدی(ص)، دین منطق و مباحثه است و اگر پیرو قرآن و عترت باشیم باید با ناآرامی های مردم برخورد منطقی کنیم و مشکلات را بر اساس تعقل و مذاکره حل کنیم ، ولی در مکاتب غیر اسلامی ( اگر چه با رنگ و لعاب اسلامی باشد مانند برخی کشورهای عربی) با ناآرامی ها برخورد خشن نظامی می کنند و این یکی از نشانه های تفکیک حکومت های اسلامی و غیر اسلامی است.
"فاطمی امین: تورمی که مردم با آن مواجه هستند تورم مصرف کننده است"
منظور شما از تورم مصرف کننده، قیمت مصرف کننده روی کالا است که دولت و مسئولین نظام اقتصادی تعیین می کنند، و در ضمن افزایش قیمت خودرو ، مسکن، زمین و... بیش از 34 درصد بوده است
"تجارت ۲ میلیارد دلاری ایران و چین در ۲ ماه"
افزایش واردات از چین و کاهش صادرات به چین، نه تنها باعث افتخار نیست بلکه نوعی ضرر ملی است که نشان از افزایش وابستگی اقتصادی ایران به خارج است ( به عبارت بهتر کاهش خوداتکایی اقتصادی )
اوضاع ما خیلی بی ریخته .
باید جام زهر رو خیلی سریعتر و با خمره بریم بالا
آفرین بر پناهیان که بر جریان شناسی صدر اسلام تاکید دارد. باید دشمن شناس شد و مقابل تهدیدات آن به موقع موضع گیری کرد تا نتواند صحنه عمل را تحت کنترل خود قرار دهد. جریان شناسی فوق توسط مهدی طائب سال ها پیش در دانشگاه امام صادق مورد تعلیم قرار گرفته که توجه ارزنده ای به آن نشده تا بتوان تصمیمات راهبردی و نقشه های جامع سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور تبیین و برنامه ریزی شود. جریان شناسی فوق با حیله های جدیدی همراه است که تحلیل های رائفی پور در این زمینه موجب تعالی فهم صحنه عمل می شود.
مهاجرانی: گمان نمی‌کنم در سال 1402 با ابر چالش نظامی امنیتی روبه‌رو شویم....... شما تو انگلیس جات خوبه؟....
آمو یک دلیل دیگر برای استیضاح به اصطلاح وزیر آموزش و پرورش . اینها ساعت سرور خود را درست نکرده اند و هنگامی که دیشب یک دبیر ساعت2305 خواست اعتراض خود را ثبت کند با پیام اینکه زمان شما تمام شده مواجه شد در حالیکه تا ساعت 2400 وقت داشت . این نشان می دهد که نخبگانی که این سایت را می گرداند ساعت تابستانی را عوض نکرده اند و این یعنی تخلف وزارت خانه از مصوبه شورای اسلامی که شاید بتوان آن را محاربه هم فرض کرد.
این وزیر صمت هم خیلی بامزه است . تورم مصرف کننده! آمو تمام تولید کننده شما هم مصرف کننده هستند . قطعات واحدهای دیگر تولیدی را مصرف می کنند . منظورت آخر زنجیر است ؟ آخر زنجیری در صنعت وجود ندارد .
قدرت اول منطقه نمی تونه این مشکل رو حل کنه؟
وقتی رئیس جمهور هفت دهم درصد رو میگه هفت درصد باید هم وزیرش بگه هشت میلیون فرصت شغلی ایجاد کردیم کی به کیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
واقعا دمت گرم برای این نکته سنجی
در دوره احمدی نژاد دستور دادند شرکتها ساختمانهای مرکزی خود را در تهران بفروشند و اون تعدادی که این کار را کردند الان ساختمان هایشان چندین میلیارد شده که یا درگیر سازمان های نظارتی هستند یا تحت فشار سهامداران قرار دارند
پایگاه هایی که برای مقابله با داعش تاسیس شده ؟؟!! مگه پایان داعش رو اعلام نکردید ؟! پس اونجا چکار می کنید ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
پایان داعش بر روی کره خاکی را اعلام کردند. احتمالا باقی مانده های داعش یا رو آبن یا زیر زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
چون سوریه همسایه ماست. راستی آمریکا جونت اونجا چه غلطی می کنه؟
کاش می‌فهمیدید بهترین راه کنترل جامعه تقابل نیست این مهم، با شناخت صحیح شرایط جامعه و ایجاد اعتماد ملی امکان پذیر خواهد بود
نیاز به دو برابر کردن تعداد ماموران جالب است جالب! خیلی جالب!!
دوستان وقتتون رو نزارین روی این اخبار سوخته برین روی خودتون کار کنین و از این کشور برین اینجا هیچ فرقی نخواهد کرد
امریکای تروریست وحشی وقانونشکن به صورت غیرقانونی درکشورسوریه مستقل حضورنامشروع داردوبه غارت ثروت کشورسوریه مشغول است پس هرچه زودتربایدبه اشغال گری خویش پایان دهدوبه مقرارات حقوق بین المللی احترام بگذاردودست برداردازاین وحشی گری هاویاغی گری .
من از امروز تصمیم گرفتم دیگه این خبرهای بی محتوا و سرکاری را نخوانم و اعصاب خودم را خرد نکنم. این خبرها مشتی دروغ بیش نیست و دردی را دوا نمی‌کند. در پناه حق باشید.
فرمانده یگان ویژه درست حساب و کتاب نکردی پدر جان برو حساب کن برای مقابله با ۸۵ میلیون نفر خیلی یرایر تر نیزو میخواهی خیلی خیلی بیستر از دو برابر .
پناهیان فقط تو و دوستنت خوبید بقیه کافر هستن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار