بازدید 5187
۲
تپش قلب تجاری شهر

مجتمع تجاری امین قم راه اندازی می‌شود

مدیر مجتمع تجاری امین از آغاز راه‌اندازی این مجتمع تجاری با اولویت‌بندی صورت گرفته در چهار طبقه از مجموعه این مجتمع خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 18 March 2023
مجتمع تجاری امین قم راه اندازی می‌شود
 
علی موحدی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای راه‌اندازی مجتمع تجاری امین اظهارکرد: پس از پیگیری‌های انجام شده، عملیات مقاوم‌سازی پروژه از سال ۹۲ آغاز شد و در سال ۹۵ به اتمام رسید و پس از آن عملیات اجرایی پروژه با قوت دنبال شد.
 
وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی صورت گرفته برای راه‌اندازی این مجتمع، در حال حاضر طبقات هم کف پایین و هم کف بالا به اتمام رسیده‌اند، بیان کرد: طبقات منفی یک و منفی دو نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر اولویت مدیریت، راه‌اندازی این چهار طبقه از مجتمع است.
 
مدیر مجتمع تجاری امین با بیان اینکه طبقات مثبت یک و مثبت دو بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اضافه کرد: از ۶۸۰ واحد این مجتمع تجاری، ۴۸۰ واحد آماده تحویل شده‌اند.
 
وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص این پروژه بیان کرد: سازمان نظام مهندسی در بخشی از روند عملیات اجرایی ورود کرده و به خاطر مسائل فنی عملیات اجرایی را متوقف کرد البته در افکار عمومی اینگونه مطرح شد که به خاطر شکایت مردم روند عملیات اجرایی متوقف شده در صورتی که چنین مسئله‌ای صحت نداشت و پس از رفع ایرادات فنی، عملیات اجرایی با قوت دنبال شد.
 
موحدی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که پس از راه‌اندازی فاز نخست، ۲۰۰ واحد باقی مانده نیز به اتمام رسیده و واگذار شود، بیان کرد: بدون شک در آینده‌ای نزدیک این مجتمع تجاری به یکی از مراکز مهم تجاری شهر قم تبدیل شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، پذیرای بخش اعظمی از مردم و زائران شهر مقدس خواهد بود.
مجتمع تجاری امین قم راه اندازی می‌شود
 

احداث بزرگترین فودکورت ایران در مجتمع امین قم

 
وی با بیان اینکه این مجتمع گام به گام در مسیر تکمیل و نهایی شدن پیش می‌رود، اظهار کرد: در بخشی از طبقه چهارم این مجتمع در فضایی به وسعت 2500 متر مربع فودکورتی متفاوت با آنچه تاکنون شاهد بوده‌ایم راه‌اندازی خواهد شد.
 
مدیر مجتمع تجاری امین قم گفت: قراردادهای راه‌اندازی کامل این فوت کورت مراحل نهایی خود را طی می‌کند و پیمانکار نیز از بین شرکت‌های برتر در حال انتخاب است.
 
وی خاطرنشان کرد: این فودکورت با یک طراحی ویژه و منحصر به فرد راه‌اندازی خواهد شد به طوری که قرار است رستوران‌های برند داخل و خارج از استان در این فود کورت مستقر شوند.
 
موحدی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است که در این فود کورت تنوع گسترده‌ای از غذاهای سنتی ایرانی، فست فود و همچنین غذاهای کشورهای دیگر ارائه شود، خاطرنشان کرد: هشت لاین آسانسور و دسترسی‌های مستقیم برای این فودکورت در نظر گرفته شده است.
 
مجتمع تجاری امین قم راه اندازی می‌شود
 
اورهال کامل نمای مجتمع امین قم
 
وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است بازسازی نمای این مجتمع است.
 
وی با بیان اینکه در این خصوص طراحی‌های لازم انجام شده و عملیات اجرایی به روز رسانی نما هم به زودی آغاز خواهد شد، اضافه کرد: در طرح جدید نمای مجتمع امین با استفاده از شیشه‌های اسپایدر دید مستقیم را برای طبقات سه و چهار مجتمع فراهم خواهیم کرد.
 
وی از ایجاد برخی تغییرات در معماری طبقات سه و چهار این مجتمع خبر داد و گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، در پی این تغییرات فضای متفاوتی در اختیار شهروندان قمی و مسافران و زائران این شهر قرار می‌گیرد.
 
اختصاص واحدهای بزرگ به برندهای مشهور در مجتمع امین قم
 
مدیر مجتمع تجاری امین در خصوص طراحی صورت گرفته برای طبقه سوم این مجتمع تجاری به وسعت 4 هزار مترمربع گفت: در حالی که متراژ واحدهای تجاری در طبقات دیگر 12 و 24 متر مربع است، قرار بر این شده که واحدهای تجاری بزرگ با متراژهای بالای 100 متر در این طبقه طراحی و اجرا شود.
 
وی اظهار کرد: این واحدها به برندهای مطرح ایرانی و بین‌المللی اختصاص خواهد یافت و در این زمینه نیز درخواست‌هایی داشته‌ایم که در حال بررسی کیفیت این برندها برای واگذاری واحدها هستیم.
 
وی تصریح کرد: پیگیری‌های بسیاری از سوی اصناف و اتحادیه صنفی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های تجاری این مجتمع صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل بستر مناسبی را برای استفاده از شهروندان مهیا کنیم.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نمای خارجی این مجتمع فاتحه معماری ایرانی - اسلامی ار خانده است. بد ترین نمائی که میتوان اجرا کرد. جالبه هیچ کس هیچ تذکری هم نداده است
مالکان این مجتمع از طریق فروش پارکینگ مجتمع بجای هایپر به خانواده معظم شهدا و فرهنگیان عزیز اقدام به کسب مال نامشروع کرده آمد و متاسفانه از ناکارآمدی دستگاه قضا کمال سو استفاده را برده اند .دلیل عدم افتتاح و ساخت حدود ۳۰ سال مجتمع هم وجود مشکلات متعدد می باشد . لطفاً نشر دهید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر