بازدید 2955

ابزار هوش مصنوعی برای آفیس مایکروسافت

شرکت مایکروسافت برای اینکه انسان‌ها با صرف وقت و انرژی کمتر همچنان به خلاقیت و رویاپردازی خود ادامه بدهند، یک روبات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرده است که نام آن کاملا برازنده کاری است که انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 18 March 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از  همشهری آنلاین، Microsoft ۳۶۵Copilot به معنی کمک خلبان، با استفاده از قدرت مدل‌های زبان بزرگ (LLM) و ترکیب آن با داده‌های شما در برنامه Microsoft Graph و Microsoft ۳۶۵ کلمات را به قدرتمندترین ابزار بهره‌وری روی کره‌زمین تبدیل می‌کند.

کسب مهارت‌های جدید
ساتیا نادلا، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل مایکروسافت درباره این ابزار جدید هوش مصنوعی گفت: امروز یکی دیگر از گام‌های خود را در زمینه تعامل انسان و هوش مصنوعی برداشتیم. این ابزار جدید نحوه کار ما را تغییر می‌دهد و پنجره تازه‌ای در رشد بهره‌وری باز می‌کند. ما با کمک خلبان جدیدمان برای کار، به مردم اختیار بیشتری می‌دهیم و فناوری را از طریق جهانی‌ترین رابط، یعنی زبان طبیعی، قابل دسترس‌تر می‌کنیم. Copilot به ۲ صورت در Microsoft ۳۶۵ ادغام شده است. این برنامه در برنامه‌های Microsoft ۳۶۵ که هر روز استفاده می‌کنید و شامل Word، اکسل، پاورپونت، اولت لوک، تیمز و موارد دیگر است، تعبیه شده تا افراد با به‌کارگیری خلاقیت خود، مهارت‌های سطح بالا را تجربه کنند.


گفت‌وگوی تجاری
در کنار معرفی کوپایلوت، مایکروسافت یک تجربه کاملا جدید را اعلام کرد: گفت‌وگوی تجاری. Business Chat با استفاده از مدل بزرگ زبانی در همه برنامه‌های Microsoft ۳۶۵ و داده‌های انسانی شامل تقویم، ایمیل‌ها، چت‌ها، اسناد، جلسات و مخاطبین، وجود دارد و می‌تواند کارهایی انجام دهد که افراد قبلا هرگز نمی‌توانستند انجام دهند. به این ترتیب یک مدیر می‌تواند به آن، درخواست‌هایی به زبان طبیعی بدهد و مثلا بگوید: به تیم من بگویید چگونه استراتژی محصول را به‌روزرسانی کردیم. به‌محض ارائه این دستور به چت بیزینس، به‌روزرسانی وضعیت براساس جلسات صبحگاهی، ایمیل‌ها و موضوعات چت ایجاد می‌شود.

کنترل با کمک خلبان
کوپایلوت اجازه می‌دهد همه‌چیز را تحت کنترل داشته باشید. شما تصمیم می‌گیرید که چه چیزی را نگه دارید، تغییر دهید یا کنار بگذارید و حالا می‌توانید در Word خلاق‌تر، در اکسل تحلیلی‌تر، در پاورپوینت گویاتر، در Outlook سازنده‌تر و در Teams مشارکت بیشتری داشته باشید. Copilot کار را به ۳ روش تبدیل می‌کند: با Copilot در Word، می‌توانید فرایند خلاقانه را شروع کنید تا دیگر هرگز با یک صفحه خالی شروع نکنید.

Copilot نخستین پیش‌نویس را برای ویرایش و تکرار در اختیار شما قرار می‌دهد و  در زمان نوشتن، منابع و زمان ویرایش صرفه جویی می‌شود. درست که Copilot گاهی اوقات اشتباه می‌کند اما همیشه شما را جلوتر می‌برد. شما به‌عنوان نویسنده همیشه کنترل را در دست دارید، ایده‌های منحصربه‌فرد خود را به جلو هدایت می‌کنید و کوپایلوت را به کوتاه کردن، بازنویسی یا ارائه بازخورد تشویق می‌کنید.

این ابزار در پاورپوینت به شما کمک می‌کند با یک دستور ساده، ارائه‌های زیبا ایجاد کنید و محتوای مرتبط را از سندی که هفته گذشته یا سال گذشته ساخته‌اید اضافه کنید. با Copilot در اکسل، می‌توانید محاسبات را تجزیه و تحلیل کنید و تجسم‌های داده‌ای با ظاهر حرفه‌ای در چند ثانیه ایجاد کنید.
اما Copilot فقط بهره‌وری فردی را افزایش نمی‌دهد. این ابزار یک مدل دانش جدید با بهره‌گیری از مخزن عظیم داده‌ها و بینش‌هایی که امروزه عمدتا غیرقابل دسترس و استفاده نشده است برای هر سازمان ایجاد می‌کند. Business Chat نیز روی تمام داده‌ها و برنامه‌های کسب‌وکار کار می‌کند تا اطلاعات و بینش‌های مورد نیاز را ارائه می‌دهد، بنابراین جریان اطلاعات به‌طور آزادانه در سراسر سازمان جاری می‌شود و در زمان ارزشمند برای جست‌وجوی پاسخ صرفه‌جویی می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان