بازدید 5435

پای یک جادوگر به تیم قهرمان جهان باز شد!

به گزارش مطبوعات آرژانتین، دلیلی باورنکردنی پشت عدم دعوت پاپو گومز برای مسابقات پیش روی قهرمان جهان وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 18 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، طوفان در فوتبال آرژانتین. جایی که مطبوعات فاش می‌کنند که علت شگفت‌انگیز حذف پاپو گومز از ترکیب لیونل اسکالونی برای مسابقات بعدی، چیست.

لیونل مسی، آنخل دی ماریا، رودریگو دی پائول و لئاندرو پاردس، حضور گومز را وتو خواهند کرد.

دلیل؟ این به ایام جام جهانی  برمی‌گردد، زمانی که بازیساز 35 ساله سویا با یک جادوگر مشورت کرد تا مطمئن شود که  قیبش یعنی لو سلسو از آسیب عضلانی بهبود نیافته است. در طول جام جهانی -براساس ادعای روزنامه نگار "اسپن آرژانتین" - پاپو به هم تیمی‌های خود گفت جادوگر به او اطمینان داده که آن‌ها قهرمان جهان خواهند شد!

 و این اطلاعات در مورد لو سلسو پس از بازی با هلند (یک چهارم نهایی جام جهانی) مشخص شد. از آن لحظه به بعد پاپو در لیست سیاه بازیکنان و حتی تعاملی بین او و سایر بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

 گومز در پروفایل اجتماعی خود در مورد عدم  دعوت به اردوی آماده سازی با انگیزه آسیبی که از آن در حال بهبودی است و با کار بدنی خاص، اظهار نظر کرده است: «متاسفانه به دلیل مصدومیت من برنده شدم. نمی‌توانم برای خداحافظی و در آغوش گرفتن تو سفر کنم. خطاب به هم تیمی‌هایم ، احساس درد و اندوه زیادی می‌کنم زیرا دوست داشتم آنجا باشم و تمام عشق و محبت شما را احساس کنم.

 از پیام‌های شما متشکرم و مطمئنم که دوباره شما را خواهیم دید! در اینجا به کار خود ادامه خواهم داد تا دوباره به بازی بازگردم. از دور بغل‌تان می‌کنم! از "اسکالونتا" و آن گروه فوق العاده لذت ببرید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل